![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom uitgaan van gelijkheid? Wat schiet je daarmee op? uitgaan van ongelijkheid (en die vervolgens accepteren) lijkt me veel logischer. Als je een man wilt hebben dan moet je niet met een vrouw gaan daten, lijkt mij dan weer ![]() ![]()
|
![]() |
|
Volgens mij valt die intelligentie van rerisen phoenix wel mee als ik terugdenk aan die topic die hij gemaakt had. En nu dit.
Maar on topic, ik ben ook slimmer dan al mijn (ex)vriendinnen en dat is nooit een probleem geweest en zal ook nooit een probleem worden. Ligt gewoon aan de persoon. then again ik ben slimmer dan iedereen hrhr
||
Citaat:
Hij moet heel wat meer open-mindedness kweken om echt bij de 'anderen' te horen. Op sommige vlakken is hij net een vrouw, misschien juist omdat hij zich zo in hen interesseert.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Zijn probleem is dat hij zich erg stoort aan dat zij volgens zijn definitie dom is, maar hij wil het (nog) niet uitmaken dus probeert nu of hij haar slimmer kan maken. Aardigheid kan een vertraging geven maar het houdt een keer op en dan is het dit, buigen of barsten. Een vergelijking, je gaat om met iemand die een geestelijke afwijking heeft. Hij kan er niks aan doen, maar je moet er veel energie in steken hem goed te begrijpen en hij beledigt je constant zonder het door te hebben. Het is niet aardig minder met hem om te gaan, maar op een gegeven moment moet je wel omdat je het niet meer trekt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vind dat een vriend de rust en tijd voor je moet hebben om sommige 'kennisweetjes' uit te leggen, of als je een woord niet begrijpt dit toe te kunnen lichten. Je kunt niet verwachten dat je altijd evenveel weet. Als het echter gaat om hele domme opmerkingen, dom gedrag, dingen niet goed kunnen inschatten etc. dan kan ik me voorstellen dat dat gaat irriteren en dat kan problemen opleveren.
Maar je zegt zelf sociaal te zijn, ik neem aan dat daar dan niet echt sprake van is. Het lijkt me erg vervelend als je vriend een probleem maakt van een verschil in kennis. Met veel kennis ben je nog niet per definitie slimmer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
Hoe sta je ervoor? Verwijderd | 235 | 16-05-2007 22:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
afgang Gendra | 56 | 22-09-2005 17:43 | |