Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 18:46
quween
quween is offline
hallo,
ik heb even een vraagje en andwoord a.u.b!!!!
ik ben een half jaar geleden ingeschreven in het bestand van max models in amsterdam. alleen heb ik een probleempje ik vind het zo arogant om het aan mijn vriendinnen te vertellen! als ik dan een opdracht heb zeg ik altijd maar dat ik naar een familielid ga! ik wil het hun niet vetellen! want ik ben niet gevraagt maar heb met een nichtje een een melige bui foto's opgestuurt! echt nooit met de bedoeling echt model te worden sirieus!!!!als mijn vriendinnen dan vragen hoezo fotomodel ben je gevraagt dan!?!?! dan moet ik zeggen nee! ik heb foto's opgestuurd! dat klinkt toch arogant!!??!!?? ik moet het toch ooit vertellen! ik sta namelijk in de bou monde, yes een keer fancy!(dit alles is ook niet om optescheppen hoor!) ik vraag jullie te zeggen of jullie dit arogant zouden vinden!?!?! en tips graag!!!

kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 18:50
Angeles
Angeles is offline
Waarom zou je niet mogen vertellen dat je model bent? Waarom denken mensen dat ze alleen negatief over zichzelf mogen praten om sympathiek over te komen? Ik zie niet in wat er arrogant aan is om te zeggen dat je model bent. Het lijkt mij een typisch jaloerse reactie als iemand dat zou vinden.

Ik zou het gewoon vertellen, en al heb je foto's opgestuurd, so what. Ik zou het zeker niet arrogant vinden, ik zou het leuk voor je vinden, en nogmaals, als je vriendinnen jou om deze reden wel arrogant vinden dan zijn ze waarschijnlijk gewoon jaloers.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:54
Kirk22
Kirk22 is offline
arrogant is iets heel anders. Arrogant is dat je jezelf heel wat vind (beter dan anderen) en je ernaar gedraagd.
Oud 25-08-2002, 18:57
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
neh is niet arrogant,en als ze je 'arrogant' vinden gewoon omdat je ze vertelt dat je model bent dan zijn ze gewoon jaloers
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:07
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ja, volgens mijn heb je wel een beetje gelijk.

Als jij een meisje bij mij in de klas zou zijn, en je zou vertellen dat je foto model bent geworden door wat foto's op te sturen zou ik ook denken dat jij jezelf nogal geweldig vind.
Maar ja, je zegt zelf dat het alleen maar voor de grap was.
Nou, dan zou ik het echt niet arrogant vinden. Ik zou het wel een grappig verhaal vinden.
En ja, je mag toch best trots zijn op wat je doet. Dus gewoon vertellen dat je foto mnodel bent.

En als ze het dan nog steeds arrogant vinden, tssss, fuck hun dan. Geloof mij maar, die zijn dan gewoon jaloers.

Veels suc6 in ieder geval
Oud 25-08-2002, 19:10
Verwijderd
Je kunt toch gewoon vertellen van "nou ik had voor de gein wat foto's opgestuurd met m'n nichtje en nu ben ik model."
Tuurlijk zullen er wel mensen jaloers worden enzo, maar dat zegt meer over hen dan over jou.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
neej hoor. waarom is dat arrogant?? het kan toch ook gewoon een droom van je zijn? of in dit geval, gewoon iets uit verveling, iets meligs?
gewoon zeggen joh!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:14
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
( ff tussen door, hoe word je anders fotomodel dan zelf fotos op sturen? Dat is volgens mij de eerste stap naar die wereld.)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:27
Marcade
Marcade is offline
@quween Zelfvertrouwen mag je hebben, en je mag ook trots op je zijn, maar ik denk dat je gelijk hebt dat het jaloezie zal scheppen bij sommige mensen, en dat dat misschien voor problemen kan zorgen die je liever wilt vermijden. En sinds je model-zijn 'none of anyone's business' (tenminste op je school) is, vind ik het goed dat je het een beetje probeert te vermijden het te vertellen. Ik zou het alleen vertellen aan de mensen vanwie je zeker weet dat ze er tegen kunnen, en ook vanwie je weet dat het geen mensen zijn die het gelijk door gaan vertellen. Goeie vriendinnen dus.

heu .. eigenlijke antwoord op je vraag: Ja het klinkt arrogant maar zo te horen ben je niet arrogant.

..

Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:33
Verwijderd
Het ging er toch ook niet over dat ze het aan de hele klas zou vertellen, ze had het over haar vriendinnen .
En wanneer iemand over echte vrienden/vriendinnen spreekt dan ga ik ervan uit dat je toch bepaalde persoonlijke dingen aan elkaar vertelt. Als die vriendinnen dan nogal raar reageren, tsja.....kun je ze dan eigenlijk wel vriendinnen noemen? Ik bedoel, je moet toch dingen kwijt kunnen bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:38
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
[B]Het ging er toch ook niet over dat ze het aan de hele klas zou vertellen, ze had het over haar vriendinnen
ow, ja, das waar, mijn fout, sorry. (maar dan nog, je hebt vriendinnen en vriendinnen. ) (en topic hoort hier toch nie thuis? )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:42
Angeloes
Angeloes is offline
in mijn ogen niet. Ikzelf wil ook graag model worden, sta ook ingeschreven enso( nog maar net, hoor)
Als je zegt ik ben model, en verder er niet over opschept, en uit de hoogte doet, is er nix aan de hand,Je moet er niet om liegen!!
Ik zou dat als ik je vriendin was erger vinden, dat je liegt dat je naar familie lid gaat ipv opdracht.

loes
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:52
Verwijderd
Citaat:
En wanneer iemand over echte vrienden/vriendinnen spreekt dan ga ik ervan uit dat je toch bepaalde persoonlijke dingen aan elkaar vertelt. Als die vriendinnen dan nogal raar reageren, tsja.....kun je ze dan eigenlijk wel vriendinnen noemen? Ik bedoel, je moet toch dingen kwijt kunnen bij elkaar
Niet altijd .. als je weet dat een goede vriendin van je bijv. al jarenlang model wil worden, maar het niet lukt en jij het ineens wel bent .. dan kan ik me voorstellen dat je het verbergt.

't is wel rot zo, maarjah.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Niet altijd .. als je weet dat een goede vriendin van je bijv. al jarenlang model wil worden, maar het niet lukt en jij het ineens wel bent .. dan kan ik me voorstellen dat je het verbergt.

't is wel rot zo, maarjah.
kweenie..........dat lijkt me wel erg raar.
Je gaat toch niet constant liegen over de helft van je leven
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Je gaat toch niet constant liegen over de helft van je leven

Ik was een tijd lang goed bevriend met iemand die door hard leren met moeite de MAVO haalde.

Zou het echt zo slim geweest zijn hem mee te delen dat ik de stof waar hij het zo moeilijk mee had, zeer eenvoudig vind? Kan ik mezelf tonen? Of vindt hij me dan arrogant en wil niet meer met me omgaan?

Helaas gebeurde dit uiteindelijk toch, maarjah
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ik was een tijd lang goed bevriend met iemand die door hard leren met moeite de MAVO haalde.

Zou het echt zo slim geweest zijn hem mee te delen dat ik de stof waar hij het zo moeilijk mee had, zeer eenvoudig vind? Kan ik mezelf tonen? Of vindt hij me dan arrogant en wil niet meer met me omgaan?
Hmm dat vind ik echt iets heel anders hoor.
Als je steeds tegen je vriendin liegt over waar je heengaat en hoe je aan je geld komt enzo, ik bedoel, tis echt een deel van je leven.
Of je bepaalde stof makkelijk vindt dat hoef je niet eens te vertellen, dat zien mensen zo ook wel.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Hmm dat vind ik echt iets heel anders hoor.
Niet per se.

Ik deed mezelf vaak dommer voor ten opzichte van anderen, zodat ze me accepteren.

Dan verberg ik ook mezelf, toch? Er waren zelfs mensen die niet eens wisten dat ik een computerfreak ben
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:15
Marcade
Marcade is offline
Vertellen dat je HB bent; dat klinkt pas arrogant. Vieze arrogante HB'ers. bah.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Vertellen dat je HB bent; dat klinkt pas arrogant. Vieze arrogante HB'ers. bah.
Shame on you ..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Shame on you ..

doe niet zo arrogant.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
doe niet zo arrogant.
Ok, ik hou al op voordat mensen hier ook al een hekel aan me krijgen

Eigenlijk best zielig, mijn gedrag soms .. maarjah
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Ok, ik hou al op voordat mensen hier ook al een hekel aan me krijgen

Eigenlijk best zielig, mijn gedrag soms .. maarjah
? Wat is er mis met jou gedrag? Dat was een grapje hoor, dat ik je arrogant noemde?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
? Wat is er mis met jou gedrag? Dat was een grapje hoor, dat ik je arrogant noemde?
Wel nu, als je al mijn replies leest op het forum, zul je zien dat ik vaak genoeg met mijn intelligentie praal, terwijl ik daar eigenlijk geen ruk aan heb.

Ik ben ook wel een beetje arrogant als het komt tot bepaalde dingen die ik kan terwijl ik als persoon juist erg onzeker ben.

Maar goed, dit is erg offtopic
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Wel nu, als je al mijn replies leest op het forum, zul je zien dat ik vaak genoeg met mijn intelligentie praal, terwijl ik daar eigenlijk geen ruk aan heb.

Ik ben ook wel een beetje arrogant als het komt tot bepaalde dingen die ik kan terwijl ik als persoon juist erg onzeker ben.

Maar goed, dit is erg offtopic
Ow. Maar is het nog steeds arrogantie, als je je er zelf van bewust ben, dan?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 22:03
tiktoktak
tiktoktak is offline
Waarom arrogant?
Je zegt gewoon dat ze in een melige bui hebt opgestuurd. En als die vriendinnen zeggen dat je arrogant bent, zijnn het dan wel vriendinnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 22:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
******** schreef:
Niet per se.

Ik deed mezelf vaak dommer voor ten opzichte van anderen, zodat ze me accepteren.

Dan verberg ik ook mezelf, toch? Er waren zelfs mensen die niet eens wisten dat ik een computerfreak ben
Ik vind dat wél iets anders. Het is niet nodig om je dommer voor te doen dan je bent, er is nog altijd een middenweg tussen pronken met je intelligentie en doen of je dommer bent. Je hoeft daar niet voor te gaan liegen in elk geval. Of jij je stof makkelijk of moeilijk vond is ook geen informatie die je per se moet delen.

Als je over je dagelijks leven en je bezigheden moet gaan liegen uit angst dat je vriendinnen je arrogant vinden dan klopt er ergens iets niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kijk, als je zou zeggen: "Ik vind mezelf zo knap dat ik dacht; laat ik eens foto's opsturen naar een modellenbureau!", dàn klink je arrogant. Maar als je gewoon bij die 'modellen-mensen' in de smaak valt nadat je in een melige bui foto's hebt opgestuurd, ben je toch niet meteen arrogant??
Ik zou het gewoon tegen ze zeggen, het enige negatieve dat je kunt verwachten zijn jaloerse reacties. Als het echt vriendinnen zijn, gunnen ze jou dit.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:53
miro
miro is offline
Je bent 14, ik denk dat je vriendinnen de fancy ook wel lezen.....

Ik denk dat je dr juist trots op mag zijn dat je model bent, zolang je maar niet naast je schoenen gaat lopen. T zijn niet voor niks je vriendinnen, ik denk dat ze juist blij voor je zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:11
PardonMe
PardonMe is offline
Nee dat vind ik niet arrogant hoor. Ben blij dat je er leuk *knap* uit ziet joh!!

Ik denk dat je ze rustig kunt vertellen dat je gewoon voor de gein een keer die foto's hebt opgestuurd en dat je nu af en toe gevraagd wordt als model.. Het zijn tenslotte vriendinnen toch?? En als ze het niet begrijpen dan zou ik me eens afvragen wat voor vriendinnen ze dan wel niet zijn..

Jij gedraagt je juist verre van arrogant.. als je arrogant zou zijn zou je er juist mee opscheppen en aan iedereen vertellen die het maar zou willen horen dat je "weer eens gevraagd bent voor dat en dat blad" bijvoorbeeld en zou je continu lopen te pronken met het feit dat je knap bent en dat je dat zelf ook weet, dus er expres de nadruk op legt..

Je kunt zoiets ook vertellen zònder arrogant over te komen, als je het op een normale, niet opschepperige, toon vertelt dan is het toch gewoon een leuk verhaal..?
Ze zullen er uiteindelijk toch wel een keertje achterkomen dat je modellenwerk doet, want vast dat iemand die foto wel een keer in een blaadje ziet staan..
Oud 26-08-2002, 18:52
Verwijderd
Als je nou niet de hele tijd zo schreeuwde!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 19:57
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Ik denk dat je gewoon moet doen wat je wil... En wat anderen van jou denken maakt toch niks uit? En je mag er best trots op zijn dat je model bent! Veel meisjes zijn denk ik wel jaloers op je...
Oud 29-08-2002, 16:05
shaya
shaya is offline
Citaat:
ik doe mezelf ook dommer voor dan dat ik ben, maar dat komt door mijn gedrag. ik kan heel kinderlijk reageren op iets(dat is dan nooit serieus bedoelt) dat is deel van mijn persoonlijkheid. en mijn vriend is gewoon een stuk slimmer dan ik qua IQ dan. maar ik zit best een stuk boven het landelijk gemiddelde voor een havostudent, maar ik ben gewoon te lui.
[ontopic] ik vind dat je niet opschept als je zegt dat je een model ben. als ze dan vragen waar je heen gaat als je weg moet, dan kan je het gewoon zeggen. dan willen ze misschien zelfs wel een keer mee om te kijken hoe dat gaat.
Oud 29-08-2002, 16:42
Angellove
Angellove is offline
Heej!

Ik ben zelf ook model! Ik heb het toen aan 1 vriendin vertelt en die vond het geweldig! Ze zei dak het tegen de rest moest vertellen omdat k hara toen had vertelt dat ik niet arrogant over wou komen, en ook de rest van het super leuk voor me!
Dus eh, niet moeilijk doen, lekker vertellen, als het echte vriendinnen van je zijn vinden ze het leuk voor je..
En ja er zijn altijd wel mensen die jaloers zullen zijn maar nix van aantrekken!

Veel suc6 en plezier!

Bubaay Angellove
Oud 29-08-2002, 17:28
Janicha
Janicha is offline
Hey hey, ik ben ook al een tijdje model, en ik heb het idd eigenlijk aan bijna niemand verteld, alleen mn vriend en mn beste vriendin weten het! Ik heb het zelfde gevoel als jij..dat ik dan arrogant gevonden word!
Verder hoeft niet iedereen het te weten hoor, je verteld toch ook niet aan iedereen dat je bij de slager werkt
Oud 29-08-2002, 17:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Janicha schreef:
je verteld toch ook niet aan iedereen dat je bij de slager werkt
Daar gaat het hier toch ook niet om? Ze durft het niet eens aan haar vriendinnen te vertellen, laat staan aan ' iedereen' . Zodra je smoesjes moet gaan verzinnen over wat je gaat doen vind ik dat er iets niet goed zit, je moet wel gewoon eerlijk kunnen zijn zonder dat een ander je arrogant vindt.

En dat heeft dan niks te maken met zomaar aan iedereen vertellen dat je model bent.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:10
Verwijderd
Tuurlijk ben je dan niet arrogant..

Kheb 2 meisjes in mn klas zitten die ook modellenwerk doen, en kijk daardoor echt niet anders tegen ze aan. Het zijn gewoon mooie meisjes en fijn dat ze daar iets mee kunnen doen. En euh, je kan toch altijd zeggen dat het voor het geld is want krijg je dr niet vet veel voor? Ene meisje uit mn klas kreeg echt 1500 euro voor een shoot voor Oilily.. ja DAAR ben ik wel jaloers op ja

Maar euh, als mensen je daarom arrogant gaan vinden moet je je dr echt niets van aantrekken want dan kennen die mensen je niet echt...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Janicha schreef:

Verder hoeft niet iedereen het te weten hoor, je verteld toch ook niet aan iedereen dat je bij de slager werkt
maar je gaat ook niet liegen als je gaat werken en iemand vraagt waar je heen gaat.. that's the point
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten