Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou heb em binnen
![]() Edit: Zou iets te maken hebben met scart. Las ook dat Asscreed het wel vaker had. RGB zou beter zijn. Moet ff kijke hoe en wat ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 08:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, kzit ff te kijke naar andere bekabeling. Component werkt niet op mijn tv.
hdmi ook niet. S/video of av.. maar moet ff kijke wat beter is. heb nu gewoon av. maar je hebt dus ook kabels dr van die verguld zijn e.d. dus betere kwaliteit, als ik de info moet geloven. Heeft iemand hier wat meer verstand van? of ervaring mee? momenteel heb ik namelijk gewoon de standaard bekabeling, naar scart/composite. Alleen daarmee heb ik trillend beeld, net alsof de hz laag staat. Tekst van b.v. zwart/wit is trillerig en onleesbaar. |
![]() |
|
betere 'kwaliteit' kabels heeft dusdanig weinig verschil tenzij je echt een ontzettende video/audiofreak bent. Wat ik zo lees heb je gewoon een matige TV, hehe. Probeer wat outputsettings uit zou ik zeggen; anders investeer in een nieuwe TV.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tv is redelijk nieuw. 3 jaartjes oid. Investeren in een nieuwe tv gaat niet gebeuren, dan maar aan wennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En burnout paradise vond ik idd ook wel vet.. mja, heb nu viking al gekocht ![]()
|
Verwijderd
|
Oke, Army of Two uitgespeeld. Coop, met kameraden. Was wel lachen! Alleen zo kort
![]() Zijn dr nog verdere must haves voor de PS3? GT5 prologue doe ik liever niet, wacht liever tot de volledige uitkomt. MGS4 lijkt me wel vet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De PS3 ondersteund de volgende formaten: Voor foto's: JPEG (DCF 2.0/Exif 2.21 compliant), PNG, GIF, TIFF, BMP Voor muziek: MP3, WAV, WMA, ATRAC, Audio CD, SACD (niet voor 40GB versie) Voor video: MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2), MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM), MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2), AVI, DivX, Motion JPEG (Linear PCM), Motion JPEG (μ-Law), VC-1 (.wmv), AVCHD (.m2ts / .mts), DVD Video (Region Locked), BD Video format on Blu-ray Disc (Region Locked), BD Video format on DVD-ROM Voor MPEG-4: MP4 Audio MPEG-4 Part 3+ AAC Low Complexity (unprotected), MP4 Video MPEG-4 Part 2, + Simple Profile (MPEG-4 SP; MPEG-4 ASP is unsupported as of now) + DivX (in AVI), MPEG-4 Part 10 (also known as H.264/MPEG-4 AVC)+ Main Profile+ High Profile |
![]() |
|
Verwijderd
|
17 april Open beta Metal Gear Online europe
![]() Ontwikkelaar Konami heeft vandaag aangekondigd dat ook Europa mag deelnemen aan de open beta van Metal Gear Online. Nog deze maand kunnen we aan de slag. Vanaf 17 april zal de Metal Gear Online beta gedownload kunnen worden vanuit de PlayStation Store. Gamers kunnen vervolgens de game testen vanaf 21 april tot en met 6 mei. In de beta zul je de kans krijgen om in de levels Blood Bath en Groznyi Grad te spelen. Metal Gear Online zal gebundeld met Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots uitkomen op 12 juni. Metal Gear Online zal bij de lancering vijf nieuwe mappen bevatten: Ambush Alley, Blood Bath, Groznyi Grad, Midtown Maelstrom en Urban Ultimatum Bron Ga ik zeker wel ff testen |
![]() |
|
Probleem met Assassin's Creed:
Ik kan de patch (update) versie 1.1 niet downloaden, na 2% freezet de download en krijg ik een failure. Heeft iemand een plug-in die ik vanaf mijn ps3 kan downloaden?Ik heb internet op mijn ps3 en kan hem dus vanaf daar downloaden.
|
Ik ben na het zien van de positieve reacties op GTA IV ook van plan om in de komende weken een PS3 aan te schaffen. Misschien dat ik wacht op de speciale MGS 4 aanbieding als die ook in Europa verkrijgbaar is, maar voor nu kan ik al bijna niet wachten om GTA IV te spelen.
Ik heb wel een vraag over het spelaanbod. Welk spel zou aan de volgende eisen voldoen op de PS3? Een nog uit te komen spel mag ook, of een spel uit de Playstation Store. - non racer / shooter - splitscreen multiplayer - gameplay hoogstaand, graphics niet zo belangrijk - liefst een action / adventure / RPG achtig iets Iemand die een spel kent waar dit aan voldoet?
|
Verwijderd
|
pff specifiek zou ik niet weten, miss dat hier wat tussen staat?
http://nl.playstation.com/ps3/games/ |
![]() |
|
Hé klote.
![]() Kan je nog wel in het menu van de PS3 komen? Ik vond deze vid van Haze wel grappig.. vooral de comments van je squadmates. Kudos voor degenen die de Flavor Flav' reference krijgen. ![]() http://ps3.ign.com/dor/objects/78448..._040208_4.html
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja gta 4 werkt nu weer, bleek dat je je internet connection moest disablen.. blij dat ik iig mun savegames niet verwijderd heb ![]() |
![]() |
|
Btw, hoe groot is de kans dat de MGS Bundels ook in NL te krijgen zijn tegen launchdate?
Hier ff picca's: ![]() ![]() En hebben mensen in dit topic al een Dual Shock 3 controller?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie toch aardig wat leuke titels uitkomen voor de PS3.
Haze bijv. MGS4, had net een review gelezen van de MP beta, zou wel goed bevallen, probeer vanaaf ff te testen ![]() Killzone 2, ziet er netjes uit ![]() The Agency is een massive multiplayer online shooter die momenteel ontwikkeld wordt door Sony Online Entertainment voor de PS3. Home open beta komt in november uit, is ook wel een leuk idee ![]() Maar met die shooters, tering, dan moet ik mun skillz met die controller flink omhoog schroeven, wil ik ooit een kans maken ![]() ![]() ik zie de toekomst van de Ps3 wel sappig in ![]() |
![]() |
|
|