Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Super super vet! |
![]() |
|
Hahahahaha
![]() Ja, ik heb de kladblok bewaard met alle brainstormdingen. zo stond er eerst: één ster durft voor hem te vallen, geeft hem regenbogen waar hij goud kan vinden, mee kan winnen maar dan? de belasting gaat zich vast bemoeien en goud kan je niet pinnen. haha ![]()
|
Fizzle, met de lange haren
In een prachtig permanent Zou ik met u mogen dansen Ook al ben ik dan geen vent We zouden vast goed samengaan Rijm vloeiend uit mijn pen We worden vast een fameus koppel Als ik met jou samen ben
|
Rivka, mag ik dan met je dansen?
Met je dansen, tot diep in de nacht? Het leven, ja, is vol met kansen, ik zal dansen, ja, heel zacht. Mooie Rivka, lieve Rivka, ga je met een ander heen? Laat je mij hier met mijn tranen? Laat je me helemaal alleen? O nee, het geeft niet, echt net, echt niet! Dans maar, dans maar, dans maar voort! Doe maar, alsof je mijn tranen niet zien kan, dans maar met hem, tot de morgen gloort.
|
Ik gin ineens met Abzg dansen
![]() en het was perongelijk! --- Om boven op die dekens te springen ja, en dan gaan we rollen! gaan we vallen, en vechten om de dekens. --- NAV dit: Abzg zegt: *eigenlijk heb ik zin, *om nu, boven op die dekens te springen =D Dingaantouwtje zegt: *Ja en dan gaan we rollen! Abzg zegt: *=D *Nee, *dan gaan we vallen. Dingaantouwtje zegt: *en vechten om de dekens
Laatst gewijzigd op 24-12-2009 om 21:51. |
![]() |
|
Ik heb gedanst met onze nieuwe aanwinst, Em.
Dit is eruitgekomen: ____________________________________________________________________ De decemberlucht begon terug te praten, tussen de stille haren van het verweesde meisje, de mist vangend in de vorm van druppels zilver. Ze verloor haar handschoenen tussen gebroken wijnglazen, terwijl ze zweeg over wat niet meer uit kon maken. (het was te koud om te praten, overbodig bovendien) Allang te koud om ooit nog terug te gaan. Ze joeg de kippenvel haar jasje uit met het handje van het evenzo jonge jongensvriendje - hoe pril alles was - slechts de ijskristallen smolten zachtjes onder hun lief’lijk samenzijn. En terwijl de schone stilte van de nacht door blote voeten van muziek werd onderbroken sliepen ze zachtjes, hand in hand.
Laatst gewijzigd op 03-06-2010 om 23:11. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De schapenvanger van Pangea Verwijderd | 49 | 23-08-2005 14:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |