Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2008, 18:31
TopDrop
TopDrop is offline
Ik volg je verhaal niet helemaal meer, maar het duurde allemaal heel lang zo te zien!
Oud 31-03-2008, 19:01
Verwijderd
Dat de procesrechtelijke vragen echt nergens op sloegen waardoor ik, ondanks dat goederenrecht goed ging en vermogenrecht en rechtsgeschiedenis wel redelijk, toch bang ben geen voldoende te hebben.
Oud 31-03-2008, 19:03
kastdeur
kastdeur is offline
Mijn naaste collega....Brrrr.
Oud 31-03-2008, 20:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik volg je verhaal niet helemaal meer, maar het duurde allemaal heel lang zo te zien!
Daar komt het wel op neer ja!
gelukkig was er bij de laatste bus een vrolijke buschauffeur die dacht dat ik op het conservatorium zat, vanwege de gitaar op mijn rug.
Oud 31-03-2008, 20:43
Verwijderd
Missy.
Oud 31-03-2008, 20:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Missy.
Oud 31-03-2008, 20:45
Verwijderd
Oud 31-03-2008, 20:46
Verwijderd
Word je daar echt chagrijnig van ja Minke?
Ik moet er echt heel hard om lachen juist
Ik probeer al een uur aan mijn Kafka analyse te beginnen, maar ik krijg mezelf niet weg XD
Oud 31-03-2008, 21:00
Verwijderd
Ik ook hoor.
Hoewel ik het wel écht een beetje achterlijk vond, maar chagrijnig is wel een beetje overdreven, ik lig ook dubbel hier.

ot: van hoofdpijn.
Oud 31-03-2008, 21:06
Missy
Missy is offline
En weer ontopic aub.

Ontopic: dat mijn cake is aangebrand.
Oud 31-03-2008, 21:37
Calyx
Calyx is offline
Dat ik te dom ben.
Oud 31-03-2008, 21:41
MrsDepp
MrsDepp is offline
Ik word ontzettend chagerijnig van té dominante mensen, mensen die mij negeren en mensen die kapsones uitgevonden lijken te hebben. En bovendien haat ik leren (wat ik nu dus eigenlijk zou moeten doen).
Oud 31-03-2008, 21:46
Verwijderd
Minke.
Oud 31-03-2008, 21:46
Cherry Springs
Dat ik mijn MP3speler niet kan vinden, en hier op de pc ook geen geluid heb want geluidskaart is kapot. Dus nou kan ik helemaal geen gedownloade nummers luisteren!
Oud 31-03-2008, 21:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat ik mijn MP3speler niet kan vinden, en hier op de pc ook geen geluid heb want geluidskaart is kapot. Dus nou kan ik helemaal geen gedownloade nummers luisteren!
Hoe maak je een geluidskaart kapot?
Oud 31-03-2008, 21:58
Cherry Springs
Beats me! Er komt op geen enkele manier geluid uit mijn computer en aan mijn boxen ligt het niet want die maken wel geluid als ik met het stekkertje rommel, en verder als ik mijn oortelefoontjes in de pc stop, krijg ik ook geen geluid. Ik ga er dus vanuit dat het aan de geluidskaart ligt.
Oud 31-03-2008, 22:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Beats me! Er komt op geen enkele manier geluid uit mijn computer en aan mijn boxen ligt het niet want die maken wel geluid als ik met het stekkertje rommel, en verder als ik mijn oortelefoontjes in de pc stop, krijg ik ook geen geluid. Ik ga er dus vanuit dat het aan de geluidskaart ligt.
Deed ie het eerst wel? Heb je iets gedaan of is er iets gebeurd dat ie het opeens niet meer doet?
Oud 31-03-2008, 23:22
Verwijderd
Mijn wekker maakt mij chagrijnig
Oud 31-03-2008, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Minke.
Oh, dit had ik nog niet eens gelezen.

Maargoed.

ONTOPIC: een schrijfster waar ik donderdag een presentatie over moet houden en die gewoon maffe stukken schrijft waar ik echt niets mee kan.
Oud 31-03-2008, 23:36
Verwijderd
vroege diensten
Oud 31-03-2008, 23:38
Verwijderd
1 April
Oud 01-04-2008, 07:10
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dat ik te dom ben.
Hoezo denk je dat? Dat ben je niet, dat weet ik wel zeker.

Ontopic: Wekker. Zes uur opstaan.
Oud 01-04-2008, 11:46
Verwijderd
mijn salaris is er nog steeds niet. vroeger werd het altijd op donderdag gestort, maar dit jaar op maandag. alleen deze keer dus niet. en er gaan geruchten rond dat er problemen zijn bij accounting plaza (wat onze administratie doet) en dat het deze wéék nog niet gestort wordt. fuck, ik ben al blut, hoe moet dat dan?!

[edit] minke naamzoek

Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 14:33.
Oud 01-04-2008, 13:14
Verwijderd
godverdomme die teringkat heeft voor de 4e keer deze week op de bank gepist, wat een teringbeest ik kan hem echt wel zijn nek omdraaien nu, godverredomme ik blijf aan de gang met wassen en schoonmaken.
Oud 01-04-2008, 14:32
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Hoezo denk je dat? Dat ben je niet, dat weet ik wel zeker.

Ontopic: Wekker. Zes uur opstaan.
Na 20 x alle stof doorgelezen te hebben snap ik er nog steeds niet van.
We hebben geen herkansing bij dit tentamen, nee want als je het niet haalt moet je gewoon het hele blok volgend jaar over doen!
Alle colleges, practica, workshops gevolgd en netjes alle vragen geprobeerd te maken maar lukt niet..
Oud 01-04-2008, 15:20
Vlindertje
Vlindertje is offline
EoS
Oud 01-04-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
mijn salaris is er nog steeds niet. vroeger werd het altijd op donderdag gestort, maar dit jaar op maandag. alleen deze keer dus niet. en er gaan geruchten rond dat er problemen zijn bij accounting plaza (wat onze administratie doet) en dat het deze wéék nog niet gestort wordt. fuck, ik ben al blut, hoe moet dat dan?!

[edit] minke naamzoek
Oh fuck.
Ja, dat maakt mij ook wel een beetje chagrijnig, zeker met aankomend weekend in het vooruitzicht...
Oud 01-04-2008, 16:31
Verwijderd
salaris is er
Verwijderd
met extra winstuitkering
Verwijderd
en met alle rekeningen eraf heb ik nu dus minder geld dan voordat mijn salaris er was
Oud 01-04-2008, 16:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
De V&D! Ik wilde 3 voor 2 dvd's kopen, dus ik stond bij de kassa, en toen zei dat kassamens: "Stardust geldt niet in de 3=2 actie, want die is al afgeprijsd!" En toen ik een grapje maakte over het formaat van de kleine lettertjes zei een anders kassamens ook nog: "Als er iets positiefs in die kleine lettertjes had gestaan had u het natuurlijk wel gelezen!" Rot toch op mens, waardeloos wijf! Dus toen heb ik er maar één teruggelegd, ik heb echt geen geld om 30 euro eraan uit te geven
Oud 01-04-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
"Als er iets positiefs in die kleine lettertjes had gestaan had u het natuurlijk wel gelezen!" (
Omg, wat lomp
Oud 01-04-2008, 17:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, en er zit ook nog één of andere domme sticker op die dvd die er niet afgaat
Oud 01-04-2008, 17:40
Cesar
Cesar is offline
Dat ik echt flink ziek ben en alles even verkeerd loopt.
Oud 01-04-2008, 18:29
Verwijderd
Bureaucratie. Dingen moeten regelen en dan van alle kanten tegengewerkt worden.
Oud 01-04-2008, 18:32
Kleedje
Kleedje is offline
Citaat:
Dat ik echt flink ziek ben en alles even verkeerd loopt.
Beterschap
Oud 02-04-2008, 11:37
Verwijderd
Parasieten.
Oud 03-04-2008, 12:18
Verwijderd
Genesis (de band)
Oud 04-04-2008, 11:18
Verwijderd
AAAAAAGGGHHHH, haal ik de nacht door om aan een heel uitgebreide huiswerk-opdracht te werken die vandaag af moet zijn, besteed ik daar ruim zes uur de tijd aan, ben ik bijnnnnna klaar.. Besluit m'n pc opeens UIT TE VALLEN en vervolgens besluit Word dat 'ie niet meer aan saven doet dus nou ben ik de helft van die opdracht kwijt. De deadline is pas over drie kwartier, maar dat red ik nooit meer, zeker niet met reistijd. Degene die 'm voor me zou printen is ook al onderweg naar de universiteit inmiddels, dus zelfs al zou ik op wonderbaarlijke wijze binnen vijf minuten die opdracht af zou kunnen maken, dan nog was ik te laat voor de deadline, want dan zou ik moeten printen op de universiteit en dat kost meer tijd dan gewoon naar de werkgroep gaan met een al uitgeprinte versie.

En nu heb ik dus te weinig cursuspunten voor dat vak en mag ik sowieso niet meer herkansen.

JÉZUS wat gay.

Nu ga ik de pc maar openschroeven om te kijken of ik daar iets aan kan vinden. En wat testjes draaien.
Beter ligt het aan m'n matige koeling oid, want als m'n voeding verrot is dan zou dat echt te kut zijn.
Oud 04-04-2008, 12:03
Lethe
Lethe is offline
Oud 04-04-2008, 17:52
Calyx
Calyx is offline
Mijn arm doet zeer en ik kan nergens anders aan denken alleen vanwege de pijn en ik MOET leren!!
Oud 04-04-2008, 18:38
Verwijderd
Waaaaarom sterft mijn Wacom pen zomaar TIJDENS GEBRUIK?! Ik heb dat ding nodig! Het rampzalige is dat ik dat ding 8 maanden geleden heb gekocht, terwijl de garantie 6 maanden is, ffs! *stuurt toch maar berichtje naar wacomshop.nl*
Oud 04-04-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Genesis (de band)
Oud 04-04-2008, 18:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
De V&D! Ik wilde 3 voor 2 dvd's kopen, dus ik stond bij de kassa, en toen zei dat kassamens: "Stardust geldt niet in de 3=2 actie, want die is al afgeprijsd!" En toen ik een grapje maakte over het formaat van de kleine lettertjes zei een anders kassamens ook nog: "Als er iets positiefs in die kleine lettertjes had gestaan had u het natuurlijk wel gelezen!" Rot toch op mens, waardeloos wijf! Dus toen heb ik er maar één teruggelegd, ik heb echt geen geld om 30 euro eraan uit te geven
das idd niet klantvriendelijk
Oud 04-04-2008, 19:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Geen flikker te doen hebben Wiskundedocenten Examens
Oud 04-04-2008, 20:13
Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn fiets.
Oud 04-04-2008, 21:35
Verwijderd
Pff, zijn opeens die withdrawal fees van Neteller verhoogd van 1 euro naar 7,50, stelletje uitzuigers
Oud 04-04-2008, 22:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Geen flikker te doen hebben Wiskundedocenten Examens
moet je maar met mij pm'en

en de rest snap ik ja
Oud 05-04-2008, 09:13
Verwijderd
RIJSWIJK - Aanhangers van Rita Verdonk vinden de doodstraf gerechtvaardigd voor moord, verkrachting en terrorisme. Van de potentiële Verdonk-kiezers is 57 procent voor herinvoering van de doodstraf.
Oud 05-04-2008, 09:50
Verwijderd
Gister stond er een poll in de Spits.

"Wie gelooft u, Wilders of Balkenende?"
De uitslag was 74% Wilders, 25 % Balkenende
(De laatste 1 procent werd niet uitgelegd)
Echt, WTF
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten