Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Beats me!
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn salaris is er nog steeds niet. vroeger werd het altijd op donderdag gestort, maar dit jaar op maandag. alleen deze keer dus niet. en er gaan geruchten rond dat er problemen zijn bij accounting plaza (wat onze administratie doet) en dat het deze wéék nog niet gestort wordt. fuck, ik ben al blut, hoe moet dat dan?!
[edit] minke naamzoek ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 14:33. |
![]() |
||
Citaat:
We hebben geen herkansing bij dit tentamen, nee want als je het niet haalt moet je gewoon het hele blok volgend jaar over doen! Alle colleges, practica, workshops gevolgd en netjes alle vragen geprobeerd te maken maar lukt niet.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat maakt mij ook wel een beetje chagrijnig, zeker met aankomend weekend in het vooruitzicht... ![]() |
![]() |
|
De V&D! Ik wilde 3 voor 2 dvd's kopen, dus ik stond bij de kassa, en toen zei dat kassamens: "Stardust geldt niet in de 3=2 actie, want die is al afgeprijsd!" En toen ik een grapje maakte over het formaat van de kleine lettertjes zei een anders kassamens ook nog: "Als er iets positiefs in die kleine lettertjes had gestaan had u het natuurlijk wel gelezen!" Rot toch op mens, waardeloos wijf! Dus toen heb ik er maar één teruggelegd, ik heb echt geen geld om 30 euro eraan uit te geven
![]()
|
Verwijderd
|
AAAAAAGGGHHHH, haal ik de nacht door om aan een heel uitgebreide huiswerk-opdracht te werken die vandaag af moet zijn, besteed ik daar ruim zes uur de tijd aan, ben ik bijnnnnna klaar.. Besluit m'n pc opeens UIT TE VALLEN en vervolgens besluit Word dat 'ie niet meer aan saven doet dus nou ben ik de helft van die opdracht kwijt. De deadline is pas over drie kwartier, maar dat red ik nooit meer, zeker niet met reistijd. Degene die 'm voor me zou printen is ook al onderweg naar de universiteit inmiddels, dus zelfs al zou ik op wonderbaarlijke wijze binnen vijf minuten die opdracht af zou kunnen maken, dan nog was ik te laat voor de deadline, want dan zou ik moeten printen op de universiteit en dat kost meer tijd dan gewoon naar de werkgroep gaan met een al uitgeprinte versie.
En nu heb ik dus te weinig cursuspunten voor dat vak en mag ik sowieso niet meer herkansen. JÉZUS wat gay. ![]() Nu ga ik de pc maar openschroeven om te kijken of ik daar iets aan kan vinden. En wat testjes draaien. Beter ligt het aan m'n matige koeling oid, want als m'n voeding verrot is dan zou dat echt te kut zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Is dit wat? Verwijderd | 17 | 16-04-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |