Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2008, 11:09
Uice
Uice is offline
Dat plan klinkt alsof het gedoemd is om te falen op iedere mogelijke manier.
Oud 01-04-2008, 11:12
Verwijderd
Ik vind het een flauwe gebeurtenis en doe er dan ook niets aan. Ik heb wel wat beters te doen.
Vroeger daarentegen, toen ik nog niets beters te doen had, heb ik nog wel 's voor de meester dropjes van klei gemaakt. De dag ervoor was hij een weddenschap aangegaan met de klas voor dropjes, en hij had gewonnen. Hij had er alleen even niet aan gedacht dat het de dag erna 1 april was... Dus er waren meer kinderen die een dropjesgrap uithaalden. En hij stopte die vieze kleidingen, beschilderd met zwarte verf en nog niet eens helemaal droog , ook echt in zijn mond, omg. Wat een kutkinderen waren wij.
Oud 01-04-2008, 13:38
Verwijderd
Vanochtend kwam ik op school en er stonden overal verkeersborden in de gang en op het binnenplein en er stonden leraren te fluiten en te roepen dat we er niet langs mochten.
Las ik later op internet dat er 'in verband met de drukte in de gangen en op de trappen tijdens de toetsweek vanaf 1 april enkele maatregelen zullen worden getroffen om de verkeersstroom te reguleren.' Het moest dus een 1 april-grap voorstellen .
Sowieso was het niet grappig maar waarom zou je zoiets dan ook doen als er toetsweek is en iedereen juist dan op tijd bij zijn lokaal wil komen.
Oud 01-04-2008, 13:40
Uice
Uice is offline
Ik maak uc's aan.
Oud 01-04-2008, 13:50
Verwijderd
Ik maak graag stomme spelfouten en kijk dan of het opvalt

Toen ik 10 was heb ik ook een keer een nepbrief voor m'n vader getypt, iets over een boete en een deurwaarder ofzo. Mijn vader trapte er een beetje in, maar de naam van de zogenaamde deurwaarder was meneer D. Eurwaarder, dus ja, toen ging er wel een belletje rinkelen (gelukkig ). Vervolgens dacht hij dat mijn overbuurjongen het gedaan had, dat was ook wel grappig
Oud 01-04-2008, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Vanochtend kwam ik op school en er stonden overal verkeersborden in de gang en op het binnenplein en er stonden leraren te fluiten en te roepen dat we er niet langs mochten.
Las ik later op internet dat er 'in verband met de drukte in de gangen en op de trappen tijdens de toetsweek vanaf 1 april enkele maatregelen zullen worden getroffen om de verkeersstroom te reguleren.' Het moest dus een 1 april-grap voorstellen .
Sowieso was het niet grappig maar waarom zou je zoiets dan ook doen als er toetsweek is en iedereen juist dan op tijd bij zijn lokaal wil komen.
Klinkt wel grappig, eigenlijk. Zo is het vaak bij dat soort georganiseerde 1-april-grappen; op papier zijn ze ónwijs grappig, maar in het echt valt het tegen. Bij mij op school kwamen ze op het idee om met bivakmutsen en super-soakers naar binnen te gaan; de super-soakers waren helemaal zwart gespoten. Was echt eng Toen ze begonnen te spuiten was het natuurlijk minder eng, maar ja, dan ben je nat en heb je nog de hele dag les

En er werd in de commissie serieus voorgesteld om laxeermiddel in de koffie van de leraren te doen en dan alles wc's op slot. Dat kán grappig klinken op papier, als het een tekenfilm is of een strip, maar bij zoiets moet je je toch kunnen bedenken dat het écht niet leuk is
Oud 01-04-2008, 17:52
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post21042559

dit dus
Oud 01-04-2008, 17:54
Cesar
Cesar is offline
Geen grappen tegengekomen. Vooral op werk had ik ze wel verwacht.
Oud 01-04-2008, 18:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik maak uc's aan.
dat is duidelijk
Oud 01-04-2008, 21:18
Hanneke
Hanneke is offline
Dat niet alleen

Mijn broer had de ondertiteling van teletekst aangezet, omdat het geluid te zacht stond ofzo, weet ik veel En toen vroeg m'n moeder heel verbaasd waarom die ondertiteling was. Dus ik vertelde heel serieus dat dat nieuw was met ingang van vandaag, speciaal voor de doven. M'n moeder geloofde het - geloof ik. Alleen m'n vader verraadde (wat een hoop dubbele letters) het gelijk. ;(
Oud 02-04-2008, 01:15
Verwijderd
Op mijn werk bij de personeelskantine hing een briefje met de tekst 'vandaag nemen wij geen euromunten aan uit belgie. wij hopen op uw begrip blabla hoogachtend.'

echt.
Oud 02-04-2008, 03:35
Verwijderd
Mwah beetje flauw, nobody joked me today.
Oud 02-04-2008, 08:09
Verwijderd
Op de basisschool kwam op 31 maart de directeur bij iedereen de klas binnen om te vertellen dat ze morgen allemaal een petje op moesten zetten. De plafonds zouden een april geverfd worden, en om te voorkomen dat iemand verf op zijn/haar hoofd zou krijgen. De dag erna zat iedereen braaf met een petje op in de klas.

En gisteren zei mijn drumlerares dat wij (een andere jongen die net anderhalve maand bezig is, en ik een maand of vier, denk ik) volgende week met de band mee mochten spelen. Ik kreeg het spaans benauwd en die jongen werd helemaal wild 'jaaaa! Eindelijk!'
Oud 02-04-2008, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Soort van Practical Joke, belletje lellen bij iemand en dan een maat van je die mee is vol laten struikelen zodat hij de schuld krijgt.
Ja man, je vrienden verraden is vet grappig
Oud 02-04-2008, 11:46
Verwijderd
de ns pro rail zet vandaag alle wissels op zomertijd, onze excuses voor het ongemak
Oud 02-04-2008, 12:02
kassamiep90
kassamiep90 is offline
onze geniale 1 april grap van een paar jaar geleden *kuch*
we hadden een klein streepje in het midden bovenaan het bord gezet.
Kwam de leraar aan de linkerkant van het streepje dan gingen we keihard lachen en kwam hij aan de rechterkant dan waren we stil.
En die arme man snapte het maar niet.

Wat ik altijd nog wel eens wilde doen. Als de krant er was de buitenste bladzijde (dus van de nieuwe krant) om een oude krant doen. Hebben ze vast niet door. *kuch*
Oud 02-04-2008, 12:53
PixelDansje
PixelDansje is offline
het is lekker afgelopen Ik heb een forummer een smsje gestuurdo m te zeggen dat zijn veters los zaten, maar dat was meer een schreeuw om aandacht
Oud 02-04-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:
het is lekker afgelopen Ik heb een forummer een smsje gestuurdo m te zeggen dat zijn veters los zaten, maar dat was meer een schreeuw om aandacht
dat had ik ook willen doen
Oud 02-04-2008, 13:51
PixelDansje
PixelDansje is offline
Dat kan nog !!! Als je het naar troof stuurt, trapt die er mss niet in omdat je dus de 2e bent
Oud 02-04-2008, 13:53
Verwijderd
Maar ik wil troof helemaal niet pmen
Verwijderd
1 april met verlengsnoer
PixelDansje
PixelDansje is offline
smsen
Oud 02-04-2008, 13:58
Verwijderd
Ik heb geen telefoonnummer van troof
Oud 02-04-2008, 15:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In mijn klas was wel een stoere 1-April grap uitgehaald. Er kwam een gepensioneerd rechercheur binnen en die riep een jongen naar voren. Heel gek, dat de politie voor hém al dagen op school was! (de politie is al een paar dagen op school bij ons). Ik kan van hem dan ook geen kwaad denken want hij is mijn held, hij speelt namelijk altviool. En niet oh-god-hebben-ze-hiernaast-nu-ook-al-een-krolse-noorse-boskat-altviool, maar echt heel mooi. Echt zo van fapfapfapfapfap.
Maargoed, hij werd naar voren geroepen en hij bleek cocaïne bij zich gehad te hebben en dat was gevonden. Hij ging meteen mee omdat hij het raar vond maar op de gang verpestte hij het zelf. Hij vroeg of het niet een of andere flauwe 1-april-grap was. Bleek het dus wel te zijn. Maar nu vragen mensen steeds 'heb je nog weer coke mee?' en dan zegt hij 'ja zeker' en dan kijkt hij heel blij. Ik vind het wel leuk
Oud 02-04-2008, 21:52
Fantôme
Fantôme is offline
op een basisschool in mijn woonplaats hadden ze de leerlingen een brief meegegeven dat de leerlingen met onmiddelijke ingang hun eigen toiletpapier mee moesten nemen omdat het toiletpapiergebruik onder de leerlingen de spuigaten uitliep. En allemaal kinderen hadden braaf een rol meegekregen van de ouders
Oud 02-04-2008, 22:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En gisteren zei mijn drumlerares dat wij (een andere jongen die net anderhalve maand bezig is, en ik een maand of vier, denk ik) volgende week met de band mee mochten spelen. Ik kreeg het spaans benauwd en die jongen werd helemaal wild 'jaaaa! Eindelijk!'
Oh, dat vind ik een beetje lullig eigenlijk.
Oud 02-04-2008, 22:52
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik heb geen telefoonnummer van troof
ÉÉN APRIL!!? ???
Oud 03-04-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
ÉÉN APRIL!!? ???
Nee
Oud 03-04-2008, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat vind ik een beetje lullig eigenlijk.
Ik vond het ook wel beetje zielig voor hem, hij was zich er al helemaal op aan het verheugen enzo. Aan de andere kant, zij is ook wel zo flauw om van dat soort lamme grapjes uit te halen, dus hij had het wel kunnen verwachten.
Oud 03-04-2008, 17:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en mijn moeder had de kinderen op een gegeven moment hun spullen op laten ruimen (ze is lerares) en hun schoenen en sokken uit laten doen. Ze moesten op blote voeten naar de andere kant van de school, naar groep 3. Daar was namelijk de schooldokter voor voetwrattencontrole.
Ze kwamen echt gillend en helemaal beledigd teruggerend op blote voetjes door de hele school, zoooo schattig
Oud 03-04-2008, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Dat niet alleen
Oh ja, vorig jaar op een meeting maakten Biertank en ik onze relatie bekend. Paar weken later gezegd dat we gingen samenwonen en daarna verteld dat het een 1-april grap was allemaal.
En aantal forumers die boos werden. :')
Oud 03-04-2008, 18:25
le_mug
le_mug is offline
Citaat:
Oh ja, vorig jaar op een meeting maakten Biertank en ik onze relatie bekend. Paar weken later gezegd dat we gingen samenwonen en daarna verteld dat het een 1-april grap was allemaal.
ik vond het werkelijk een meesterlijke grap. ik heb er even flink staan om ;x'en
Oud 05-04-2008, 17:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jullie zouden een schattig stelletje zijn.
Oud 05-04-2008, 17:22
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
op een basisschool in mijn woonplaats hadden ze de leerlingen een brief meegegeven dat de leerlingen met onmiddelijke ingang hun eigen toiletpapier mee moesten nemen omdat het toiletpapiergebruik onder de leerlingen de spuigaten uitliep. En allemaal kinderen hadden braaf een rol meegekregen van de ouders

Master
Oud 06-04-2008, 15:13
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dit jaar hebben Vlinder en ik de forummers op het forum van TD ervan overtuigd dat we uit elkaar waren. Echt iedereen was erin gestonken
Oud 06-04-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Jullie zouden een schattig stelletje zijn.
Niet echt.
Oud 06-04-2008, 16:06
Verwijderd
Een vriend van mij heeft zo eens op unief een brief achtergelaten bij een buitenlandse vriend van hem. Daarop werd hij uitgenodigd om zijn prijs af te gaan halen voor uitmuntende buitenlandse student in aula zoveel. De aula was echter akelig leeg.

Nu ik het uittyp, vraag ik me eigenlijk af of hij wel het concept van 1 april kende, hij kwam van Iran .
Oud 06-04-2008, 22:03
Uice
Uice is offline
Heel veel 1 aprilgrappen zijn trouwens echt helemaal niet leuk, maar gewoon vervelend. Zoals die van het Jeugdjournaal jaren geleden, dat ze beweerden dat er een mummie was gevonden die tentoongesteld ging worden in een museum, dus allemaal mensen daarheen, en dan, eh, was het niet zo. Sta je daar. Nou, lachen jongens.
Oud 06-04-2008, 22:06
Verwijderd
Ik moest wel lachen tijdens dat stukje over die 1-aprilgrap met de naturistenbeurs bij DWDD.
Oud 06-04-2008, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik moest wel lachen tijdens dat stukje over die 1-aprilgrap met de naturistenbeurs bij DWDD.
haha ja, die vent met die baard
Oud 06-04-2008, 22:08
Uice
Uice is offline
Ja, dat was wel weer leuk, maar ook omdat het in het water viel.
Oud 06-04-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
AMSTERDAM - Als het een 1 aprilgrap is, dan is hij nu al geslaagd. De bewoners van het socialewoningbouwcomplex De Dageraad in De Pijp staan op de achterste benen vanwege een morgen te realiseren naamswijziging van hun gebouw.

Woningcorporatie De Alliantie kondigde woensdag aan de naam op het monumentale gebouw te zullen veranderen van 'De Dageraad' in 'De Alliantie'. Een schandalige vorm van geschiedvervalsing, briesen diverse bewoners, en een inbreuk op de identiteit en architectuur van het complex.

Niks geschiedvervalsing, zegt Theo Dohle van De Alliantie. ''Het complex was het eerste pand van corporatie De Dageraad en is daarom naar de corporatie vernoemd, niet andersom. Het is niet meer dan logisch dat het gebouw, nu De Dageraad is opgegaan in De Alliantie, ook die naam draagt.''

De Alliantie beschouwt het complex, dat een aantal jaren geleden een prijs won voor het mooiste socialewoningbouwcomplex van Nederland, als een boegbeeld van de architectuur van de Amsterdamse School. Maar ja, dat boegbeeld maakt nu reclame voor een corporatie die niet meer bestaat. Dus besloot De Alliantie de naam op de gevel te updaten. De boven de deur gemetselde naam blijft wel behouden. Ook komen er twee plaquettes met de nieuwe naam en een korte geschiedenis van het pand.

De bewoners kregen hierover woensdag een brief. De volgende dag stond het pand al in de steigers. Inderdaad een beetje een ongelukkige communicatie, erkent de corporatie. De dag van de onthulling heeft aan de duidelijkheid weinig bijgedragen: bewoners reppen van een 'misplaatste 1 aprilgrap'.

Andere bewoners hebben de hoop op een 1 aprilgrap opgegeven, en vergelijken het beleid van De Alliantie met 'een dictatoriaal regime'. Het ís ook geen 1 aprilgrap, zegt Dohle. ''Onze directeur had alleen die dag nog een gaatje voor de onthulling.''
Wel dus. Al die mensen die zich druk hebben gemaakt, haha.
Oud 07-04-2008, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat flauw.
Oud 08-04-2008, 23:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit jaar hebben Vlinder en ik de forummers op het forum van TD ervan overtuigd dat we uit elkaar waren. Echt iedereen was erin gestonken
Nou mij niet, want ik was er niet bij. En hij schijnt niet op 1 april te hebben plaatsgevonden.
Oud 08-04-2008, 23:35
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Nou mij niet, want ik was er niet bij. En hij schijnt niet op 1 april te hebben plaatsgevonden.
Dat is dan jouw eigen schuld. Als we het op 1 april hadden gedaan, was niemand erin getrapt
Oud 08-04-2008, 23:47
Martiño
Martiño is offline
Maar het was dus geen 1 april grap. De belangrijkste vereiste daarvoor is dat hij in zijn geheel of het misleidende gedeelte op 1 april plaatsvindt. Dat is niet gebeurd.
Oud 08-04-2008, 23:50
Verwijderd
Ik vond het maar stom.
Oud 08-04-2008, 23:50
Verwijderd
Je weet toch dat wanneer er echt iets gebeurt nu we allemaal een keertje erom lachen
Oud 08-04-2008, 23:55
Vlindertje
Vlindertje is offline
Verdomme
Oud 09-04-2008, 00:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verdomme
Volgend jaar nieuwe kans!

Regels voor berichten