Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat niet alleen
![]() Mijn broer had de ondertiteling van teletekst aangezet, omdat het geluid te zacht stond ofzo, weet ik veel ![]()
|
Verwijderd
|
Op de basisschool kwam op 31 maart de directeur bij iedereen de klas binnen om te vertellen dat ze morgen allemaal een petje op moesten zetten. De plafonds zouden een april geverfd worden, en om te voorkomen dat iemand verf op zijn/haar hoofd zou krijgen. De dag erna zat iedereen braaf met een petje op in de klas.
![]() En gisteren zei mijn drumlerares dat wij (een andere jongen die net anderhalve maand bezig is, en ik een maand of vier, denk ik) volgende week met de band mee mochten spelen. Ik kreeg het spaans benauwd en die jongen werd helemaal wild 'jaaaa! Eindelijk!' |
![]() |
|
![]() |
onze geniale 1 april grap van een paar jaar geleden *kuch*
we hadden een klein streepje in het midden bovenaan het bord gezet. Kwam de leraar aan de linkerkant van het streepje dan gingen we keihard lachen en kwam hij aan de rechterkant dan waren we stil. En die arme man snapte het maar niet. Wat ik altijd nog wel eens wilde doen. Als de krant er was de buitenste bladzijde (dus van de nieuwe krant) om een oude krant doen. Hebben ze vast niet door. *kuch* |
![]() |
|
In mijn klas was wel een stoere 1-April grap uitgehaald. Er kwam een gepensioneerd rechercheur binnen en die riep een jongen naar voren. Heel gek, dat de politie voor hém al dagen op school was! (de politie is al een paar dagen op school bij ons). Ik kan van hem dan ook geen kwaad denken want hij is mijn held, hij speelt namelijk altviool. En niet oh-god-hebben-ze-hiernaast-nu-ook-al-een-krolse-noorse-boskat-altviool, maar echt heel mooi. Echt zo van fapfapfapfapfap.
![]() Maargoed, hij werd naar voren geroepen en hij bleek cocaïne bij zich gehad te hebben en dat was gevonden. Hij ging meteen mee omdat hij het raar vond maar op de gang verpestte hij het zelf. Hij vroeg of het niet een of andere flauwe 1-april-grap was. Bleek het dus wel te zijn. Maar nu vragen mensen steeds 'heb je nog weer coke mee?' en dan zegt hij 'ja zeker' en dan kijkt hij heel blij. Ik vind het wel leuk ![]() |
![]() |
|
op een basisschool in mijn woonplaats hadden ze de leerlingen een brief meegegeven dat de leerlingen met onmiddelijke ingang hun eigen toiletpapier mee moesten nemen omdat het toiletpapiergebruik onder de leerlingen de spuigaten uitliep. En allemaal kinderen hadden braaf een rol meegekregen van de ouders
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh en mijn moeder had de kinderen op een gegeven moment hun spullen op laten ruimen (ze is lerares) en hun schoenen en sokken uit laten doen. Ze moesten op blote voeten naar de andere kant van de school, naar groep 3. Daar was namelijk de schooldokter voor voetwrattencontrole.
Ze kwamen echt gillend en helemaal beledigd teruggerend op blote voetjes door de hele school, zoooo schattig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een vriend van mij heeft zo eens op unief een brief achtergelaten bij een buitenlandse vriend van hem. Daarop werd hij uitgenodigd om zijn prijs af te gaan halen voor uitmuntende buitenlandse student in aula zoveel. De aula was echter akelig leeg.
Nu ik het uittyp, vraag ik me eigenlijk af of hij wel het concept van 1 april kende, hij kwam van Iran ![]() |
![]() |
|
Heel veel 1 aprilgrappen zijn trouwens echt helemaal niet leuk, maar gewoon vervelend. Zoals die van het Jeugdjournaal jaren geleden, dat ze beweerden dat er een mummie was gevonden die tentoongesteld ging worden in een museum, dus allemaal mensen daarheen, en dan, eh, was het niet zo. Sta je daar. Nou, lachen jongens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |