Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2008, 10:44
Verwijderd
Rogier had vannacht weer een nachtelijke schreeuwaanval. Echt, dat is zó vreselijk Hij lag tegen me aan, we sliepen allebei, en ineens begint hij te schreeuw:'Whaaaa! WHAAA!' ik schrik natuurlijk wakker en begin ook even te schreeuwen, hij blíjft schreeuwen alsof hij niet wakker is. Ik duw hem tegen me aan en zeg dat ik het maar ben en dat er niets aan de hand is, en nog steeds schreeuwt hij. Ik blijf herhalen dat ik het maar ben en langzaam wordt hij wakker. Vervolgens zucht hij even diep en is alles weer goed; hij draait zich om en slaapt weer verder. En op dat moment begon mijn lichaam ineens gigantisch te trillen en 't voelde alsof er iemand op m'n borst was gaan zitten; pfff, ineens kwam alle schrik bij mij los. Ik heb nog een half uur trillend wakker gelegen, tranen liepen over m'n wangen en m'n hart was echt helemaal van streek. Brrr, zó akelig Daarna weer in slaap gevallen, maar ik bleef wel bang voor Rogier, bang dat hij weer zou gaan schreeuwen als ik hem aan zou raken enzo
Echt, wat een vréselijk manier om wakker gemaakt te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2008, 10:48
Verwijderd
waarom reageert ze niet en ze is niet op msn en reageer niet op mijn sms en ik wilde haar nog wel iets leuks via mail sturen voor dr verjaardag straks wist ik maar wat ik fout had gedaan
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:44
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: herkenbaar. Ik heb afgelopen week 2x bij m'n ouders geslapen en ik schijn 2x in m'n slaap geschreeuwd te hebben, 1x werd m'n vader er zelfs wakker van. Ik praat heel vaak in m'n slaap, maar schreeuwen dusdanig hard dat iemand er 2 kamers verder wakker van wordt Bij mij schijnt het altijd iets van 'help help' of 'niet doen' of 'hou op' te zijn, geen 'whaa whaa.' Achteraf weet ik er bijna nooit iets van, soms word ik er wakker van en dan denk ik, 'wat ben ik nou weer allemaal aan het zeggen?' Heel raar is dat. Ik heb het nog nooit bij iemand anders gehoord, ik denk dat ik ook heel erg zou schrikken als m'n vriend opeens begon te schreeuwen...helemaal als hij dat verder nooit doet.

OT: al om half 11 begonnen met studeren. *trots is*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 13:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Andijvie: ook hier herkenbaar, al ben ik dan degene die dat doet en moet mijn vriend me wakker maken en kalmeren . Wel rot voor jou, het lijkt me heel vervelend om zo wakker te worden.

Citaat:
@HaWaHaai: Wat zoek je precies voor plaatjes/pictogrammen?
Voor mijn praktijkonderzoek voor het afstuderen probeer ik het sociale klimaat in de klas te verbeteren door (o.a.) de kinderen gerichter te laten oefenen met de omgang met elkaar. Als startpunt ga ik met tweetallen en kleine groepjes in de huishoek werken. De bedoeling is dat ze uiteindelijk zelf door middel van opdrachtkaarten (waar pictogrammen op staan, want ze kunnen nog niet lezen) bepaalde situaties naspelen en oefenen hoe je dan met een ander om kunt gaan. De pictogrammen moeten dus duidelijk leesbaar zijn voor kleuters en gaan over redelijk dagelijkse dingen (wandelen met de pop, de tafel dekken, een ander om hulp vragen, samen een tas inpakken). Op de achterkant van de opdrachtkaart komt een plaatje van Jip en Janneke waarop die bijv. samen thee drinken aan tafel, zodat voor de kinderen het thema ook duidelijk wordt.

OT: Wat een dag, tot nu toe. En alle dingen die ik moet/wil doen, schieten ook nog niet echt op. Maar ik heb wel mijn nieuwe kleren aan en ik ben er blij mee!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
ik herken het vriend..
is het een gesprek voor een woongroep?
succes..
En het went, ooit, ik blijf all natural, de mensen die me kennen en wíllen kennen zijn de liefste schatten van de wereld, en soms duurt het een lange tijd voordat je die vind.
En het niks kunnen word telkens herhaald inderdaad, maar dat is het niet, het is een ander denkpatroon heb ik geleerd, en proberen dát aan te passen maakt het alleen erger
Heb jij het ook dat als je denkt dat je iets moois bereikt hebt met veel moeite, het afgedaan word als iets simpels wat 'iedereen kan'?

spam

Pff nee, ik ben niet raar genoeg voor een woongroep en moet het maar zien uit te houden in een studentenhuis. Een ANDER studentenhuis vinden in Utrecht is al helemaal onmogelijk als je niets te vertellen hebt.

En ja, dingen waar ik hard voor heb moeten vechten zijn voor andere mensen volslagen vanzelfsprekend. De stakkers, ik hoop dat ze stikken in hun oh-zo-normale leventjes.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Knuffel voor Sylph. Het is maar lastig hè, overal net tussen vallen en zo. Je zou bijna gaan wensen datje net nog wat raarder was Veel succes.

OT: Ik ben met de auto naar de bieb geweest en nu heb ik boeken geleend zodat ik niet per se stupide dingen hoef te lezen die mijn moeder voor haarzelf en mijn zusje heeft meegenomen. A.F.Th van der Heijden, jeej
Oud 05-04-2008, 15:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah oogontsteking. Ik heb niet een nieuw lenzenbakje gepakt, waardoor ik me nu weer ópnieuw heb besmet. En waarschijnlijk was dat rode oog rechts toen ik ziek was ook een lichte oogontsteking, dus ik heb mezelf lekker zitten besmetten. Nou, gezellig. Weer een week die bril op. Maar gelukkig is het een ontsteking en geen roodheid door m'n lenzen, anders had ik wel een probleempje.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 16:02
Eend
Eend is offline
Ik ben moe, zo moe. Ik val haast van ellende uit elkaar. Niet omdat ik te weinig slaap, maar omdat er teveel prikkels zijn. Van de week weer met een mes op de afdeling rond gelopen. Een plastic mes. Ik wilde Frans weer wat aandoen en dat wil ik nog steeds. De verpleging let gelukkig goed op hun scherpe messen, zodat ik niet de kans krijg om er eentje te pakken.

Ik voel me echt een misdadiger. Het liefst loop ik hier ook weg. Het gaat zo slecht Ik ben al drie weken bezig om te zorgen dat ik andere medicatie krijg. Mijn trouwe Risperdal werkt niet meer volledig. Altijd heeft het geholpen, maar de dosis is al drie keer verhoogd en zelfs met 8mg heb ik nu nog hevige stemmen.

ik word knettergek. Zelfs op straat word ik uitgescholden voor Mongool. Jullie zullen me ook wel gestoord en gek vinden, want wie wilt er nou een medecliënt neersteken... Maar die vent is zo irritant. Hij zegt dat we verloofd zijn en dat we vrienden zijn. Daar kan ik absoluut niet tegen. Hij beweert ook dat ik vogelspinnen in zijn kamer heb gezet om hem te doden. Was het maar zo'n feest, weet je? Had ik maar echt giftige vogelspinnen. Ik haat die vent zo intens. Het is echt haten...
Oud 05-04-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Je zou bijna gaan wensen datje net nog wat raarder was
Inderdaad, als mensen aan je kunnen zien dat je raar bent houden ze tenminste rekening met je.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 18:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Leuk dat je moeder commissie-werk totaal niet stimuleert. Ze wil dat ik totaal geen studievertraging op ga lopen en alleen maar hoge cijfers haal en daar druk mee bezig ben. Dacht ik eindelijk van prestatie-druk af te zijn... Nou, puh, ik ga mooi wél commissies doen.
En ik moest 10 keer zeggen dat ik geen bestuur wilde gaan doen. Ik heb mooi gezegd dat het me nú niets lijkt (en dat is ook zo). Maar misschien over twee jaar wel. Het zal ze leren.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 19:00
IcedEarth
IcedEarth is offline
en waarom kan een hart zo zeer doen?
ben er nog steeds duidelijk niet helemaal niet over heen.
het rakelt weer op
nieuw zout in oude wonden?
na een 3 maanden verdriet moet het toch een keer over gaan? Ik heb wel mijn oplevingen, in mijn vrolijke wijze buien. Maar het blijft prikken, snijden, jeuken.
En dan gister bij mijn oude vriendje, het is al een jaar uit, maar nog steeds huilen, mij missen, mij proberen te zoenen. Is het karma? Ik heb hem zoveel pijn gedaan, nu is het mijn beurt. Ach. Nee, dit is gewoon hoe dingen lopen, hoe het leven is. En dat is niet altijd makkelijk, soms moeilijk, soms ronduitpijnlijk. En dat was natuurlijk aan mij om daar mee om te gaan. Ik hoop dat het snel over gaat.
Normaal vallen er niet zoveel jongens echt op mij, ze vinden me een beetje apart. en nu juist nu ik er helemaal geen zin meer in heb, naar wordt bij het idee van "liefde", vinden ze me leuk. Ik dacht eerst dat is misschien goed voor mijn eigenwaarde, dat ik toch leuk ben, maar nee, het doet me allemaal geen fuck. Ik vind het alleen maar vervelend voor ze. Nergens zin in, zo is het te omschrijven.
maar de dagen gaan voort, mijn vrolijkheid komt terug, en och, ik blijf onthouden; je bent zelf altijd nog je grootste vijand, die je moet overwinnen om vrij te zijn none but ourselves can free our minds. Ik blokkeer me zelf.
Ik doe me zelf keer op keer pijn.
En het is lastig toe te geven, omdat ik ook nog steeds veel gelukkige momenten ken, maar ik geef toe; dit meisje is gebroken.
Oud 05-04-2008, 19:06
darkfairy
darkfairy is offline
.
Oud 05-04-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
.
tisser? ({)

OT:
Vandaag was best ontspannen eigenlijk. Gestudeerd, museum, wat gedronken in de stad. Nu voel ik me een beetje overdonderd, zenuwachtig, maar het voelt niet verkeerd.
En gespannen om maandag het ggz te bellen, maar alleen maar doordat ik al invul dat alles nu wel mis gaat lopen enzo. Niet doen dus, gewoon maandag afwachten.

Van morgen probeer ik een beetje een rustige dag te maken, maar tegelijk wil ik ook héél veel doen.
Uitslapen, studeren, stofzuigen, even de stad in (koopzondag), commissiewerk, lezen en nog wel meer. Naja, ik kijk wel, eerst maar eens met uitslapen beginnen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:22
Verwijderd
Ik ben wel opgelucht. In het ziekenhuis zeggen ze dat ik anatomisch helemaal toppie ben, en dat mijn probleem op te lossen is, al zal het me al met al 1,5 jaar gaan duren. Vervolgens kwam ik verbaasd lachend bij de dietiste vandaan, omdat ze me alleen maar zei: prima eetpatroon mevrouw, tot over 6 weken. Dus ik ben godsgruwelijk blij dat mijn ouders hebben ingestemd met de hele dure, niet vergoed wordende personal diet mevrouw. En ik heb mezelf beloofd dat als ik minimaal die 12 kilo ben afgevallen, dat ik mijzelf op een nieuwe tattoo trakteer. dus. Morgen mijn vriendinnetjes ontmoeten. Dat is leuk. Maar nu ben ik alleen thuis. Niet leuk. Maar ik heb al een tijdje een peruaanse amerikaan op msn. En die deelt mijn Cusco-liefde. En dat is leuk. Maar ik voel me nu wel weer even alleen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:48
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
tisser? ({)

OT:
Vandaag was best ontspannen eigenlijk. Gestudeerd, museum, wat gedronken in de stad. Nu voel ik me een beetje overdonderd, zenuwachtig, maar het voelt niet verkeerd.
En gespannen om maandag het ggz te bellen, maar alleen maar doordat ik al invul dat alles nu wel mis gaat lopen enzo. Niet doen dus, gewoon maandag afwachten.

Van morgen probeer ik een beetje een rustige dag te maken, maar tegelijk wil ik ook héél veel doen.
Uitslapen, studeren, stofzuigen, even de stad in (koopzondag), commissiewerk, lezen en nog wel meer. Naja, ik kijk wel, eerst maar eens met uitslapen beginnen.
dwanggedachtes.
en me am-neigingen worden steeds erger.
en me zusje loopt me met kk uit te schelden enzo.
*knuf* ook voor jou.
Oud 05-04-2008, 21:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, mijn eerste 5 jip-en-janneke-opdrachtkaarten met (soort van) pictogrammen zijn klaar. Morgen nog even knippen en plakken, maandag op stage even lamineren en dan de komende week uitproberen. Als ze te klein zijn, te onduidelijk of te moeilijk, dan merk ik het snel genoeg aan de reacties van 'mijn' kleuters.
Nu gauw slapen, ik ben doodop. Morgen wedstrijd, hij begint pas laat en ik heb er helemaal geen zin in. Ik wil best zwemmen, maar niet zo laat pas thuis zijn. Dat is voor mijn vriend niet leuk en ik heb dan helemaal niets meer aan mijn avond. Maar ja, het is zo, dus ik moet me er bij neerleggen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:49
Verwijderd
@Kwast, dat moeten we zeker gauw doen.
@Dolce van vorige topic nog: ben niet zo hard voor jezelf. Die gevoelens zijn er nu eenmaal, ze zijn niet wereldvreemd, volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker door het te veroordelen. Als kan ik me ook wel voorstellen dat het lastig is hoor. *knuf*
Knuffels voor iedereen.

Ot:
Moe, vandaag was mijn rustdagje en die had ik wel heel hard nodig. Heerlijk niks gedaan en veel geslapen. Morgen weer vroeg op en de hele dag orkest, ik zie er onwijs tegenop want alle lieve mensen zijn er niet.
Zij heeft nog niks laten horen, niet nav mijn telefoontje, niet nav mijn smsje en niet nav mijn mailtje. Het begint op te raken, maar ik wil zo graag weten waarom ze me zo ineens in de steek laat.
En m'n zusje was hier en die maakt nog wel eens veel geluid. Oef, dat is wel vermoeiend zeg. Nou ja, ik ga gauw douchen en slapen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 00:41
Verwijderd
Het is vreemd
Het is raar
Ook al zijn er 25 mensen bij elkaar
Ook al schreeuw ik tier ik brul ik
Trek ik aan hun haar
Ik blijf onzichtbaar

ik weet niet wat ik heb.... maar dit liedje past er wel bij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 00:43
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Het is vreemd
Het is raar
Trek ik aan hun haar
Ik blijf onzichtbaar

ik weet niet wat ik heb.... maar dit liedje past er wel bij.
*knufje*

ot.
hmm ik ga maar is proberen te slapen.
Oud 06-04-2008, 00:54
rensd
rensd is offline
Maar weer eens een zaterdagavondje thuis. Een paar van mijn vrienden gingen naar echt zo'n boerentent, en ik ben fucking moe en had er gewoon geen zin in.

Vrijdag al veel te druk geweest, tentamen, daarna naar mijn ouders reizen en toen ook maar weer eens nieuwe kleren kopen. En vandaag van 9 tot 6 gewerkt, het was veel te druk in de winkel, en daarna plofte ik op de bank neer en viel bijna in slaap.

Ik begin gewoon uit elkaar te groeien met die gasten lijkt het wel, misschien toch omdat ik helemaal in het studentenleven gedoken ben en zij allemaal nog bij hun ouders wonen. Vroeger moest er altijd gefeest worden in dezelfde stamkroeg en dat was dan helemaal het einde Nu denk ik wel anders.

Gelukkig zijn er genoeg mensen in Delft waar ik mee kan vieren dat de tentamenperiode weer voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 09:31
IcedEarth
IcedEarth is offline
Oké, na vannacht is het een feit; ik heb officieel een kankerzooi van mijn leven gemaakt, en dat van andereren.
Oud 06-04-2008, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Het is vreemd
Het is raar
Trek ik aan hun haar
Ik blijf onzichtbaar
<3

@ Andijvie: ik heb dat ook, dat schreeuwen in mijn slaap. Ik vind het zelf ook doodeng. En mijn vriend begint ook mee te schreeuwen vaak. Die vindt het ook eng.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 11:22
Verwijderd
Gisteravond was gezellig. Ik vind het alleen niet leuk dat R. me nu zo leuk vindt, daar ben ik echt niet van gediend. Hij is niet vervelend, helemaal niet. Maar bij alles wat ik doe/zeg, vraag ik me af of ik dat wel kan maken/hoe hij dat op gaat pakken. En dat is niet tof als het om je beste vriend gaat.

M. gezien. Na 3,5 jaar. Het was zo leuk! Hij is nog steeds precies dezeflde. Hij is eigenlijk de enige uit die tijd. Ja, en J., maar dat telt niet. Ik vind het heel leuk! Toen ik een knuffel kreeg, was ik weer helemaal klein en onzeker en bang en kreeg ik een kusje op mijn hoofd. Ik kan het niet uit leggen, maar ik zat meteen weer op de tafels onder in het theater, en hij zat naast me, arm om me heen. Of op de skatebaan, met nog twee andere vriendinnen. Weetikveel. Ik vond het echt heel leukleukleuk om hem weer eens te zien!

En en en en goed voor je ego.
En en en en vandaag (als t goed is) spreken J. en ik wat af om een keer te zorgen dat ik zijn kant op kom.

Laatst gewijzigd op 06-04-2008 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 11:37
Verwijderd
Zon, salsa en later vandaag naar de salsatent met vriendinnetjes. helemaal leuk. Maar ik mis mijn fijne Peruviaanse danspartners.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 16:24
darkfairy
darkfairy is offline
ontwijken ontwijken ontwijken.
en toch met hem verder willen.
pff.
Oud 06-04-2008, 16:47
Neko*
Neko* is offline
Waarom doe ik dit mezelf aan? Pff, echt. Eventjes gaat alles mis.
Oud 06-04-2008, 16:52
Verwijderd
Geen zin. Want waarom zou ik dat ook doen. Nothing ever changes. Grr.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:12
Verwijderd
Ben nog best een eind gekomen met m'n 'to-do list'.
Heb alleen niks aan m'n studie gedaan, dus ga vanavond in ieder geval een soort planning maken wat ik nog ga doen voor m'n tentamen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:22
Nijn*
Nijn* is offline
Het is al april. En na april komt mei, en mei = zomer. Ik haat de zomer. Zomer is shirtjes met korte mouwen, vervelende vragen, blikken die veroordelen. Zomer is blubberbenen in een bikini, jaloers zijn op vriendinnen en proberen alles te verstoppen. Verstoppen, dat is zomer. Verstoppen op een moment dat het juist niet kan. Proberen iemand anders te zijn, vragen, blikken & veroordelingen ontwijken. Leuk, we gaan naar Antwerpen in de meivakantie. 'Lekker zomerkleren shoppen.' Hartstikke lachen, weer uitleg geven, me weer kut voelen en me afvragen of ik ooit oprecht zal kunnen zeggen: 'Dat is iets wat ik vroeger deed.'
Met de blik op de zomer weet ik dat ik juist nu sterk moet zijn, niet moet toegeven aan wat ik 'wil', maar ik vóel het niet. En ja, toen M. doodging bedacht ik me inderdaad wat voor vreselijk persoon ik was, en nog steeds ben. Waarom kan ik het leven niet gewoon met twee handen gelukkig aanpakken, waarom moet ik alles verkloten. Keer op keer, juist als ik denk dat het beter gaat, dat ik het weer aan kan, juist op die momenten, als ik me goed voel, is er ook altijd weer die steek diep van binnen. Want ik weet dat het altijd weer omkeert. Ik weet dat ik alles moet accepteren zoals het is, moet genieten zoveel ik kan, blij moet zijn dat ik nog leef, zeker omdat ik een paar keer zo dicht bij de dood heb gezeten. Maar ik kan het niet. Ik kan niet doen alsof ik blij ben, alsof het goed met me gaat alleen om anderen te pleasen. Ik weet dat het voor hen ook moeilijk is om aan de ene kant iemand te zien die haar leven op een vreselijke manier verliest, en dan twee anderen die hun leven op een belachelijke manier keer op keer op het spel zetten. Ik weet het, maar ik kan het niet. Ik voel me zo'n aansteller, maar het is niet alsof ik het express doe, ik verkloot niet alles express. Ik heb mijn redenen waardoor ik me niet goed voel. Maar door dit soort dingen komen oude twijfels weer boven: gaat het echt zo slecht met me, of wíl ik dat het ook slecht gaat, gewoon om in veilig vaarwater te blijven? Maar ik wil mezelf toch niet bewust kapot maken om me veilig te voelen? Ik weet hoeveel fijner positieve aandacht is dan negatieve aandacht, maar het voelt alsof J. me afschrijft als een aansteller. Ik begrijp even niets meer van mezelf en alles om me heen..

I'm a war, of head versus heart,
And it's always this way.
My head is weak, my heart always speaks,
Before I know what it will say.

And you can't find nothing at all,
If there was nothing there all along.
Oud 06-04-2008, 17:30
Changshan
Changshan is offline
^ Zomer is eindelijk de warmte waardoor je standaard in dezelfde kleding kunt lopen, binnen en buiten, is lachen met vrienden op veldjes en terrassen, meer vrije tijd hebben om te feesten, zomer is juist de tijd waarin je je minder zorgen hoeft te maken.
Oud 06-04-2008, 17:36
Nijn*
Nijn* is offline
@ Changshan: Voor sommige mensen ja. Ik weet dat die kant er inderdaad ook bij hoort, maar voor mij overheerst op het moment de kant die ik hierboven noemde. Ik moet gewoon weer een drempel over, elk jaar hetzelfde liedje maar dat maakt het er niet makkelijker op. Gelukkig is er inderdaad ook de zomer van aardbeien en kersen eten, op terrasjes zitten met een te grote zonnebril en een glaasje rosé, 's nachts zonder jas naar de kroeg kunnen fietsen en het op de terugweg weer licht zien worden. Gelukkig wel, anders had ik de zomer echt verbannen..
Oud 06-04-2008, 18:25
Verwijderd
Citaat:
En ze zeggen dat samenvatten de slechtste manier van leren is.
Dat heb ik ook gehoord...wie weet is dat ook wel zo?
Citaat:
Op de middelbare school maakte ik bij geschiedenis altijd vragen van de tekst. Alleen dat werkt niet bij mij, van elk klein feitje dat er staat maak ik een vraag
Dan is dat misschien meer wat je af moet leren? Wat al die kleine feitjes zullen dan vast ook in je samenvatting staan, waar ze dus niet in horen. Ook in een samenvatting zijn enkel de hoofdlijnen belangrijk, daar is het nu juist een samenvatting voor.

Ik weet het niet, maar misschien dat je bij zo'n cursus ook leert hoe je hoofd- en bijzaken kunt onderscheiden. En dat lijkt me heel zinvol, zeker wanneer je geneigd bent alles te willen leren. Alles leren is namelijk zeer zelden (zeg maar nooit) nodig.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:29
Verwijderd
Heel irritant, ben weer zo moe...trage hartslag ook weer en het is onzin dat dat verklaard zou worden door een geweldige conditie oid... En dan moet ik eigenlijk ook nog zoveel doen...er komt weinig uit mijn handen helaas. Die klote hersenen ook...soms vraag ik me af of er nog wel iets zit.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:30
Verwijderd
*Knuff* voor Neko* Kom op meisje! Poging tot deze week brief terug.

ot: Ik maak me zorgen om mijn zusje. Haar gehoor gaat achteruit en daar heeft ze last van, echt heel stom... Ze heeft er veel last van, bij de fanfare, op school, met vriendinnen. Echt heel bleud eni k maak me zorgen want ze is al twee dagen lang helemaal down. Klote gehoor ook.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 19:02
coopergirl
coopergirl is offline
@ Heksjuh, als samenvatten de slechtste manier van leren is, wat is dan wel een goede manier van leren?
Oud 06-04-2008, 19:18
Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: Jij had toch veel eczeem? Voel je je daarom zo, of heeft dat andere redenen? (Ja sorry, ik kan het me niet meer heel goed herinneren en heb geen zin alles terug te zoeken)
Want ik heb zelf ook eczeem dus daar kan ik wel wat over zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 19:25
Verwijderd
Ik baal echt van mezelf, ik laat me zo makkelijk meeslepen en zet gewoon m'n principes aan de kant als het me beter uitkomt. Maar achteraf zit ik dan weer mooi met de gebakken peren en baal ik, terwijl ik op het moment dat ik dit soort dingen doe me hetzelfde realiseer, maar nee mevrouw negeert het gewoon
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 19:42
LEUGEN
LEUGEN is offline
hij vind dat ik met een psycholoog moet praten.
Oud 06-04-2008, 19:53
rare kwast
rare kwast is offline
oke, iemand stoffer en blik? je kan me opvegen..
zo een weekendje weg brengt zooooveel gevoelens en gedachtes mee..
doe mij maar een bed
Oud 06-04-2008, 20:01
Nijn*
Nijn* is offline
@ Nienna*: Nee, ik heb geen eczeem. Nooit gehad ook. Ik heb het over littekens.

o mijn god.. shit, shit, shit. omg ik ben zo'n hoer. ik haat mezelf, en ik ben zo bang nu even

Laatst gewijzigd op 06-04-2008 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 20:09
IcedEarth
IcedEarth is offline
yana was degene met eczeem

wie pijn heeft kan slapen, wie pijn veroorzaakt slaapt nooit
Ofwel, ik word nachtbraker.
Oud 06-04-2008, 20:45
justhanna
justhanna is offline
Ik baal van mezelf Stomme ik, waarom doe ik het mezelf ook aan.
Oud 06-04-2008, 20:57
Verwijderd
Hm, de spanning neemt weer toe. Zie er echt ontzettend tegenop om morgen het ggz te moeten bellen.
Ik kan niet omgaan met die onzekerheid...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:11
Verwijderd
Eigenlijk wil ik mijn verjaardag helemaal niet vieren, wil ik in bed klimmen en er niet meer uit komen.
Maar dat wil ik sowieso wel.
En eigenlijk heb ik ook geen zin meer. Niets niet nergens in. Maar dat mag ik dan weer niet denken.
En ik heb weer hoofdpijn. Toch maar een keer naar die acupuntuur gaan.
*zuchtje*
En dan word ik morgen *poef* wakker en dan is alles goed en ben ik mooi en lief.

Die mij droeg op adelaarsvleugels,
die mij hebt geworpen in de ruimte,
en als ik krijsend viel, mij ondervangen
met uw wieken en weer opgegooid,
totdat ik vliegen kon op eigen kracht.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:19
Verwijderd
ik ben zo labiel
ik spoor niet helemaal. het is ook zo uitzichtloos, wanneer zal ik toch ooit eens normaal doen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:31
Verwijderd
Nijn* doe je even lief voor jezelf?!

Ot: ik weet even niet, ik ga douchen en naar m'n bed.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:33
kroot
kroot is offline
@ sonho: knuffel! en was het leuk bij orkest?

Ik doe al de hele dag niet wat ik moet doen. Maar ik ben wel naar de opera geweest, waarin mij zanglerares meezong. Was heel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:37
Verwijderd
Ja was leuk. We spelen leuke stukken (Dvorak 9, Berstein, schilderijen tentoonstelling van Moussorsky) en heb lekker gespeeld. Welke opera ben je geweest?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:42
darkfairy
darkfairy is offline
pff.
hmm.
.
Oud 06-04-2008, 22:55
Nienna*
Nienna* is offline
Nijn*, ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar je hoeft jezelf niet te haten!!!
Kop op hè, doorzetten! Je komt er wel bovenop (ooit en ooit komt misschien sneller dan je denkt)

En stom, die verwarring van Nijn* en Yana sorry meiden!

Anyway, OT: Ik haat het dat hij zoveel invloed op me heeft! Oh en ik wou zo graag vanavond spontaan met hem mee, maar ik moest zoveel doen aan school en ik had er al het hele weekend een potje van gemaakt, enenenen waarom kan ik ook alweer nooit doen wat ik wil? Oh ja omdat ik verstandig ben, wil slagen, een GOED wil voor mijn PWS en naar de uni om geneeskunde te studeren. En waarom gaat dat ook alweer niet samen met spontane dingen doen? Oh ja omdat ik zo stom ben om nooit te plannen en dingen dus op het allerlaatste moment doe.

Aarghh dikke frustratie! Hij vraagt míj mee, míj, als hij met zijn broer en diens vriendin ergens heen gaat. M.a.w. ...? Oh ik wou dat ik mee kon. Ik was echt zo graag gegaan, want ik had ook al zo lang niet meer die activiteit gedaan (het gaat níet over seks ).
Echt balen. En ik vind het zo jammer, want straks verliest hij zijn interesse omdat ik nooit iets spontaan kan doen. Over anderhalve maand zijn mijn examens voorbij. Dan kan ik echt drie maanden lang of zo spontaan dingen doen!

En die ene op afstand... ik weet niet. Ben ik ineens gedegradeerd/gepromoveerd (?) tot seksbuddy? Tot friends with benefits? Dat laatste klinkt positiever... maarja ik weet dat we niets serieus kunnen beginnen, omdat hij 1. ver weg woont en 2. zo ontrouw is als een weet-ik-wat. Maar ik wihil het! En hij niet dusja. Dus blijven we maar vrienden die seks hebben. Hij ziet dat geloof ik als een groot voordeel, voor mij is het gewoon... ja handig en fijn en lief en om daarna twee weken van in de wolken te zijn. Ik weet het allemaal niet!

Achja onstuimig liefdesleven (zonder liefde?) maar verder gaat het best ok. Ik droomde alleen vannacht dat mijn beste vriend na twee dagen zijn nieuwe (oude) vriendin weer had gedumpt en toen was ik blij. Maar ik werd wakker en besefte dat hij nog steeds met die onbetrouwbare, schijnheilige slet gaat. Verdomme, dat was een domper. En ik kan het hem niet eens meer zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten