Advertentie | |
|
![]() |
|
njah ik ook maar weer mening spuien hierzo
![]() *back from one week zeile in Friesland en 2 weeks Italie!* dankt iemand voor tip van www.top40.nl kzal maar gewoon bij het begin beginnen.. deze week; 1 Tiziano Ferro - Perdono ; geen flauw idee wat die gozer zingt, maar opzich vind het liedje wel grappig.. kan het wel aardig aanhoren.. 2 Shakira - underneath your clothes ; het leukste liedje tot dusver van Shakira vind ik, beter dan die andere... 7 Vanessa Carlton - a thousand miles ; leuk nummertje... beetje een in-je-hoofd-hang-liedje.. 9 Red Hot Chili Peppers - By The Way ; tjah wel leuk.. 19 Sophie Ellis Bextor - Murder On The Dancefloor ; aanstekelijk liedje, leuk nummer eigenlijk wel.. 28 K-otic - Falling ; het eerste nummer van K-otic wat ik niet vervelend vindt.. 31 Pink - Don't let me get me ; leuk nummer, maar nu wel erg vaak gehoord.. 33 Lenny Kravitz - Believe In Me ; tjah Lenny... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk doe effe niet zo moeilijk over een woordje.
||
Citaat:
overigens wat is de definitie dan van een 'top40 artiest'.. iemand die muziek maakt die in de top 40 komt? dat bepaal je niet zelf, en het staat vrij los van de muziek op zich
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Die laatste vraag ga ik trouwens niet eens beantwoorden, want als je mijn eerdere reactie goed had gelezen had je geweten dat het ook ging om zo'n onverschillige (typisch Nederlandse) zinsnede als ' .. nog wel ok?' in plaats van '.. vond je leuk of goed?' Citaat:
Overigens zei ik dat 'the RHCP' gewoon goed zijn; dat betekent dus dat ze niet alleen 'lately', maar bovenal ook de laatste 15 jaar al goed zijn. ' By the way' is naar mijn mening zelfs het slechtste album van ze. |
![]() |
|
ik vind dat nummer goed met die vrij aparte animatie clip met al die schema's, overzichten, en bouwtekeningen enzo erin
![]()
|
huidige top40 (www.top40.nl): helemaal niets..
ik vind Manu chao wel ok, als dat tenminste ook in de top40 stond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eminem - Lose Yourself Justin Timberlake - Cry me a river Cassius - The sound of violence Madonna - Die another day Vier van de veertig, eigenlijk best nog wel een hoge score ![]() |
![]() |
|
Wat er nu in de top 40 staat:
Cassius - Sound of Violence Tomcraft - Loneliness Groove Armada - My Friend Driftwood - Freeload DJ Sammy - Boys of Summer T.A.T.U. - Not Gonna Get Us (echt TE vette breaks, jammer van dat hoge gekrijs) En uit de tipparade (mijn persoonlijke tipparade) Syntax met Pray. Jezus wat een vette knaller is dat, ken hem al tijd uit de koffers van oa James Holden en Lemon8, maar woei het blijft lekker. Van mij mag er meer van dat soort kwaliteits house op de radio / tv.
|
![]() |
van dit moment vooral
Shakira-Objection Eminem-Lose yourself Jlo-jenny from the block Shania Twain- I'm gonna getcha good Sugababes-stronger alle werk van Sophie Ellis Bextor, alhoewel zij toch ook niet echt DIE megahits scoort id hitparades.
|
|