Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
das 1 van de weinige nummers die mij ook nog wel kan bekoren ![]() verder nog RHCP.. hmm.. dat was het wel weer geloof ik
|
![]() |
|
![]() |
Sophie Ellis Bextor, heeft een leuke stem en maakt best aanstekelijke muziek.
Blof - ![]() Red hot chili peppers - commercieel of niet, ze blijven gewoon goeie muziek maken. lenny kravitz - niet echt vernieuwende muziek, maar lenny is gewoon goed. vanessa carlton - ken alleen a thousand miles, en dat nummer heeft een heel leuk piano deuntje. chad kroeger ft. j. scott - ik vond hero gewoon een goed nummer, niet vernieuwend, maar die 2 stemmen passen gewoon goed bij elkaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De tekst van 'Free' vind ik wat simpel/standaard, maar 't is best lekker - ook de acoustische 'westpop'-versie. Inside my head, hoewel niet door hun geschreven, vind ik ook best goed.
meer ken ik eigenlijk niet, want just the way is zwaar kut. Trouwens - toen ik ze op parkpop even zag spelen had ik wel even zoiets van, 'jezus - ze zijn wel populair, dat zou ik óók wel willen'... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoezo? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
huh.. ben ik nou zo scheel of zie ik hier echt nergens FAITHLESS staan? *zucht*
![]() Maar in ieder geval.. das echt wel vet en stond ook in de top40! doeidoei lilly-lielielie-trollop
|
![]() |
|
|