Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2008, 00:28
Changshan
Changshan is offline
Ik kan best bezitterig zijn, maar als het op persoonlijk vlak niet genoeg klikt voor een relatie, is scharrelen een eitje.
Oud 15-05-2008, 17:40
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe zit het bij jullie met friends with benefits? Zoek je elkaar dan ook op puur om de seks? Of gebeurt het meestal gewoon? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het er gewoon elke keer van komt, je ligt wat in de zetel aan te knuffen en je begint te vrijen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik naar mijn friend with benefit zou gaan om te zeggen "seks?"
Oud 15-05-2008, 17:42
Nienna*
Nienna* is offline
Euhnouja ik heb een soort van friend-with-benefit, maar dat komt dus omdat hij ver weg woont. We zijn gewoon goede vrienden, maar iedere keer als we elkaar zien, draait het op seks uit .
Het is dus niet echt per se voor de seks. Het gebeurt gewoon. En inderdaad zoals je zegt, ik zie hem en kus hem op de mond, we zijn thuis en dumpen mijn spullen boven en dan kunnen we niet zo goed meer van elkaar loskomen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:04
Verwijderd
One-Night-Stand! nee, dankje..daar pas ik voor. waarom zou je dat doen als je misschien een vrouw kan krijgen die voor altijd met je wil delen? Sex moet altijd speciaal zijn, dus persoonlijk en persoonlijkheid toon ik als ik een relatie heb.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
One-Night-Stand! nee, dankje..daar pas ik voor. waarom zou je dat doen als je misschien een vrouw kan krijgen die voor altijd met je wil delen? Sex moet altijd speciaal zijn, dus persoonlijk en persoonlijkheid toon ik als ik een relatie heb.
leuk om te zien dat de CU aanhang ook zijn weg naar het internet heeft gevonden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:52
stout!
stout! is offline
forum.refoweb.nl
Oud 19-05-2008, 16:53
baas
baas is offline
Citaat:
, is scharrelen een eitje.
Leuk.
Oud 21-05-2008, 12:18
Verwijderd
Ik hou wel van ONS en scharrelen. Ik ben dan ook niet echt een relatietype. Mijn interesse in de relatie valt samen met de verliefdheid over het algemeen na een maand of 2 á 3 weg.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 13:39
STP
STP is offline
Citaat:
Ik hou wel van ONS en scharrelen. Ik ben dan ook niet echt een relatietype. Mijn interesse in de relatie valt samen met de verliefdheid over het algemeen na een maand of 2 á 3 weg.
Exact dit.
Oud 21-05-2008, 14:29
ST*R
ST*R is offline
1 scharrel (gehad, of heb ik nog, geen idee). In het begin weigerde ik het een scharrel te noemen omdat ik vond dat het meer was, helaas vond hij dat niet. Ik vond hem echt leuk, hij was de oudere, knappe, populaire jongen van m'n school waar ik heimelijk verliefd op was toen ik 16 was. In het begin was ik er ook van overtuigd dat hij mij ook echt leuk vond omdat hij lieve smsjes stuurde enzo. Ik ben nogal naief. Als ik hem zie is het altijd ook super gezellig, dus het gaat niet 100% om de seks (iig voor mij, als ie die wel super goed). Ik zou niet kunnen scharrelen met een jongen waarmee het niet ook gezellig is. Hm of juist wel want anders ga ik 'm weer leuk vinden enzo.
Ow en ONS doe ik wel aan ja. Ik ben dan ook wel een slet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten