Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 16:05
Piccola
Piccola is offline
Hair, The Green Mile, Romeo & Julliët, E.T. en Titanic.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 16:18
mobie
mobie is offline
Die film moet nog gemaakt worden
Kan me echt wel rot enzo voelen door een film, maar huilen is er nog niet bijgeweest.
Oud 05-08-2002, 18:21
Sasbeest
Sasbeest is offline
Bij het einde van Pay it Forward, zoow zielig
Oud 06-08-2002, 16:20
xx
xx is offline
Romeo & Julliet
Titanic
leeuwenkoning
free willy

xx
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:47
Firefly182
Firefly182 is offline
E.T., The Green Mile en vroeger ook bij Platvoet en z'n vriendjes, dat z'n moeder doodgaat en ook bij Alle honden gaan naar de hemel, als die hond dus dood gaat en nog vroeger ook bij Scruffy, die golden retriever-puppy, eerst gaat haar moeder dood, dan de zwerver die voor haar zorgt. Zooooooooooo, zielig, kan ik nog bij janken. Maar dan ga ik altijd snel even wat drinken pakken ofzo in de keuken, tenminste, vroeger wel.
Oud 07-08-2002, 15:33
Diesel
Diesel is offline
Gisteren kwam True Crime met Clint Eastwood en Isaiah Washington in de hoofdrol op TV, best wel emotionele film. Alleen het einde vond ik slecht want de veroordeelde gaat niet dood, ok hij is onschuldig maar zo gaat het nou in Amerika, zelfs onschuldige mensen krijgen de doodstraf, dat zou de film stukken beter en emotioneler maken.
Oud 07-08-2002, 17:13
M1d0
M1d0 is offline
Citaat:
perseus schreef:
The Lion King, maar goed, toen was ik 4
Was die niet uit 1996 ??
Oud 07-08-2002, 21:47
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik huil normaal nooit tijdens films, maar bij Pearl Harbor toen ik m de 2e keer zag wel. En dan niet op t moment dat Josh doodgaat, maar al eerder, tijdens de aanval van de Jappen op de Americanen. Echt, ik vond t opeens zo zielig voor ze. Tjaa, ik heb denk ik een té groot inlevingsvermogen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:03
*oerektoeter*
*oerektoeter* is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Ik huil normaal nooit tijdens films, maar bij Pearl Harbor toen ik m de 2e keer zag wel. En dan niet op t moment dat Josh doodgaat, maar al eerder, tijdens de aanval van de Jappen op de Americanen. Echt, ik vond t opeens zo zielig voor ze. Tjaa, ik heb denk ik een té groot inlevingsvermogen
dat had ik dus ook!
Oud 09-08-2002, 11:37
Bluesummers
Bluesummers is offline
ik heb nog nooit gehuild om een film.. als dr bijvoorbeeld iemand doodgaat, zitten anderen te huilen en denk ik 'en hierna staat die acteur op, stap in zn limosine en rijd naar huis..' k heb wel ns gehuild om een boek trouwens (en het film moment waar k het allerdichtst bij huilen was, was bij trigun toen Nicolas doodging, gewoon omdat het zo'n prachtige scene was, en als je daarna Milly zo hoort huilen.. dan denk je ook effe 'snik' maar k had niet gehuild.. misschien komt dat nog als k m voor de 10e keer ga kijken ofzo )
Oud 09-08-2002, 19:25
gizmo
gizmo is offline
ehmzz bij Moulin Rouge..
Dat kwam omdat het net een week uit was met mijn vriend.. hij had het uitgemaakt ivm zijn ex waar hij de dag erna weer ging... (moeilijk uit te leggen')... en ja toen ik die film zag over liefde en zo...
Oud 09-08-2002, 21:03
Verwijderd
ikkuh bij aliens
kom op toen was ik 5
en bij themuppets christmas caroll toen tiny tin ddod ging
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:58
Sade
Sade is offline
Hahahahaha dit is heeeel fout maar de eerste film waarbij ik moest huilen was Free Willy
Verder... bij Titanic en Pearl Harbor en al die kaskrakers waarbij het eigenlijk de bedoeling is dat je gaat huilen, hoef ik niet te huilen. Daar ligt het gewoon te dik op.
Verder ben ik het ermee eens dat Police Academy zeker om te huilen is

Als je een film wilt zien waarbij je echt zwaaaaaaaar moet huilen of waarbij zelfs de stoere heren onder ons zich in moeten houden dan heb ik drie woorden voor je: City Of Angels.
Met Nicholas Cage en Meg Ryan maar zeker geen flutfilm! Ook zeer goede soundtrack met o.a. U2 en the Goo Goo Dolls met het bekende 'Iris'. Zien dus!
Oud 11-08-2002, 16:19
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
GND86 schreef:
Hahahahaha dit is heeeel fout maar de eerste film waarbij ik moest huilen was Free Willy
Heb ik ook bij gehuild, na ja, nie echt, twas meer de bekende brok in de keel. Kheb wel zwaar zitten te janken toen Keiko, die orca dus, maar dan in het echt, vrijgelaten werd in een zoutwaterbassin in de zee. God, die vin die slap hing en dan die klagende janktoon toen ie in de lucht hing.... *snik*
Oud 11-08-2002, 16:26
Rioto
Nog nooit gehuild bij een film, moet altijd lachen als er iemand neer word geblast helemaal goud
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:37
R@st@gurl
R@st@gurl is offline
Bij my girl als Thomas J doodgaat door die bijensteken (zo jong waarom toch waarom toch *zou nu direct weer kunnen gaan janken*) en bij la vita e bella natuurlijk ook (zo'n mooi kindje, zo'n lieve vader *snif*)

verder huil ik bijna bij ieder triest stukje in iedere film wel een beetje
Oud 13-08-2002, 21:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Gisteren kwam True Crime met Clint Eastwood en Isaiah Washington in de hoofdrol op TV, best wel emotionele film. Alleen het einde vond ik slecht want de veroordeelde gaat niet dood, ok hij is onschuldig maar zo gaat het nou in Amerika, zelfs onschuldige mensen krijgen de doodstraf, dat zou de film stukken beter en emotioneler maken.
Volkomen mee eens...zat ook te wachten op het moment dat de onschuldige dood zou gaan...dat zou veel mooier geweest zijn en realistischer ook vink!
Oud 13-08-2002, 21:48
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Zou het echt niemer weten eigenlijk . Vond het wel erg bij Belle en het Beest dacht echt dat het beest zou doodgaan, en ook bij de film Fluke, man die gestorven is en die in het lichaam van een hondje herboren word, kreeg ook wel efjes tranen in m'n ogen. Ook overlaatst weer de film My Girl bekeken, kreeg ook krop in me keel, maar weet niet echt meer welke me eerste film was waarbij ek moest huilen. Hm of was het Free Willy ?

xxx
Faith
Oud 14-08-2002, 02:10
Eva*
Eva* is offline
Voor zover ik weet heb ik 1 keer om een film gehuild; Mathilde.
Er gebeurt niet iets extreem zieligs, maar de tederheid van de hoofdrolspelers raakte mij. Zal ook wel hebben gelegen aan de dag waarop ik die film keek ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 07:49
Lärm
Lärm is offline
E.t.
Oud 18-08-2002, 23:43
A*
A* is offline
Amadeus
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 23:46
notbonefish
notbonefish is offline
bambi

maar dat was wel heel lang geleden
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:26
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Ok, ok, en dan bedoel ik niet toen je klein was bij bambi ofzo Maar serieus...

Kwam het door het verhaal, het goede spel, een emotioneel moment?

Vertel je verhaal!

Ik heb net Philadelphia gezien, met Tom Hanks en Denzel Washington, zóóóó zielig! Ik huil normaal echt nooit bij films maar ik vond m zo mooi... Vooral het acteerwerk van Tom Hanks. Denzel Washington was goed, maar niet geweldig vond ik. He wanted to overdo it zeg maar (hoe zeg je dat in NL??) Het verhaal was beetje bibberig, maar dat is vergeven. Ik geef deze film een 9-

Snif
My Girl..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:38
WolterB
WolterB is offline
bambi, was toen 5 jaar oud
Oud 19-08-2002, 19:53
Budhamonk
Budhamonk is offline
Ik kan nu ook echt niet meer huilen om een film. Vroeger wel bij zwelgje en dombo. volgens mij heeft vroeger iedereen wel om die film gehuild toen je klein was.
Oud 19-08-2002, 21:50
Saartje_b
Saartje_b is offline
Hoewel ik me meestal wel erg in een film inleef, moet ik bijna nooit huilen. Alleen bij The Lion King als ik me goed kan herinneren. En dan denken jullie vast allemaal: 'maar dat was toen je klein was.' maar ik heb de film vorig jaar ofzo nog gezien en toen is het me niet gelukt mn tranen in te houden toen Simba's moeder dood ging!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten