Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mij persoonlijk zoek ik de uitdaging altijd zelf in een spel, zijn al een paar levels waar het halen van alle muntjes me meer genoeg doening gaf dan bowser weer eens van een planeet afgooien. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ze wél kunnen doen is nadat je het spel hebt uitgespeeld nog een extra eindbaas te geven, bijvoorbeeld, of een hard mode of weet ik het, zodat het interessanter is om door te spelen. Zet bijvoorbeeld bij 120 sterren nog een extra moeilijke eindbaas, dan is het toch veel leuker?
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyway, even hier mijn frustraties neergooien. Ik speel de laatste tijd Mario football online op de wii, heb je van die stakkers die de connectie verbreken als ze verliezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat games zonder duidelijk doel het zo goed doen (WoW, GTA, sims, braintraining, nintendogs, singstar etc.) laat dit opzich wel zien. Maar ontopic, is er uberhaupt nog iets boeiends qua nieuws over de wii? |
![]() |
||
Citaat:
Bij Mario kan je niks meer behalen, waardoor die sterren verzamelen dus vrij nutteloos en onbevredigend is imo. Qua nieuws op de wii.. nee. Ik zit nog te wachten op Smash Brothers tbh.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb Guitar Hero III. Kan op Medium spelen, maar kom nog niet voorbij de Duivel op easy. Hij speelt namelijk vals. Als ik thuis ben, zal ik mijn vriendjescode even plakken.
Ik speel het overigens niet veel. Eerste keer dat ik het speelde werd ik de dag erna ziek en heb ik me anderhalve week leeggekotst en leeggescheten terwijl ik ijlend die notenbalkjes op me af zag komen. Nogal traumatisch. Edit: 1805 1359 6555 Laatst gewijzigd op 26-05-2008 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds vrij vroeg na de release ben ik de 'trotse' bezitter van een Nintendo Wii. Esthetisch gezien al een heel mooi, bescheiden apparaat, zeker in tegenstelling tot zijn 2 grotere broers van Microsoft en Sony.
Enthousiast nodigde ik wat vrienden en vriendinnen uit (jaja, chicks! Opeens was het bezitten van een spelcomputer een turn on!) en begon aan het bijgeleverde Wii sports. Uren hebben we ons vermaakt met alleen al het bowlen, zeker toen wat later op de avond de neusjes en oogjes rood werden van de overvloedig aanwezige drank en wiet. Vrijwillig zette we ons voor schut achter de TV. Het was nog lang onrustig in mijn huis. In de weken daarna werd het systeempje nog eens aangezet voor een potje golfen, bowlen, monkeyballen, mario partyen of Resident Evillen maar langzaam begon mij het gevoel te bekruipen dat ik mijn geld beter anders had kunnen besteden. Na al een maand zette ik het witte ding eigenlijk alleen nog maar aan om cool mee te doen bij vrienden (en vriendinnen, ja) die allemaal lachend het apparaat de hemel in prezen. Ondertussen gooide ik verveeld en nonchalant de zoveelste strike. Ik vond het leuk om er even mee te pronken maar had het eigenlijk allemaal wel gezien. Maargoed, je bent een fanboy of je bent het niet dus ik zette de Wii vol goede moed in de kast en wachtte hoopvol nieuwe games af die mijn interesse in de nieuwe nintendo weer doen opwaaien. Ik werd ernstig teleurgesteld. Waar ik bij de PS en Xbox de een na de andere vette game zie langskomen, krijgen wij als Wii bezitters (op enkele uitzonderingen na) eigenlijk alleen maar verkapte ports die zonodig gebruik moeten maken van de Wii besturing. Wat mij meteen bij mijn volgende punt brengt; Wederom op enkele uitzonderingen na (met name party games als wario ware) is de 'innovatieve' besturing eigenlijk helemaal niet zo interessant. Keer op keer irriteerde ik me dood als ik bij spellen voor de zoveelste keer stomweg met die witte viberator moet schudden om te reloaden, slaan of weetikveelwat. Wat in het begin een leuke gimmick leek te zijn zorgde uiteindelijk alleen maar voor frustratie. Zelfs bij een van de betere spellen als zelda had ik de neiging om gewoon te proberen mijn Xboxcontroller in de Wii te proppen in de hoop dat ik verder kon spelen zonder masturbeerkrampen in mijn pols. Wat wacht ons in de toekomst? Ik heb diverse releaselijsten doorgenomen maar het enige spel waarvoor ik echt warm loop is Smash bros Brawl, en die speel je (surprise surprise) -niet- met een Wii controller. Nu begrijp ik dat de diverse critici op dit forum zullen denken dat ik de verkeerde console heb gekozen en nu eigenlijk mijn kop moet houden en een playstation moet kopen maar ik ben gewoon oprecht teleurgesteld in de Wii. Ik ben absoluut fan van de wat meer 'kiddy' games die nintendo altijd in zijn aanbod heeft gehad en ik ben zeker voorstander van nieuwe dingen proberen ipv herkauwen, iets waar (toegegeven) de andere consoles zich vaker schuldig aan maken. De verkoopcijfers spreken mij natuurlijk ontzettend tegen, helaas, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die meer verliefd was op het idee dan op de uitwerking. Heb ik meer medestanders? Kan iemand mij goede redenen geven om mijn wii niet te verkopen? (jaja ik weet het, wall of text crit blabla) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Hoe moet ik mijn Nintendo Wii ombouwen? RozaRozax | 5 | 07-02-2014 06:44 | |
Games |
Onderzoek voor school, gameindustrie hedgy | 13 | 02-06-2012 13:24 | |
Games |
Gta v gigahola | 68 | 22-11-2011 20:37 | |