| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het was een heeeele opluchting toen het uit was (dat klinkt lullig, hm). maar niks mis met een beetje in het rond daten, een vaste relatie daarentegen is wel een nono. ha.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Het was erg gezellig vandaag, alleen hij's door mijn zusjes omgedoopt tot 'ulcer-boy'. Wat een cutie is het.
Had hem twee en halve week niet gezien omdat ik in Nederland zat maar we hebben de hele tijd heen en weer zitten mailen, vanmiddag zag ik hem weer; uren gekletst en films gekeken en geslapen. En mijn eerste indruk van hem jaaaaren geleden klopt echt voor geen meter, ik sta telkens weer versteld.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus kan me er wel iets bij voorstellen, het gaat niet om je ex vergeten, maar om gevoelens die tijdens de relatie wegebben en niet de woorden / lef kunnen vinden om een relatie te verbreken. OT: Mja, wel oke. Straks naar hem toe, even weg hier thuis voor ik mijn broertje wat aan doe. Zaterdag komen mijn ouders weer thuis, zaterdagavond naar hem toe, zondag weer hierheen om vervolgens naar het strand te gaan Maandag is beste vriendinnetje jarig, dinsdag afsluiting van het schooljaar met de klas, donderdag naar een goede vriend toe, vrijdag en zondag werken en dan is de vakantie al weer om Maar de tijd goed besteedt aan vrienden enzo
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Of zijn het steeds dezelfde jongens waarover je post?
|
|
|
|
Buuuh. Zo. Ik haat het dat hij populair is en dat dat meisje de hele tijd aan hem zit en hij er op zich nog in meeging ook. Ja, ik weet dat jullie een paar keer hebben gezoend en dat jij en ik niets hebben en nooit zullen hebben, maar toch vind ik het niet leuk om te zien
(zeker niet als wij ook nog dingen uitspoken, as usual). Hij heeft haar niet gezoend of zo, maar ze kuste hem wel een paar keer op de mond en ging aan hem hangen etc etc en dat vond ik irritant.Dus het was niet zo leuk. Koninginnedag. Grm. En dan was ik nog wel in de hoofdstad ook! Oh en omdat meneer tuttebel moest zoeken, heb ik niet eens muziek gezien! !
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
We hebben dikke ruzie, al zeker anderhalf uur.. en zitten nu stilzwijgend naast elkaar. Over het huishouden nog wel -0_
Ik begrijp het zelf al niet zo goed meer, alleen weet ik wel nog dat ik echt -heel- boos ben. Iets met hij die vroeg of ik de trap wilde stofzuigen, ik die dat heb gedaan maar die het hele huis had moeten doen want als ik toch bezig was, had ik toch even door kunnen gaan en dat had hij andersom ook gedaan. Begrijpt iemand hoe ik het verkeerd hebben kunnen doen door te doen wat hij vroeg? -0_ Morgen lachen we erom ![]() Haha
|
|
|
|
|
Gister was echt leuk
. Samen wat gegeten, gepraat over onze toekomstplannen (waarin duidelijk werd dat hij heel erg rekening met me wilt houden, maar ik vind dat hij zijn droom moet najagen). Alleen de nacht was iets minder..hij begreep me me niet echt maar op dat moment voelde het als een afwijzing (wilde een beetje knuffelen met hem voor het slapen gaan) waardoor ik vanochtend een beetje verdrietig wakker werd..maar hij zag het en vroeg meteen wat er was en toen heb ik het wel gezegd en toen hebben we heel veel meer geknuffeld . Waarbij hij steeds iets verder ging 'mag dit bij knuffelen?' 'Dat ook?' Hihi
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het is nogal vermoeiend dat ik steeds weer dingen over ze moet horen, die ik helemaal niet horen wil. Waarom overlappen onze sociale kringen ook zo, grrr. Anyway, hij is een leugenaar. Óf hij loog tegen mij, dat ze eigenlijk tweede keus is (wat ik me best kan voorstellen, leedverzachting ftw
) óf hij liegt tegen haar, met doen alsof hij voor haar kóós, te doen alsof hij mij aan de kant heeft gezet (wat op zich ook erg is want nu heeft ze een onoprecht vriendje en dat gun ik niemand). Maar verder, ach, ik word gewoon nog een tikkeltje meer verbitterd en probeer een zo neutraal mogelijke herinnering te creeëren, wat nog best moeilijk is gezien alle tegenstrijdigheden. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), van die dingen die echt komen van het samen leven. Gaat mijn vader snauwen omdat we nooit onze troep opruimen, of ben ik pissig op het huisgenootje omdat ze áltijd al mijn spullen gebruikt en dat ze ondertussen net zo goed er voor kan betalen ofzo want zij gebruikt ze toch meer dan ik. Hah. Met de ouders nooit zo lang (dwz dan gaan we iets anders doen, lezen ofzo, en doen we daarna alsof er niets gebeurd is want het zijn toch geen dingen die je uit kunt praten want er is niks mís), en met het huisgenootje gaan we mokken en dan gaan we na een tijdje ook doen alsof er niks gebeurd is. Ik ben zo slecht in ruzie
|
|
|
|
|
|
Ahhh, het is echt zooo fijn nu. Zo fijn dat ik wel een beetje verdrietig was toen ik naar huis moest. Hij merkte al op dat het leek alsof ik nooit genoeg aandacht kon krijgen en dat is stiekem ook wel een beetje zo
Gisteren samen voetbal gekeken met zijn zus en haar vriend, daarna de stad ingegaan en dat was gezellig. Maar nog beter waren zijn toespelingen op samenwonen als ik klaar ben met studeren (dat gaat nog veel te lang duren) en dat hij toegaf dat het natuurlijk niet leuk zou zijn als ik naar Utrecht ga, maar hij zei de tijd te hebben "al ga je tien jaar naar Mars, ik heb alle tijd en wacht op jou" <3 Maarja, nu genoeg gezwijmel, we moeten het eerst eens die vier jaar zien vol te houden Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we iig lekker burgelijk in de stad gaan wandelen met de hond waarop hij moest passen, heerlijk!
|
|
|
|
Heb ik helemaal een leuke date tot in de puntjes uitgedacht, reageert ie niet half zo enthousiast als ik had gehoopt...
Nouja, het gaat iig door maandag, en het wordt ook vast leuk. maar nu heb ik dus het idee dat hij het eigenlijk niet zo leuk vindt. Nouja dan moet hij zelf maar fijn iets nieuws verzinnen, want ik heb genoeg denkwerk verricht en hij helemaal niks.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|