Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was erg gezellig vandaag, alleen hij's door mijn zusjes omgedoopt tot 'ulcer-boy'. Wat een cutie is het.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus kan me er wel iets bij voorstellen, het gaat niet om je ex vergeten, maar om gevoelens die tijdens de relatie wegebben en niet de woorden / lef kunnen vinden om een relatie te verbreken. OT: Mja, wel oke. Straks naar hem toe, even weg hier thuis voor ik mijn broertje wat aan doe. Zaterdag komen mijn ouders weer thuis, zaterdagavond naar hem toe, zondag weer hierheen om vervolgens naar het strand te gaan ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of zijn het steeds dezelfde jongens waarover je post? ![]()
|
Buuuh. Zo. Ik haat het dat hij populair is en dat dat meisje de hele tijd aan hem zit en hij er op zich nog in meeging ook. Ja, ik weet dat jullie een paar keer hebben gezoend en dat jij en ik niets hebben en nooit zullen hebben, maar toch vind ik het niet leuk om te zien
![]() Dus het was niet zo leuk. Koninginnedag. Grm. En dan was ik nog wel in de hoofdstad ook! Oh en omdat meneer tuttebel moest zoeken, heb ik niet eens muziek gezien! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben dikke ruzie, al zeker anderhalf uur.. en zitten nu stilzwijgend naast elkaar. Over het huishouden nog wel -0_
Ik begrijp het zelf al niet zo goed meer, alleen weet ik wel nog dat ik echt -heel- boos ben. Iets met hij die vroeg of ik de trap wilde stofzuigen, ik die dat heb gedaan maar die het hele huis had moeten doen want als ik toch bezig was, had ik toch even door kunnen gaan en dat had hij andersom ook gedaan. ![]() ![]() Haha ![]() |
![]() |
|
Gister was echt leuk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is nogal vermoeiend dat ik steeds weer dingen over ze moet horen, die ik helemaal niet horen wil. Waarom overlappen onze sociale kringen ook zo, grrr. Anyway, hij is een leugenaar. Óf hij loog tegen mij, dat ze eigenlijk tweede keus is (wat ik me best kan voorstellen, leedverzachting ftw
![]() Maar verder, ach, ik word gewoon nog een tikkeltje meer verbitterd en probeer een zo neutraal mogelijke herinnering te creeëren, wat nog best moeilijk is gezien alle tegenstrijdigheden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ahhh, het is echt zooo fijn nu. Zo fijn dat ik wel een beetje verdrietig was toen ik naar huis moest. Hij merkte al op dat het leek alsof ik nooit genoeg aandacht kon krijgen en dat is stiekem ook wel een beetje zo
![]() ![]()
|
Heb ik helemaal een leuke date tot in de puntjes uitgedacht, reageert ie niet half zo enthousiast als ik had gehoopt...
![]()
|
![]() |
|
|