Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik draag wat ik fijn vind, ik gooi mezelf niet in een hokje. En wat ik vind van die mensen die "anders" zijn... tja, geen idee. Ik baseer mijn mening niet op iemands uiterlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat je wat tips kan geven!!! |
![]() |
|
Mala, dan zou ik je een hele reeks moeten sturen aangezien ik niet één stijl heb
![]() De ene dag loop ik geheel in het zwart en maffe gympen, of in simpele spijkerbroek en mn vaders houthakkers overhemd, of een ontzettend fout schattig truttig jurkje met bloemenprint en dr martens...of in zwarte petticoat en corsetachtig shirtje. Snap je het een beetje? ![]() |
![]() |
|
ik heb een schoen met johnny cash en een schoen met edward scissorhands erop. en ook nog een met hombre palido van el laberinto del fauno. en een met ofelia van el laberinto del fauno.
|
@ Dysmorphobist: Njet
@EvilConduct: Het is meer een verslaving die ik dan een paar weken heb. Toen dus een rokjes verslaving van ong. 5 dagen ofzo. Moet ook niet allemaal te lang duren, dan wordt het saai he ![]() @*oma*: Lekker origineel ding he? ![]() @Mala & JanDeVries: vandaag zie ik er saai uit, moest vroeg mn nest uit voor gs examens en had een beetje tijdstekort xD |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() see ya
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was vroeger net als jij, lekker mezelf, en kreeg daar ook wel eens opmerkingen over.
Maar sinds dat ik werk moet ik me in 'uniform' kleden en mag ik m'n haar niet meer verven. Nagellak mag ook al niet. Ik ben daardoor een stukje individualiteit verloren en dat vind ik vervelend. Straks denken mensen nog dat ik een conformist ben, terwijl ik van binnen heel erg alternatief ben. ![]() Hier wat voorbeelden van mijn vroegere, betere ik: ![]() ![]() *zucht* wat mis ik die tijd.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blijf zeker hier kijken voor als je meer tips hebt !!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook ik was ooit alto, voorat ik gebrainwashed werd door society en 'normaal' werd. ![]() Alto is niet alleen kleding, het is namelijk ook een middelvinger naar society. En anarchie, op de bovenstaande foto was ik nog echt mijzelf en true. Soms verlang ik terug, maar sinds ik een baan heb kan dat niet meer. Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 21:41. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw stijl van schrijven Kitten | 70 | 21-02-2010 22:11 | |
Software & Hardware |
[Office 2007] Probleem met de stijlen *gaapt* | 10 | 26-02-2009 16:29 | |
Muziek |
"extreme" muziek stijlen namnatulco | 58 | 22-04-2005 08:57 | |
ARTistiek |
[MP3] Massas Pihetitas EggeD | 33 | 25-05-2004 06:45 | |
Lifestyle |
Hoe belangrijk zijn kleding stijlen in de jongerenculturen? Sandra1988 | 26 | 09-02-2004 21:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wonen-verschillende stijlen french kiss | 1 | 17-01-2002 17:38 |