Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2008, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ehh even om te reageren. Ik vind dat iedereen moet dragen en luisteren wat ze mooi vinden, das juist goed..

Maar waarom word je alto? Is het de muziek en de kleding die je alto maakt? Of je vrienden? Of zit de alto diep binnenin je? Ksnap het niet..
Je wordt als alto geboren Luki, je bent het of je bent het niet. Je kan het niet worden.
Advertentie
Oud 18-05-2008, 13:45
*oma*
*oma* is offline
Ja, je moet wel true zijn. Maar eigenlijk ben je gewoon jezelf en heb je schijt aan alles (behalve aan dingen die liev&sagt zijn).
Oud 18-05-2008, 14:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hey, ik ben iemand die zich "anders" kleedt dan andere. Ik ben nl een alto met vrienden Wat vind jij nou van mensen die zo zijn? Of ben je zelf ook zo iemand? Alvast bedankt voor het reageren
Net zo anders als al die andere alto's? Die zien er toch allemaal hetzelfde uit?

Ik draag wat ik fijn vind, ik gooi mezelf niet in een hokje.
En wat ik vind van die mensen die "anders" zijn... tja, geen idee. Ik baseer mijn mening niet op iemands uiterlijk.
Oud 18-05-2008, 14:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
Je wordt als alto geboren Luki, je bent het of je bent het niet. Je kan het niet worden.
Lijkt me behoorlijk kut als je dan liever gabber wilt zijn.
Oud 18-05-2008, 15:00
JanDeVries
JanDeVries is offline
Alto's zijn ook maar gewoon zichzelluf
Oud 18-05-2008, 15:35
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Alto's zijn ook maar gewoon zichzelluf
ja net als iedereen. ik snap die opvatting uberhaupt niet want je zit sowieso aan jezelf vast. je kan moeilijk iemand anders zijn.

oh, btw LEPRA die moet echt terug komen ja <3
Oud 18-05-2008, 15:49
Verwijderd
Ja maar feel mensen verschuilen zich achter een masker om erbij te horen en alto's zijn puur en trve to themselves (L).
Oud 19-05-2008, 16:14
Miekje*
Miekje* is offline
luki: als je alto bent, vind jeniet alleen de stijl en de muziek geweldig, het zit veel dieper. je moet mij eens in "normale" kleding zien. Daar wordt je niet blij van!
Oud 19-05-2008, 16:17
Miekje*
Miekje* is offline
avant gard je hebt helemaal gelijk!
Oud 19-05-2008, 16:23
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
luki: als je alto bent, vind jeniet alleen de stijl en de muziek geweldig, het zit veel dieper. je moet mij eens in "normale" kleding zien. Daar wordt je niet blij van!
Je moeder waarschijnlijk wel.
Oud 19-05-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
hej mala, jij vroeg om tips hea? dat kan, maar even serieus, wil je gewoon opvallen, wil je aandacht? of wil je gewoon lekker jezelf zijn? hoort het "anders" kleden bij je gevoel? of vind je dat je er "stoer" door wordt? Sorry, klinkt miss heel lullig maar dat moet ik even weten voor ik je tips geef

Groetjes van miekiej10
Nou ik wil gewoon graag mezelf zijn, maar wel een beetje opvallend zeg maar, want ik vind dat mensen die aandacht trekken met hun kleding echt wel stoer!
Ik hoop dat je wat tips kan geven!!!
Oud 19-05-2008, 17:08
Verwijderd
Citaat:
avant gard je hebt helemaal gelijk!

(L) wil je verkering met me
Oud 19-05-2008, 17:21
Verwijderd
Jij bent avant gard niet!
Oud 19-05-2008, 18:24
xxChange
xxChange is offline
hahaha

Ik zou gewoon weg niet blij worden als ik er heel simpel bij loop. Dan voel ik me gewoon totaal niet op mn gemak! En mijn ouders vinden het juist leuk dat ik mn eigen stijl heb. Mn zus alleen iets minder
Oud 19-05-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Jij bent avant gard niet!
Was dat maar zo Bedankt he, dat je me weer met de neus op de feiten drukt. Ik wou dat ik was geboren als alto.
Oud 19-05-2008, 19:36
Verwijderd
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxchange foto van je stijl graag
Oud 19-05-2008, 19:37
Verwijderd
Ik heb gelijk, recognise bitches.
Oud 19-05-2008, 19:46
Verwijderd
Alsof wij ooit anders hadden verwacht.
Oud 19-05-2008, 19:55
xxChange
xxChange is offline
Mala, dan zou ik je een hele reeks moeten sturen aangezien ik niet één stijl heb

De ene dag loop ik geheel in het zwart en maffe gympen, of in simpele spijkerbroek en mn vaders houthakkers overhemd, of een ontzettend fout schattig truttig jurkje met bloemenprint en dr martens...of in zwarte petticoat en corsetachtig shirtje. Snap je het een beetje?
Oud 19-05-2008, 20:00
Verwijderd
Geef ons gewoon een kleine impressie van wat je digt, yo.
Oud 19-05-2008, 20:18
Electriq
Electriq is offline
Maffe gympen, lekker gek! Daar hou ik wel van.
Oud 19-05-2008, 20:49
xxChange
xxChange is offline
Ik heb gympen met mickey mouse dr op uit disneyland. Top schoentjes! . De zolen zijn beklad met allemaal tekeningetjes van vriendinnen, helaas zie je die zo slecht
Oud 19-05-2008, 20:55
Verwijderd
Omgaw musthave.
Oud 19-05-2008, 21:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een schoen met johnny cash en een schoen met edward scissorhands erop. en ook nog een met hombre palido van el laberinto del fauno. en een met ofelia van el laberinto del fauno.
Oud 19-05-2008, 21:23
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
en ook nog een met hombre palido van el laberinto del fauno. en een met ofelia van el laberinto del fauno.
Hulde voor het gebruik van de juiste naam van die film!
Oud 19-05-2008, 21:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
haha kleine moeite groot plezier
Oud 19-05-2008, 21:31
xxChange
xxChange is offline
Heel cool

Heb btw nog wat oude fototjes gevonden van ik in mn rokjes periode
Oud 19-05-2008, 22:23
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Heel cool

Hé! Jij zit ook op FOK!, toch?
Oud 19-05-2008, 22:38
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Heel cool

Op mijn 16e zat ik nog grotendeels in mijn 1e periode.
Oud 20-05-2008, 11:48
*oma*
*oma* is offline
Dat linker rokje heb ik ook, maar dan in het blauw

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 11:48. Reden: linkerrokje zijn twee woorden :D
Oud 20-05-2008, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Mala, dan zou ik je een hele reeks moeten sturen

geen probleem
Oud 20-05-2008, 13:39
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ja foto's graag, ik kan wel inspiratie gebruiken!
Oud 20-05-2008, 14:31
xxChange
xxChange is offline
@ Dysmorphobist: Njet

@EvilConduct: Het is meer een verslaving die ik dan een paar weken heb. Toen dus een rokjes verslaving van ong. 5 dagen ofzo. Moet ook niet allemaal te lang duren, dan wordt het saai he

@*oma*: Lekker origineel ding he?

@Mala & JanDeVries: vandaag zie ik er saai uit, moest vroeg mn nest uit voor gs examens en had een beetje tijdstekort xD
Oud 20-05-2008, 15:40
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
@EvilConduct: Het is meer een verslaving die ik dan een paar weken heb. Toen dus een rokjes verslaving van ong. 5 dagen ofzo. Moet ook niet allemaal te lang duren, dan wordt het saai he
Ik ken niet veel mensen die elke 5 dagen een nieuwe garderobe kunnen veroorloven!
Oud 20-05-2008, 17:24
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik denk dat je misschien gewoon heel goed moet zijn in combineren ofzo
Oud 20-05-2008, 17:43
xxChange
xxChange is offline
Idd, combineren en kleding van mn ouders jatten
Oud 20-05-2008, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ik wil gewoon graag mezelf zijn, maar wel een beetje opvallend zeg maar, want ik vind dat mensen die aandacht trekken met hun kleding echt wel stoer!
Ik hoop dat je wat tips kan geven!!!
okej, ik kleed me meestal in een stukabroek (in maat 26 ongeveer 55 euro per stuk, hoe groter de maat, hoe duurder de broek.) er zijn er in allerlei soorten. meestal zijn ze zwart, met zakken, ringen en stiksels en ze zijn erg wijd. ik draag het liefst een lange stukabroek met een ketting eraan. een een zwart shirt, meestal strak. een goede laag oogpotlood en zwarte nagellak. en dan de sierraden, om mn ene pols heb ik meestal een stuk of 30 rubberen armbandjes zitten (zwart) en om mn andere pols een leran bandje met gesp van mn favoriete band en een kralenarmbandje. dat draag ik meestal maar je hebt natuurlijk je eigen stijl en gevoel, dus je kledingkeuze kan erin verschillen. als je zwart maar zwart vind kun je ook een felgroene stukabroek kopen met klavertjes, en ja, die hebben ze! en ik heb nog een tip; als je je anders wilt gaan kleden dan de massa, doe dit dan niet van dag op dag, mar geleidelijk. ga bijv eens zwarte nagellak dragen of doe eens een "ander" shirtje aan. als je het gelijk van dag op dag doet, valt het teveel op en kan je veel negatieve reacties krijgen. die krijg je zowieso al van mensen die gewoon hun uitgesproken mening hebben. daar moet je tegen kunnen en je moet je er niets van aantrekken. je hebt gewoon je eigen stijl, daar hebben zij toch niets mee te maken? je moet ook opletten dat je kleding altijd bij je gevoel blijft passen, anders wordt je er niet blij van!! suc-6!! blijf op deze topic kijken, mischien heb ik binnenkort nog meer tips
see ya
Oud 20-05-2008, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
owjah, je kunt zwarte kleding combineren met felle accessoires, zoals een zwarte broek of rok met eenknalgroen ketting eraan ofzo
Oud 20-05-2008, 19:52
Verwijderd
En wat zijn precies je favoriete bands?
Oud 20-05-2008, 20:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
okej, ik kleed me meestal in een stukabroek (in maat 26 ongeveer 55 euro per stuk, hoe groter de maat, hoe duurder de broek.) er zijn er in allerlei soorten. meestal zijn ze zwart, met zakken, ringen en stiksels en ze zijn erg wijd. ik draag het liefst een lange stukabroek met een ketting eraan. een een zwart shirt, meestal strak. een goede laag oogpotlood en zwarte nagellak. en dan de sierraden, om mn ene pols heb ik meestal een stuk of 30 rubberen armbandjes zitten (zwart) en om mn andere pols een leran bandje met gesp van mn favoriete band en een kralenarmbandje. dat draag ik meestal maar je hebt natuurlijk je eigen stijl en gevoel, dus je kledingkeuze kan erin verschillen. als je zwart maar zwart vind kun je ook een felgroene stukabroek kopen met klavertjes, en ja, die hebben ze! en ik heb nog een tip; als je je anders wilt gaan kleden dan de massa, doe dit dan niet van dag op dag, mar geleidelijk. ga bijv eens zwarte nagellak dragen of doe eens een "ander" shirtje aan. als je het gelijk van dag op dag doet, valt het teveel op en kan je veel negatieve reacties krijgen. die krijg je zowieso al van mensen die gewoon hun uitgesproken mening hebben. daar moet je tegen kunnen en je moet je er niets van aantrekken. je hebt gewoon je eigen stijl, daar hebben zij toch niets mee te maken? je moet ook opletten dat je kleding altijd bij je gevoel blijft passen, anders wordt je er niet blij van!! suc-6!! blijf op deze topic kijken, mischien heb ik binnenkort nog meer tips
see ya
Jup, dan scheidt je je op de zelfde manier af als die massa die zich van de massa af wil scheiden. Wees toch eens origineel...
Oud 20-05-2008, 20:09
Verwijderd
Wil iemand bovenstaande post deleten voor het te laat is?
Oud 20-05-2008, 20:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was vroeger net als jij, lekker mezelf, en kreeg daar ook wel eens opmerkingen over.
Maar sinds dat ik werk moet ik me in 'uniform' kleden en mag ik m'n haar niet meer verven. Nagellak mag ook al niet. Ik ben daardoor een stukje individualiteit verloren en dat vind ik vervelend. Straks denken mensen nog dat ik een conformist ben, terwijl ik van binnen heel erg alternatief ben.

Hier wat voorbeelden van mijn vroegere, betere ik:

*zucht* wat mis ik die tijd.
Oud 20-05-2008, 20:23
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
see ya
Oud 20-05-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
see ya
Okee nou ik denk dat ik daar inderdaad wel wat aan heb!!! Vooral dat geleidelijk idd, want ja, het moet weer niet te opvallend worden en negatieve reacties op mijn eigen nieuwe stijl wil ik al helemaal niet!
Ik blijf zeker hier kijken voor als je meer tips hebt !!!
Oud 20-05-2008, 20:34
Verwijderd
Verkloot het nou nog niet!
Oud 20-05-2008, 20:34
Vice
Vice is offline
Wat schattig.
Oud 20-05-2008, 20:44
Verwijderd

Ook ik heb ooit mijn alto periode mogen beleven maar helaas helaas is dat nu over omdat het niet meer mocht van mijn moeder heeft iemand tips?

Oud 20-05-2008, 20:46
Verwijderd
Niks mis mee, behalve dat je leuker bent nu je ouder bent
Oud 20-05-2008, 21:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Verkloot het nou nog niet!
Sorry.
Oud 20-05-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Ook ik heb ooit mijn alto periode mogen beleven maar helaas helaas is dat nu over omdat het niet meer mocht van mijn moeder heeft iemand tips?

[afbeelding]
Dude, het lijkt alsof die foto's een half jaar geleden gemaakt zijn.

Ook ik was ooit alto, voorat ik gebrainwashed werd door society en 'normaal' werd.

Alto is niet alleen kleding, het is namelijk ook een middelvinger naar society. En anarchie, op de bovenstaande foto was ik nog echt mijzelf en true. Soms verlang ik terug, maar sinds ik een baan heb kan dat niet meer.

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 21:41.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten