Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
No! Offence! of! eigenlijk! wel! Wat de neuk is er nou weer Gothic aan dreads?! en uit je post neem ik aan dat je dus dreads wil om 'maar gothic te zijn' zodat je er maar 'bij kan horen'? Maai! gawd! hoe ver ben je heen meid! smijt het juk van TMF en WT van je af en kweek je eigen stijl en mening! huppelkut! |
![]() |
||
Citaat:
iK BeN ZOWn StOeRe iNdUS HoEr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RRRRRR!!!!!!!RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRR
||
![]() |
Citaat:
![]() *denkt nog steeds dat maartje hier achter zit*
||
![]() |
Citaat:
*zucht* ![]() ![]()
|
Ik vind t vies!
Een meisje die ik ken heeft ze al 2 jaar.. die dingen vallen uit ellende van haar hoofd af, ze heeft kale plekken en probeert ze met elastiekjes nog enigzins bij elkaar te houden. Ze slaapt 's nachts met een panty om haar hoofd om te voorkomen dat haar hele kussensloop onder de wax komt te zitten enz. Hier moet ik dus echt niet aan denken! Soms vind ik ze wel leuk staan, zoals bij Muckey maar ik hoef ze zelf niet!
|
![]() |
ik heb nu 1,5 jaar dreads. ik heb ze samen met 2 vriendinnen gezet en het bijwerken doen we ook zelf. lekker goedkoop in vergelijking met kinki kappers etc!
ik was mijn dreads niet superveel... als het nodig is ofzo... zoals iemand eerder ook al zei: je hoofdhuid went aan hoe vaak je je dreads wast etc... van heel vaak wassen worden je dreads ook niet mooier... verder slaap ik sinds kort ook met een panty om mijn hoofd, maar dat is omdat ik soms wat veel draai in mijn slaap en je dan van die pluizen bij je dreads kan krijgen (losse uitstekende haren). t lijkt vaag, zo slapen, maar je merkt er niks van. qua wax doe ik ook niet veel. toen ik ze net had waxte en draaide ik ze elke dag, maar ik word lui en veel wax is zowieso niet echt alles... dus nou draai ik ze wel en gewoon heel soms (1x in de maand) wax ik ze (of laat dat door iemand doen). kortom: ik ben blij met mijn dreadjes!!! ![]()
|
Verwijderd
|
als het goed is zie je hier hoe me haar er een uur geleden uit zag
![]() tis wel een beetje vol en bol nog maar dat wpordt minder in de dagen en keren wassen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik probeerder beetje dit : ja deze foto ja te imiteren..
|
![]() |
|
|