Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Ja dus. Dat is wel héél erg triest zeg. Een vak als Geschiedenis heeft júíst een heel degelijke methode nodig. Daar zal ik niet teveel waarde aan hechten, maar let er wel op dat je dat soort frustraties niet teveel je postgedrag laat beïnvloeden ![]() En je weet, daar kan ik geen uitspraken over doen. Dat gaat via mail/pm met de betrokkene he ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2008 om 20:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
is toch zeker 1,3 keer zo groot als een maand geleden! en wat betreft de ppmeet, ehrr, zojuist is overeengekomen dat mits het niet regent rond half zeven (am) getroffen wordt op de rotonde. Verder laat het zich lastig plannen maar ik zal even contactinfo gaan harvesten en dan komen we erop terug ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dat je wel veel op mijn taal pikt de laatste tijd, is dat om je banrisico te beperken? ![]()
|
Ja en ik ben confocal laser scanning microscopy images aan het driedimensionaliseren maar zie je mij gek doen?
![]() En nee, om het banrisico te beperken ga ik geen discussies meer aan want daar is dit forum niet voor bedoeld, het is eerder een linksdraaiend clubje mensen met dezelde mening die elkaar gelijk geven en afwijkende meningen als dom danwel onbeschoft betitelen en dat is vrij vermoeiend, zeker als dat op een fascistische manier gebeurd. NB: Hoofdletters zijn voor mensen met te veel tijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder heb je inhoudelijk een Punt. Afgezien van die hoofdletters. Ik heb zeker niet te veel tijd, alleen verspil ik schijnbaar te veel tijd aan conventies waar de meeste mensen toch schijt aan hebben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De coördinatoren van de 3 vakken hebben nooit leren overleggen dan wel rekening houden met studenten, dus nu moeten we binnen een week een referaat (40 uur min.), een draaiboek, een presentatie, een essay en een onderzoeksverslag maken en inleveren. Dus eerder beginnen met bepaalde dingen kon dit keer niet.
Toch jammer maar je doet er niks aan, helaas. Daarna wel nog maar 1 onderzoeksverslag (de week erna) en daarna 3 weken vrij tot aan de tentamens ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|