Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2009, 15:40
Changshan
Changshan is offline
^ Het is wél een gek effect in die zin dat de kogels die het schip wel raken, een vernietigende reis dwars door de hele lengte van het schip afleggen. Daar zou ik iets meer van terug willen zien. In de boeken waarin zeegevechten aan bod kwamen, heb ik altijd gelezen dat schepen moesten proberen voor- of achterlangs te varen bij hun tegenstander om die reden.

Daarnaast zou je met een schot door de hele lengte natuurlijk flink wat gewonden/doden moeten veroorzaken, daar waar je dat van iets verder af of van opzij liever met de grapeshot doet.

Viel het jullie trouwens ook op dat schepen gewoon doorschieten bij een entering? Ik zet vlak voor de entering toch altijd nog even de fire at will-modus uit. Maar met al die details zijn zeeslagen met vier schepen al onoverzichtelijk... Ach, wil het liever ook niet anders hebben dan hoe het nu is, dan liever een paar keer extra op pauze drukken.
Oud 28-03-2009, 22:57
Verwijderd
ik heb ook nog regelmatig dat ik het overzicht kwijt raak bij zo'n slag, als ik meer dan 2 schepen bestuur. Zeker als ik steeds op die salvoknop moet rammen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 14:23
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Viel het jullie trouwens ook op dat schepen gewoon doorschieten bij een entering? Ik zet vlak voor de entering toch altijd nog even de fire at will-modus uit. Maar met al die details zijn zeeslagen met vier schepen al onoverzichtelijk... Ach, wil het liever ook niet anders hebben dan hoe het nu is, dan liever een paar keer extra op pauze drukken.
mjah, het is inderdaad bijzonder onoverzichtelijk; ik gooi gewoon mijn kleinere bootjes in de aanval en pak de dikste schuit om daar zelf mee te gaan kloten. (vlak langszij varen en dan in 1x 100 kanonnen opentrekken )
Oud 21-04-2009, 18:30
Verwijderd
Toen ik dat laatst deed zat ik te dichtbij en zonk ik door schade opgelopen bij het laten exploderen van dat andere schip.... Dat was dus 3rd rate tegen een brig.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 01:38
Changshan
Changshan is offline
Hm, ik had laatst meer geluk met twee schepen tegen een overmacht van vier. Ik had meer schotkracht, en daardoor uiteindelijk meer geluk: twee schepen explodeerden, kon er één precies op het goede moment op pauze krijgen en inzoomen: je ziet zelfs nog vaag mannetjes vallen voordat alles in de vlammenzee verdwijnt.
Reageren

Regels voor berichten