Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
en wat vinden jullie van Saleisha dan? Ik vind haar echt mooi
TIP: je moet bij youtube eens "tyra going crazy" intypen en dan de bovenste aanklikken. Het is een stukje uit een van de oudere seizoenen van HNTM - die ik nooit heb gezien overigens - waarin ze helemaal doorflipt tegen een van de kandidaten, wel vet om te zien ![]() |
![]() |
|
Jeetje wat lomp, dat groene thema. Och och och, zijn we goed bezig, maar intussen wel een groot videoscherm aan hebben staan om een catwalk op te leuken, liters water verspillen aan een nutteloos zwembad wat tevens schoon gehouden moet worden en weet ik hoeveel licht op elke shoot gebruiken.
En dat anti-roken is vast om de sfeer nog wat grimmiger te maken, nog meer catfights. Ik vertrouw niet zo op de goede bedoelingen. Iemand die niet spoilerbang is en foto's op wil plaatsen van de deelnemers?
|
Ik vond dat briefje over 10 minuten douchen ook maar raar. Sowieso bespaar je geen water door 10 minuten te douchen. Je verbruikt hoogstens minder dan wanneer je 15 minuten zou douchen. Daarbij komt dat ik nooit 10 minuten douche maar altijd korter. Dan zou het betekenen dat als ik 10 minuten ga douchen, dat ik eens water bespaar?
![]()
||
Citaat:
![]() Netjes dat ze eerst wat hebben laten afvallen, eerder vielen mensen direct af en dan baalden ze dat hun haar was afgeknipt etc ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2009 Verwijderd | 46 | 07-10-2009 18:16 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2007. In Your Room | 167 | 29-12-2007 18:58 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #2 Me-ke | 442 | 05-09-2006 14:35 |