Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neeneenee.
Enige waarin ik die stickers zou willen terugzien is misschien eens special melee (of brawl tegenwoordig?) optie. Het blijft bovenal een fighting game, geen rpg. Het coole van Brawl is dat het heel toegankelijk is voor zowel nieuwe spelers als 'profs'. Met die stickers gooi je het hele balance systeem snel in gevaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met vrienden heb ik er echter vrijwel nooit last van (1 keertje toen ik met 3 andere Amerikanen bezig was)
|
Olimar is echt een annoy character. Gewoon constant pikmins blijven gooien naar de tegenstander om die schade te laten blijven doen. Verder zuigt 'ie echt verschrikkelijk.
King dede is basically een zwaardere kirby, zonder de kracht-overneem-zooi. Niet heel geniaal dus, mist een beetje een goede smash attack. R.O.B. is ook best annoying om tegen te vechten. ![]()
||
Citaat:
|
R.O.B is inderdaad wel DE character. Ongelofelijke comeback, mischien wel de beste tot nu toe. Ik bedoel, welke character kun je laten comebacken en ook nog kunnen afstellen hoe hoog en hoe ver je comebackt.
Mr. Game&Watch komt verassend genoeg na melee 10x beter uit de test. Ik hoor niemand over Lucas, terwijl hij wel goeie air control heeft en hard kan smashen. (zeker ondersmash) Z'n 'grab' is ook goed. Mijn speellijst is haast onveranderd gebleven, en als professionele melee speler wil ik de lijst dan ook kort houden. Peach Pikachu Mr.Game&Wacth Ness Jigglypuff --------------- Lucas Metaknight R.O.B Edit: Uiteraard hebben de nieuwe characters even voorrang aangezien ik hier het fijne nog van wil weten. Character walkthroughs en tacticbooks etc. ga ik nog deze vakantie downloaden en uitprinten. Maar eerst eens even alles unlocken!
|
Verwijderd
|
Peach kan zeker wel goed zijn, bij melee heb ik diverse best lastige matches gehad tegen peach spelers hoewel ik ze uiteindelijk wel won. Bij mijn laatste lijstje was ik nog vergeten Fox toe te voegen trouwens.
Welke mensen spelen trouwens allemaal melee/brawl op lightning speed? Ik kan echt niet meer terug naar de normale snelheid, alles lijkt wel slomo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En z'n up + b attack vind ik lastiger te mikken en z'n -> + b kilt me meer dan dat het schade doet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2 Blaf | 282 | 07-04-2011 17:57 | |
Games |
[ Wat vinden jullie van De WII ? ] SweetXBad | 64 | 11-04-2010 07:38 | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 | |
Games |