Advertentie | |
|
![]() |
|
Heej,
Ik had het zelf ook met mijn vriend *inmiddels ex* met zijn buurmeisje. Dingen als: ik zal je wel even helpen met douchen, of even helpen met aankleden. Pas maar op ik sta binnen 2s tappen bij je. Ik heb je toch al een x naakt gezien *was zei net klaar met douche en stond de cam aan* Ik heb hem er mee geconfronteerd, en hij zei dat er helemaal niks was, alleen maar ginnegeinen. Totdat ik haar sprak om uit goed wil *we konden niet zo goed met elkaar overweg* de strijdbijl te begraven. Bleek dat ze ook al samen in bed hadden gelegen, dat ik en mijn ex wat met elkaar hadden... Oftuwel: confronteren! Je wilt er niet zometeen achter komen dat het eigenlijk best een klootzak is. Het is niet normaal als je dat soort dingen tegen een ander meisje zegt terwijl je een vriendin hebt!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik ook niet" "Baal als een stekker, ik moet om 7 uur op" "ah ik mag lekker uit slapen" "trut" "PARDON!?" " ![]() En zo hadden er nog duizenden andere conversaties plaats kunnen vinden die niks ergs betekenden. Heb jij serieus zijn gespecificeerde rekening na geplozen, opgezocht wat haar nummer is en nagekeken hoe laat hij de dag er na uit bed moest? Ik vind dat ronduit belachelijk. Msn gesprekken waar niks bijzonders in staat behalve een paar hartjes en wat grapjes en dan zo paranoide doen. Heb jij geen contact naast je vriendje? Geen vrienden waarmee je 's nachts smst? Ik denk dat kans heel groot is dat er behalve wat grapjes en wellicht een klein beetje aantrekkingskracht helemaal niks aan de hand is. Maar als jij heel jaloers en wantrouwend gaat doen is dat een stuk schadelijker voor jullie relatie. Ik vind het ook prachtig hoe je alleen op de post van Alicia reageert met "Eindelijk een goede reactie", terwijl er tientallen andere reacties zijn die iets anders beweren. Volgens mij wil jij helemaal niet horen dat je je misschien een beetje aanstelt. Om op je eerste vraag te antwoorden: ik denk dat gesprek niks voorstelt en dat hij zich verveelde. Als je problemen hebt om hem te vertrouwen denk ik dat je er nog eens met hem over moet praten en moet vertellen wat je hebt gelezen en gezien. Dan kan hij je nog een keer vertellen dat er niks aan de hand is. Op gegeven moment zul je je daar dan bij neer moeten leggen en als dat niet lukt kun je het uitmaken. |
![]() |
|
![]() |
Ja je hebt gelijk er waren ook normale eerlijke reacties maar ook van die reacties waar ik niks aan heb, kritiek of niet. Ik zit dan echt met een probleem en dan van die reacties als ben je 13? enzo oke nouja het zal wel maar daar heb ik niet echt veel aan.
Tuurlijk kan ik wel tegen kritiek en hoef ik niet alleen maar gelijk. Ik wil juist graag horen wat het nou is en misschien helpt het me juist wel als je zegt dat ik me aanstel. Ik zit er ook mee in mn hoofd terwijl ik over 2 weken misschien denk: waar heb je je druk over gemaakt? Maar goed ik ga nou eenmaal zitten denken wat ze naar elkaar hebben gestuurd en weet ik veel, als ze op msn al van die vreemde gesprekken hebben, waarom dan niet via sms? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|