Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2008, 14:23
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nee, dan vertrouwen ze hun vriendin dus idd niet. Tenminste, ik neem aan dat jij niet allerlei dingen gaat doen die hun vriendin niet wil.
Ik ben heel braaf
Citaat:
Alleen ik zou zelf niet tig keer gaan bellen als daar geen goede reden voor is.
Zegt het volgens jou dan iets over iemand, als uitgaan met iemand waar je geen relatie mee hebt reden is om te blijven bellen?
Citaat:
Als iemand eens in andermans spullen snuffelt door slechte ervaringen in het verleden, dan vind ik dat dat ook best vergeven kan worden mits iemand zich beseft dat het niet eerlijk is tegenover de nieuwe persoon en het niet meer doet.
Dan ga je het gesprek ook heel anders aan lijkt me, als je je eerst verontschuldigt omdat je weet dat je zelf ook fout zat is het voor de ander al lastiger om daarop te hameren, als je daarentegen hetgeen je vind in retrospect als verantwoording van je daden wilt aanvoeren dan is het bij mij te laat.
Oud 21-07-2008, 08:47
Littleladylike
Littleladylike is offline
Heej,

Ik had het zelf ook met mijn vriend *inmiddels ex* met zijn buurmeisje. Dingen als: ik zal je wel even helpen met douchen, of even helpen met aankleden. Pas maar op ik sta binnen 2s tappen bij je. Ik heb je toch al een x naakt gezien *was zei net klaar met douche en stond de cam aan* Ik heb hem er mee geconfronteerd, en hij zei dat er helemaal niks was, alleen maar ginnegeinen. Totdat ik haar sprak om uit goed wil *we konden niet zo goed met elkaar overweg* de strijdbijl te begraven. Bleek dat ze ook al samen in bed hadden gelegen, dat ik en mijn ex wat met elkaar hadden...

Oftuwel: confronteren! Je wilt er niet zometeen achter komen dat het eigenlijk best een klootzak is. Het is niet normaal als je dat soort dingen tegen een ander meisje zegt terwijl je een vriendin hebt!!
Oud 22-07-2008, 20:03
SummerBeach15
SummerBeach15 is offline
ja en dan heb ik ook nog eens op een rekening gezien dat ze die nacht 14 smsjes naar elkaar hebben gestuurd (van 1 tot half 4 's nachts) terwijl hij de volgende dag om 7 uur op moest. Wat zou daarin godsnaam in hebben gestaan -.-
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 20:16
De Veroorzaker
- ik kan niet slapen -
Oud 22-07-2008, 20:43
metallica
metallica is offline
Als je niet tussen zijn spullen zou snuffelen zou je je dat niet afvragen
Oud 22-07-2008, 20:45
Verwijderd
* zucht *
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
ja en dan heb ik ook nog eens op een rekening gezien dat ze die nacht 14 smsjes naar elkaar hebben gestuurd (van 1 tot half 4 's nachts) terwijl hij de volgende dag om 7 uur op moest. Wat zou daarin godsnaam in hebben gestaan -.-
"Ik kan niet slapen"
"Ik ook niet"
"Baal als een stekker, ik moet om 7 uur op"
"ah ik mag lekker uit slapen"
"trut"
"PARDON!?"
""

En zo hadden er nog duizenden andere conversaties plaats kunnen vinden die niks ergs betekenden. Heb jij serieus zijn gespecificeerde rekening na geplozen, opgezocht wat haar nummer is en nagekeken hoe laat hij de dag er na uit bed moest? Ik vind dat ronduit belachelijk. Msn gesprekken waar niks bijzonders in staat behalve een paar hartjes en wat grapjes en dan zo paranoide doen. Heb jij geen contact naast je vriendje? Geen vrienden waarmee je 's nachts smst? Ik denk dat kans heel groot is dat er behalve wat grapjes en wellicht een klein beetje aantrekkingskracht helemaal niks aan de hand is. Maar als jij heel jaloers en wantrouwend gaat doen is dat een stuk schadelijker voor jullie relatie.

Ik vind het ook prachtig hoe je alleen op de post van Alicia reageert met "Eindelijk een goede reactie", terwijl er tientallen andere reacties zijn die iets anders beweren. Volgens mij wil jij helemaal niet horen dat je je misschien een beetje aanstelt.

Om op je eerste vraag te antwoorden: ik denk dat gesprek niks voorstelt en dat hij zich verveelde. Als je problemen hebt om hem te vertrouwen denk ik dat je er nog eens met hem over moet praten en moet vertellen wat je hebt gelezen en gezien. Dan kan hij je nog een keer vertellen dat er niks aan de hand is. Op gegeven moment zul je je daar dan bij neer moeten leggen en als dat niet lukt kun je het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 21:38
SummerBeach15
SummerBeach15 is offline
Ja je hebt gelijk er waren ook normale eerlijke reacties maar ook van die reacties waar ik niks aan heb, kritiek of niet. Ik zit dan echt met een probleem en dan van die reacties als ben je 13? enzo oke nouja het zal wel maar daar heb ik niet echt veel aan.
Tuurlijk kan ik wel tegen kritiek en hoef ik niet alleen maar gelijk. Ik wil juist graag horen wat het nou is en misschien helpt het me juist wel als je zegt dat ik me aanstel. Ik zit er ook mee in mn hoofd terwijl ik over 2 weken misschien denk: waar heb je je druk over gemaakt?
Maar goed ik ga nou eenmaal zitten denken wat ze naar elkaar hebben gestuurd en weet ik veel, als ze op msn al van die vreemde gesprekken hebben, waarom dan niet via sms?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 22:28
Verwijderd
het punt is dat het al eeuwen geleden gebeurd is, en dat je erachter loopt te zoeken.
het punt is niet dat hij eeuwen geleden ooit msngesprekken heeft gehad en smsjes heeft gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 09:39
De Veroorzaker
Citaat:
Ja je hebt gelijk er waren ook normale eerlijke reacties maar ook van die reacties waar ik niks aan heb, kritiek of niet. Ik zit dan echt met een probleem en dan van die reacties als ben je 13? enzo oke nouja het zal wel maar daar heb ik niet echt veel aan.
Tuurlijk kan ik wel tegen kritiek en hoef ik niet alleen maar gelijk. Ik wil juist graag horen wat het nou is en misschien helpt het me juist wel als je zegt dat ik me aanstel. Ik zit er ook mee in mn hoofd terwijl ik over 2 weken misschien denk: waar heb je je druk over gemaakt?
Maar goed ik ga nou eenmaal zitten denken wat ze naar elkaar hebben gestuurd en weet ik veel, als ze op msn al van die vreemde gesprekken hebben, waarom dan niet via sms?
Je stelt je aan of je moet het uitmaken.
Oud 23-07-2008, 13:26
metallica
metallica is offline
Citaat:
Op het moment dat ik zo para zou zijn dat ik zijn telefoonrekeningen na ging pluizen zou ik het uitmaken. Beetje vertrouwen is ook wel fijn
Oud 25-07-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 22:24
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Wat het nou is? Hij is niet netjes bezig, maar het kan allemaal nog veel erger. Je hebt in de eerste plaats niet genoeg vertrouwen in jezelf, en als gevolg daarvan stel je je aan en zoek je veel te veel achter wat hij zegt op msn of smst. De meeste mensen die hun partners controleren hebben geen heel specifieke redenen om de ander te wantrouwen. Het is wat ze over zichzelf weten dat hen bang en wantrouwig maakt. Ben ik eigenlijk wel leuk, knap of interessant genoeg? Die vragen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 08:47
Littleladylike
Littleladylike is offline
Smokin' heeft gelijk!
Reageren

Regels voor berichten