Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2008, 18:32
Nona
Nona is offline
Ergens in the middle of nowhere, waar volgens een ex-forumster een festival was, op een afgeragde bank die daar buiten stond, onder het stro, tegen mijn vriendje aan die toen mijn vriendje nog niet was en met een ander tussen de lakens gedoken is, terwijl iedereen om mij heen bezig was elkaar in het stro te begraven, oefenen met uit de maat klappen, met de één vozen om de ander jaloers te krijgen en er speelde nog iets van een bandje ofzo.

En een keer achter in de auto van mijn moeder nadat ik daarmee thuis gearriveerd was, maar er was geen ruimte meer op de oprit dus hij stond aan de straat waar iedereen vol zicht op mij had. Maar we hadden een pyjamafeestje gehad dus ik had mijn pyjama al aan en toen kwam ik erachter dat ik mijn sleutels vergeten was, en het was rond vieren dus mijn ouders lagen op bed. En toen ben ik met pyjama en al op die bank gaan liggen en ik werd wakker toen mijn moeder naar haar werk wilde en het nogal vreemd vond dat er iemand achter in haar auto lag, in pyjama.
Oud 28-07-2008, 20:56
Skilly
Skilly is offline
Niet veel op rare plaatsen maar 3 jaar geleden toen ik weer naar Curaçao ging en waren geland had ik zo'n slaap dat ik staand in de rij in slaap gevallen. De rij voor de duane was enorm en er kwam geen voorruitgang in. Ik werd toen wakker toen ik bijna viel tot een schrik van een oma die achter me stond.
Oud 28-07-2008, 21:27
Balance
Balance is offline
Gangpad van een bus
Operagebouw
Op de vloer
Collegezaal

Verder kan ik me even niks bedenken buiten bank/bed/trein/bus/vliegtuig
Oud 29-07-2008, 09:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Op pinkpop, in de ring bij het podium tijdens een optreden van Kane , ik wilde de band erna zien.
Oud 29-07-2008, 10:15
Qimm
Qimm is offline
op een vriend van mij
Oud 29-07-2008, 19:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Onder een tafelvoetbal-tafel

En meerdere malen lag ik half in coma met m'n hoofd op een WC-bril of met m'n harses in een prullenbak.
Oud 29-07-2008, 20:12
flyaway
flyaway is offline
Hahahahahah Biertank hahahahahaha droooooog
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 20:25
tuincentrum
tuincentrum is offline
in de metro van Amsterdam en tijdens de les
niet veel bijzonders dus
Oud 29-07-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
op de dansvloer tegen een pilaar aangeleund
Je vergeet de pooltafel in de kelder

Ikzelf op de bovenverdieping van de Exit, op die bank tegenover de darkroom terwijl ik op een vriendin aan het wachten was die aan het plassen was
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 09:18
CRAZY×LOVE
CRAZY×LOVE is offline
Ik had het met een klassefeest vorig jaar, midden in het bos xD met nog 3 klasgenoten ^^
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 09:33
Verwijderd
In een wei terwijl ik op de boerderij moest helpen, op verschillende feestjes, tijdens een wiskunde les (heel fijn als een leraar je dan een vraag stelt en de hele klas je uitlacht), en in een periode dat ik oververmoeid was, maar ik niet overdag mocht slapen, sliep ik overal: elke stoel of bank waar ik op ging zitten was een rede om te gaan slapen en ik ben zelfs met mijn kop in mijn, nog natte, schilderij gaan liggen. Oh en ik had een tijd heel veel moeite met opstaan en dan was ik de hele dag, maar vooral de ochtend moe. Dan fietste ik 's ochtends naar school en vielen mijn ogen steeds dicht. Het was echt een hel om steeds weer op tijd mijn ogen te moeten open doen. Het liefst zou ik dan in de berm kruipen. Oh en ik ben ook wel een aantal keren in het bos ofzo in slaap gevallen, maar dan waren we aan het wandelen en hadden we een pauze.
En ik heb ook wel vaker op een matras in de kelder geslapen. Dan kwam er een vriendin op bezoek en dan gingen we gezellig samen de hele middag slapen .
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 19:36
Verwijderd
onder de les slaap ik altijd, vooral bij hoorcolleges, in de kerk in slaap gevallen, onder t werken als t rustig is, achterop de fiets, gewoon bij vrienden thuis als we aan t gamen waren, in de metro en tram wat eng is want uitstappen en in de trein slaap ik altijd, zet ook altijd m'n wekker... en een paar keer in bad, beetje a-relaxed...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 15:41
darkfairy
darkfairy is offline
1up
Oud 31-07-2008, 15:45
Verwijderd
ja eh mevrouwtje uppen voor het uppen is niet volgens het dk beleid he!1!11~!1~

ont : ik viel van de week op m'n werk in slaap, echt maar 2 seconde en ik stootte toen keihard met m'n hoofd tegen de muur. Het was ook zo saai, ik moest werken op de dagbehandeling en we waren tv aan het kijken. Ik kakte helemaal in maar gelukkig heeft niemand het gezien
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 15:52
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
ja eh mevrouwtje uppen voor het uppen is niet volgens het dk beleid he!1!11~!1~

ont : ik viel van de week op m'n werk in slaap, echt maar 2 seconde en ik stootte toen keihard met m'n hoofd tegen de muur. Het was ook zo saai, ik moest werken op de dagbehandeling en we waren tv aan het kijken. Ik kakte helemaal in maar gelukkig heeft niemand het gezien [afbeelding]
hihi moest even
Oud 31-07-2008, 19:32
Verwijderd
Mijn vader is een keer in slaap gevallen in een skilift
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 19:47
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Mijn vader is een keer in slaap gevallen in een skilift
Hoe liep dat af?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe liep dat af?
Het was een sleeplift, een hele lange en toen hij boven kwam begon iedereen te schreeuwen en werd die lift stil gezet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 23:49
Verwijderd
Uice en ik lagen in het park bij de Eiffeltoren, en we lagen er nog maar net, en hij was al in slaap gevallen. Toen vroeg ik: hee, slaap je? En toen schrok hij wakker en zei hij: "iets met zalm".
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 23:53
Verwijderd
Ik ben een keer bijna in college in slaap gevallen, maar toen kreeg ik een spasme in m'n arm en toen schoot ik van het tafeltje af en was ik weer klaar wakker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten