In een wei terwijl ik op de boerderij moest helpen, op verschillende feestjes, tijdens een wiskunde les (heel fijn als een leraar je dan een vraag stelt en de hele klas je uitlacht), en in een periode dat ik oververmoeid was, maar ik niet overdag mocht slapen, sliep ik overal: elke stoel of bank waar ik op ging zitten was een rede om te gaan slapen en ik ben zelfs met mijn kop in mijn, nog natte, schilderij gaan liggen. Oh en ik had een tijd heel veel moeite met opstaan en dan was ik de hele dag, maar vooral de ochtend moe. Dan fietste ik 's ochtends naar school en vielen mijn ogen steeds dicht. Het was echt een hel om steeds weer op tijd mijn ogen te moeten open doen. Het liefst zou ik dan in de berm kruipen. Oh en ik ben ook wel een aantal keren in het bos ofzo in slaap gevallen, maar dan waren we aan het wandelen en hadden we een pauze.
En ik heb ook wel vaker op een matras in de kelder geslapen. Dan kwam er een vriendin op bezoek en dan gingen we gezellig samen de hele middag slapen

.