Advertentie | |
|
![]() |
|
het is nog strakker waardoor je minder een "ik draag een broek onder een rok idee" krijgt, en het zit lekkerder, want het is heel erg stretch. Hij heeft ook boven elastiek ipv een rits. Ik kan b.w.v.s. bijna de split doen als ik die überhaupt zou kunnen
![]() ![]() en ja, voor mij is het handig als ik in bomen kan klimmen, want ik heb wel eens die neiging, of soortgelijke neigingen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens is het best leuk hoor, ik ben alleen niet zo'n fan van zulke schoenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik draag bijna altijd rokken tot mijn knie. vaak met een zwarte driekwartlegging zonder tierlantijntjes. zeker als ik op kamp ga en we wandelen veel dan is een legging veel fijner dan zon panty die die je tot je schouders moet optrekken en dan nog afzakken. en met een legging aan hoef je niet zo bang te zijn dat die meteen kapot gaat wat wel bij een panty is(tenzij je van die dikke maillots aan trekt) en je kan wat makkelijker op de grond zitten want de jongens kunnen toch iets moeilijker wat zien
|
![]() |
|
Ik heb maar één soort panty aan en dat zijn van die dikkere. Ik moest wel twee of drie keer proberen tot ik de juiste maat had en ik heb ze ook niet vaak aan. Behalve in de herfst (zoals nu) of winter. Verder draag ik geen leggings. Met rokjes heb ik altijd blote benen en bij HOGE uitzondering zo'n dunne panty.
Ik vind leggings onder een rokje of zo'n jeanslegging met die schone wel kei leuk. Was al aan het rondkijken ![]()
|
Ik heb een lange, grijze legging van katoen, maar die draag ik niet veel en vaak als en soort broekvervanger, bijv. een shirtje met vest tot over mijn billen en dan die legging eronder. 3/4 leggings geven je vaak wat dikke benen vind ik...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Afscheiding?Zweet? x_naom | 5 | 18-12-2013 15:40 | |
De Kantine |
A pyre of black saaiflowers #1861 Verwijderd | 505 | 10-08-2013 21:36 | |
De Kantine |
Jouw periode en die van anderen? Verwijderd | 79 | 30-11-2008 00:35 | |
Liefde & Relatie |