Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2008, 20:50
EpicAlastis
EpicAlastis is offline
'k Vraag mij af wat jullie verstaan onder "legging". Daar is toch niets mis mee
Advertentie
Oud 28-10-2008, 21:38
Verwijderd
t zit strak en raar
Oud 28-10-2008, 23:09
EpicAlastis
EpicAlastis is offline

Vind je? Ik zou dit raarder vinden zonder legging.
Oud 30-10-2008, 12:26
Verwijderd
want blote benen zijn raar?
Oud 30-10-2008, 22:16
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
driekwart leggings droeg twee jaar geleden iedereen alleen maar, ik was blij toen er opeens een legging tot de enkel in de winkel hing, wat variatie, ik draag nu als ik een legging draag bijna altijd mijn grijs met zwarte smalle streepjes legging tot de enkels. Ik draag hem onder mijn broek met te veel en te grote scheuren (10 cm2), onder jurkjes, en onder rokken. Maar niet onder rokken over de knie, dan vind ik een driekwart legging wel leuker. Nja, rokken over de knie vind ik sowieso niet leuk. En mijn favoriete schoenen bij mijn lange legging zijn mijn lage rode allstars.

vandaag heb ik iets gekocht wat gezien de meeste reacties in dit topic iedereen wel vreselijk zal vinden, namelijk een grijze jeanslegging. Kruising tussen slimfit jeans en legging. Superhandig voor lange shirts en te korte jurkjes/rokjes. Ik vind zelf dat ik hem nu geniaal gecombineerd heb met grijze geitenwollen sokken en van die schoenen die mannen onder een pak dragen maar dan in vrouwenversie, die gaatjesschoenen, zwart. Daarboven een kort rood zwabberjurkje en een zwart vestje.
Oud 31-10-2008, 08:21
kayleighnico
kayleighnico is offline
ik vind het wel leuk staan..
je ziet som ook..
met alstars eronder hihi xD
maar goed!
ik doe aan mijn eigen styl!
Oud 31-10-2008, 11:04
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
vandaag heb ik iets gekocht wat gezien de meeste reacties in dit topic iedereen wel vreselijk zal vinden, namelijk een grijze jeanslegging. Kruising tussen slimfit jeans en legging. Superhandig voor lange shirts en te korte jurkjes/rokjes. Ik vind zelf dat ik hem nu geniaal gecombineerd heb met grijze geitenwollen sokken en van die schoenen die mannen onder een pak dragen maar dan in vrouwenversie, die gaatjesschoenen, zwart. Daarboven een kort rood zwabberjurkje en een zwart vestje.
dit vraagt natuurlijk om een foto
Oud 31-10-2008, 18:57
EpicAlastis
EpicAlastis is offline
Citaat:
want blote benen zijn raar?
Nee, zo bedoelde ik het niet. Misschien heb ik de foute woorden gebruikt en 't voorbeeld was eigenlijk ook niet zo goed.
Oud 02-11-2008, 13:07
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
dit vraagt natuurlijk om een foto

hihi, ik heb officieel een hekel aan spiegelfoto's

ps: waarom doet een gewone link met IMG tags eromheen het niet?
Oud 02-11-2008, 20:35
Verwijderd
omdat een img tag naar een .jpg file moet linken of iig een beeld extensie moet hebben
Oud 02-11-2008, 21:38
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
imageshack geeft een directe link die idd eindigt op .jpg Maar in het voorbeeld zag ik zo'n miniplaatje dat zegt "ik doe het niet". Dat plaatje zie ik hier sowieso wel vaker. Maar goed, is niet heel boeiend verder.
Oud 02-11-2008, 21:42
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Apart, maar ik vind het zeker iets hebben!
Oud 02-11-2008, 21:50
wallflower
wallflower is offline
Maar wat maakt het nou een jeanslegging en niet gewoon skinny jeans?
Oud 02-11-2008, 22:17
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
het is nog strakker waardoor je minder een "ik draag een broek onder een rok idee" krijgt, en het zit lekkerder, want het is heel erg stretch. Hij heeft ook boven elastiek ipv een rits. Ik kan b.w.v.s. bijna de split doen als ik die überhaupt zou kunnen Het ziet er alleen redelijk hetzelfde uit als een skinny jeans, waardoor je dus niet bang hoeft te zijn voor "inkijk" o.i.d. Je kunt gewoon nog steeds in een boom klimmen als je een kort rokje aan hebt zegmaar (zelfs beter, want bij een gewone skinny scheur je dan uit je broek)

en ja, voor mij is het handig als ik in bomen kan klimmen, want ik heb wel eens die neiging, of soortgelijke neigingen.
Oud 02-11-2008, 22:22
wallflower
wallflower is offline
A-ha.

Maar ik kan niet zeggen dat ik het nou heel apart gecombineerd vind.
Oud 02-11-2008, 22:31
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
heb ook niet gezegd dat het apárt was, ik vond zelf alleen die geitenwollen sokken en die schoenen er heel tof bij staan. Wilde er verder niet onwijze ophef over maken ofzo. Maar wel credits to de verzinners van de jeanslegging. Ik ben ze dankbaar
Oud 02-11-2008, 22:38
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
heb ook niet gezegd dat het apárt was, ik vond zelf alleen die geitenwollen sokken en die schoenen er heel tof bij staan. Wilde er verder niet onwijze ophef over maken ofzo. Maar wel credits to de verzinners van de jeanslegging. Ik ben ze dankbaar
Citaat:
Apart, maar ik vind het zeker iets hebben!

Overigens is het best leuk hoor, ik ben alleen niet zo'n fan van zulke schoenen.
Oud 02-11-2008, 23:02
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
haha, zo'n zinnetje (met apart erin) zeiden mijn lieve gristelijke meelevende klasgenoten altijd als ze lelijk vonden wat je nieuw aan had

maar prima, tenslotte hoef jij ze niet te dragen
Oud 03-11-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

hihi, ik heb officieel een hekel aan spiegelfoto's

[afbeelding]

ps: waarom doet een gewone link met IMG tags eromheen het niet?
Dit zie ik veel op school idd, het heeft iets, maar niet heel veel. Een geitewollensok blijft een geitewollensok, hoe je ze ook draagt of combineert.
Oud 03-11-2008, 15:32
Verwijderd
ik vind die schoenen trouwens wel rijp voor het lelijke schoenen-fototopic.
Oud 03-11-2008, 17:03
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Hmmm, volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik in een 'meisjes'-topic post.
Oud 05-11-2008, 23:10
terror koekjes
terror koekjes is offline
Waar koop je zo'n 'jeanslegging'?
Oud 08-11-2008, 08:03
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
(wo)men at work

at dysmorphofobist: boeie
Oud 08-11-2008, 16:39
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Waar koop je zo'n 'jeanslegging'?
Bij Pieces, hoorde ik vandaag.

Citaat:
ik vind die schoenen trouwens wel rijp voor het lelijke schoenen-fototopic.
Niks mis met herenschoenen.
Oud 08-11-2008, 17:00
Balthasar
Balthasar is offline
Als ik aan leggins onder rokjes denk, dan denk ik automatisch aan de vreselijke Club zonder Consessies electroasians met hun legging in hun Nike Air Max en hun minirok boven hun reet.
En lelijke, grote gouden oorbellen.

yukz.
Oud 28-11-2008, 23:20
Adrenaline
Adrenaline is offline
..altijd met laarzen, want anders krijg ik echt massive kuiten.
Niet charming
Oud 29-11-2008, 14:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
Als ik aan leggins onder rokjes denk, dan denk ik automatisch aan de vreselijke Club zonder Consessies electroasians met hun legging in hun Nike Air Max en hun minirok boven hun reet.
En lelijke, grote gouden oorbellen.

yukz.
Dat klinkt anders best tof.
Oud 11-09-2009, 15:31
petragirl1994
petragirl1994 is offline
heeeeeeeel lelijk sowieso alle leggings, pantykousjes, voetjes enkelsokjes enz BAH !!!!!!!!!!!!
Oud 13-09-2009, 16:14
floortje613
floortje613 is offline
ik draag bijna altijd rokken tot mijn knie. vaak met een zwarte driekwartlegging zonder tierlantijntjes. zeker als ik op kamp ga en we wandelen veel dan is een legging veel fijner dan zon panty die die je tot je schouders moet optrekken en dan nog afzakken. en met een legging aan hoef je niet zo bang te zijn dat die meteen kapot gaat wat wel bij een panty is(tenzij je van die dikke maillots aan trekt) en je kan wat makkelijker op de grond zitten want de jongens kunnen toch iets moeilijker wat zien
Oud 13-09-2009, 16:39
Lydia Field
Lydia Field is offline
Ik heb maar één soort panty aan en dat zijn van die dikkere. Ik moest wel twee of drie keer proberen tot ik de juiste maat had en ik heb ze ook niet vaak aan. Behalve in de herfst (zoals nu) of winter. Verder draag ik geen leggings. Met rokjes heb ik altijd blote benen en bij HOGE uitzondering zo'n dunne panty.

Ik vind leggings onder een rokje of zo'n jeanslegging met die schone wel kei leuk. Was al aan het rondkijken
Oud 13-09-2009, 17:49
nps
nps is offline
Ik vind het fijn, ik droeg vroeger namelijk nooit rokjes en als je inderdaad wat bredere dijen hebt is het een mooie oplossing, en het zit superfijn.
Oud 13-09-2009, 19:01
Rivka
Rivka is offline
Ik heb een lange, grijze legging van katoen, maar die draag ik niet veel en vaak als en soort broekvervanger, bijv. een shirtje met vest tot over mijn billen en dan die legging eronder. 3/4 leggings geven je vaak wat dikke benen vind ik...
Oud 14-09-2009, 08:03
Verwijderd
Leggings onder rokjes/jurkjes vind ik echt afschuwelijk lelijk. Iedereen loopt er ook echt mee op de uni.

Maarja, ik ben sowieso geen leggingsfan.
Oud 14-09-2009, 10:15
*oma*
*oma* is offline
up

Regels voor berichten