Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2008, 15:23
Verwijderd
Wat een topic

Ik heb nooit gefaked. Of de andere kant gefaked heeft? Geen idee. HET INTERESSEERT ME NAMELIJK HELEMAAL GEEN ENE MOER!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 15:27
ilse
ilse is offline
hmm.. toen ik 16 was ofzo.. t ging maar door en maar door.. erg irritant. en dan zeik ik van het gaat niet lukken etc, en dan ging ie weer verder proberen en proberen. nou okee, wat jij wil..

maar later niet meer nee. is alleen maar onhandig..
Oud 13-08-2008, 15:54
I C U
I C U is offline
Nope. Wil 't niet lukken, lukt het niet. Shit happens, het lukt vaak genoeg wel
Oud 13-08-2008, 19:34
Signy
Signy is offline
Citaat:
Geen idee. HET INTERESSEERT ME NAMELIJK HELEMAAL GEEN ENE MOER!
Nou ja, wat is dat nou voor een antwoord. Hopelijk niet serieus bedoeld toch? Anders ga je niet echt een leuk seksleven tegemoet denk ik..
Oud 13-08-2008, 19:37
arPos
arPos is offline
Citaat:
Nou ja, wat is dat nou voor een antwoord. Hopelijk niet serieus bedoeld toch? Anders ga je niet echt een leuk seksleven tegemoet denk ik..
hoogstens z'n meid lijkt me.
Oud 13-08-2008, 19:44
Signy
Signy is offline
Citaat:
hoogstens z'n meid lijkt me.
Die hém dan weer dumpt. (als ze slim is)
Oud 13-08-2008, 19:52
Cheryl
Cheryl is offline
Jep, toen ik wel eens een belabberde bedgenoot had, om er een einde aan te breien. Verder nooit met vriendjes want daar heb ik gelukkig altijd wel de waarheid tegen kunnen vertellen als het niet wilde lukken.
Oud 13-08-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Err dat heeft er niet zoveel mee te maken. Sommige vrouwen kosten gewoon te veel moeite en laat ze dan maar lekker faken. Maar ik doe dan ook voornamelijk aan 1 nighters en dan is de care gewoon niet aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:19
arPos
arPos is offline
Citaat:
Die hém dan weer dumpt. (als ze slim is)
achja, is dat zo belangrijk, je kan elke week een ander oppikken toch.

edit: ik zie dat deadl. er zelf ook al zo over dacht.

persoonlijk ben ik niet tevreden tot de dame in kwestie tevreden is, daarmee erg veel verantwoordelijkheid op m'n schouders leggend.
Oud 14-08-2008, 11:28
Verwijderd
Pfffff. Eindelijk wat meer vrouwen in deze topic die gewoon eerlijk vertellen dat ze weleens gefaket hebben.

Onderzoek wijst uit dat 70% van de vrouwen het weleens gedaan heeft, zou wel vreemd zijn als van die cijfers hier geen afspiegeling te zien zou zijn.

Daarbij begrijp ik de putitijnse reacties ook niet op mensen die aangeven wel eens gefaket te hebben. In een langdurige relatie is het inderdaad niet handig om een orgasme te fingeren, maar dan nog moet ieder dat voor zich weten.

Bron
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 18:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Onderzoek wijst uit dat 70% van de vrouwen het weleens gedaan heeft, zou wel vreemd zijn als van die cijfers hier geen afspiegeling te zien zou zijn.
Waarom zou dat vreemd zijn?
Oud 14-08-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat vreemd zijn?
Omdat je toch mag aannemen dat het merendeel van de dames hier ook weleens gefaket heeft. Zeker omdat de bron een onderzoek van Spuiten & Slikken is, een programma dat ongetwijfeld qua doelgroep niet ver van die van s.com ligt.

Rijst de vraag: is weleens gefaket hebben iets om je voor te schamen?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 21:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Rijst de vraag: is weleens gefaket hebben iets om je voor te schamen?

Nou ja, ergens is het ongeveer liegen, en liegen is natuurlijk niet erg netjes. Maar heel dramatisch lijkt het me niet.
Oud 14-08-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ergens is het ongeveer liegen, en liegen is natuurlijk niet erg netjes. Maar heel dramatisch lijkt het me niet.
Ik denk dat de bedpartner in kwestie het liever niet weet dan wel

En gefeliciteerd!

(en sterkte)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 22:01
Qimm
Qimm is offline
Afhankelijk. Als hij nou echt wíl dat jij geniet dan wil hij toch wel weten als hij onvoldoende presteert zodat hij kan verbeteren en jou echt kan plezieren? Is het een achterlijke egoïst dan is hij blijer met het (onware) idee dat hij het heel goed doet dan dat hij weet dat hij het niet goed genoeg doet (dikke vette deuk in ego)

Misschien moeten we hier eens een nette anonieme poll maken zodat iedereen het echt durft te zeggen? Dan kunenn we realistisch cijfers vergelijken. Of heeft dat ook geen zin?

En bedankt²
Oud 14-08-2008, 22:19
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Afhankelijk. Als hij nou echt wíl dat jij geniet dan wil hij toch wel weten als hij onvoldoende presteert zodat hij kan verbeteren en jou echt kan plezieren? Is het een achterlijke egoïst dan is hij blijer met het (onware) idee dat hij het heel goed doet dan dat hij weet dat hij het niet goed genoeg doet (dikke vette deuk in ego)

het gaat er denk ik meer om dat je faked
als het niet lukt en/of hij doet het bagger, ok dan moet je dat eerlijk kunnen zeggen, maar om het nou eerst te gaan faken, dat zou ik dan ook niet hoefen te weten.
ontopic:
zelf nooit gedaan (alhoewel sommige meisjes er toch echt wel om vragen....), voorzover ik weet andere bij mij ook niet (aangezien dat toch wel allemaal meer als 1 night was en ik eigenlijk alleen maar positieve reacties er op heb gehad, though you never know it with women)
Oud 14-08-2008, 22:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
het gaat er denk ik meer om dat je faked
Dat zeg ik toch ook? Als je faket dan wil de liefhebbende partner dat denk ik wel weten (zodat hij het kan verbeteren) en de egoïst niet (zodat hij kan blijven geloven dat hij geweldig is)
Oud 14-08-2008, 22:52
arPos
arPos is offline
Ik vraag me toch zo zoetjesaan wel af hoe die 25% mannen faked, of kan dat alleen met condoom.

lijkt me zo doorzichtig...
ja schat ik ben echt gekomen
oja? waar is dan...
Oud 14-08-2008, 23:19
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Ik vraag me toch zo zoetjesaan wel af hoe die 25% mannen faked, of kan dat alleen met condoom.

lijkt me zo doorzichtig...
ja schat ik ben echt gekomen
oja? waar is dan...
En dan nog, faken met condoom?
Van te voren met bodylotion vullen dat ding ?
Oud 15-08-2008, 13:50
Anika
Citaat:
En dan nog, faken met condoom?
Van te voren met bodylotion vullen dat ding ?
Snel weggooien?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 13:50
The Larch
The Larch is offline
Maar jongens krijgen toch altijd zo snel een orgasme enzo?
Oud 15-08-2008, 14:10
Qimm
Qimm is offline
Wat is enzo dan?
Oud 15-08-2008, 14:13
Verwijderd
Vrouwen die faken denken dat ze zo de gevoelens van hun partner niet kwetsen, maar ze hebben zich er alleen maar zelf mee.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 14:45
Anika
Citaat:
Vrouwen die faken denken dat ze zo de gevoelens van hun partner niet kwetsen, maar ze hebben zich er alleen maar zelf mee.
Niet helemaal mee eens toen ik 15 was had ik een vriend waar ik me eigenlijk lichamelijk niet tot aangetrokken voelde en ik vond het na een tijdje steeds vervelender om seks met hem te hebben. Daarom fakete ik vaak want dan was ik er veel sneller vanaf. Dus dat was gewoon eigenbelang.
Nee niet slim om zo'n relatie te hebben, dat gebeurt nu dan ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Nooit gedaan en vind het ook niet nodig dus het zal voorlopig ook wel niet gebeuren.
Oud 15-08-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 15 was had ik een vriend waar ik me eigenlijk lichamelijk niet tot aangetrokken voelde en ik vond het na een tijdje steeds vervelender om seks met hem te hebben. Daarom fakete ik vaak want dan was ik er veel sneller vanaf. Dus dat was gewoon eigenbelang.
Je moet sowieso geen seks hebben met iemand die je, hoe dan ook, niet opwindend vindt. Dat je gefaket hebt, gaf hem het idee dat hij wel begeerlijk was voor jou, waardoor je hem langer in een illusie hield, waardoor jij moeilijker van ´m afkwam.

I stand by my point, missy!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:45
arPos
arPos is offline
Citaat:
Je moet sowieso geen seks hebben met iemand die je, hoe dan ook, niet opwindend vindt. Dat je gefaket hebt, gaf hem het idee dat hij wel begeerlijk was voor jou, waardoor je hem langer in een illusie hield, waardoor jij moeilijker van ´m afkwam.

Dat noemen ze nou sociaal werk

Citaat:
Niet echt maar nu ben ik niet bepaald doorsnee dus misschien dat andere jongens hier dat wel zullen bevestigen.
Oud 15-08-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Dat noemen ze nou sociaal werk
Hahaha. Real-life LOL.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 16:02
Anika
Citaat:

Daar ben ik het nu wel mee eens, maar toen niet
Maargoed, is het percentage vrouwen dat ooit gefaked heeft in dit topic ook weer een beetje omhoog.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 16:38
Verwijderd
Ik vind het onzin om een orgasme te faken en doe het dus ook nooit, en al helemaal niet uit medelijden.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:19
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
bijna alle meisjes waar ik mee ben geweest kwamen sneller als ik, een wat algemener andwoord: ja, vaak komen jongens sneller en gemakkelijker, maar dit blijven altijd gemiddelden, het ligt altijd nog aan wat er gebeurd, hoe opgewonden je bent, hoe goed je bedpartner is en wat een normale snelheid voor jouw is. (er zijn ook genoeg meiden die na een minuutje of 2 / 3 al komen).
Oud 15-08-2008, 18:51
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Snel weggooien?
Dan kan je ook faken zonder condoom, zeg je gewoondat eht deze keer niet zoveel was
Reageren

Regels voor berichten