Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet niet meer precies waarop ik viel bij mijn huidige vriendje, maar ik heb hem nog keihard uitgelachen om zijn uiterlijk. Ik vind hem nu elke dag mooier worden. Dat komt met de liefde. En als hij af en toe een leuke bonus krijgt en iets voor me koopt, word ik daar natuurlijk blij van, maar ik trakteer hem net zo lief.
|
![]() |
||
Citaat:
"I don't care attitude" schrikt mensen toch juist af zou je denken? En mannen die omgeven zijn door vrouwen toch ook? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb graag dat mijn partner er goed uitziet en moet zeker wel iets extra's hebben. Uitstraling is meer belangrijker dan "ik val altijd op bruin dus als jij bruin haar hebt vind ik je leuk". Geld is heel handig, maar ik zou wel de zenuwen krijgen van een partner die alleen maar betaalt. Zolang hij niet komt bedelen en het een beetje gelijkwaardig is vind ik het prima prima.
|
Ik val niet op geld, wel op ambitie en talent. Dat ligt vaak samen, maar vaak ook (op mijn leeftijd zeker, nog) niet
![]() En natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Kom nou. Mijn vriend is door een medicatie foutje 20 kilo aangekomen en nee, dat vind ik niet leuk. Niet meteen een reden om het uit te maken, aangezien hij het ook niet leuk vindt en het er dus wel weer af sport.. maar als hij dat niet zou doen dan zou ik dat toch al snel vervelend vinden. Wat wel belangrijker is dan uiterlijk is hygiene. Ik heb liever iemand die z'n nagels knipt dan iemand die z'n haar perfect in model kan brengen. Ik val ook meestal niet op de "Brad Pitt" types. (je weet wel.. van die knappe gebruinde mannen die waarschijnlijk meer over huid producten weten dan ik)
||
Citaat:
![]() en 20kilo aankomen heeft niks met schoonheid te maken maar wel met gezondheid en athletisisme. Vrouwen mixen die vaak doorheen ![]() En btw al jullie vrouwen ontkennen het hier, maar mannen die vaak in het gezelschap zijn van vrouwen zijn in de ogen van andere vrouwen VEEEEEEL aantrekkelijker dan mannen die in een hoekje zitten te spreken met mannelijke vrienden. "PRESELECTION" zoek dat mr eens op. Waar val je het liefst op, een man waar alle vrouwen zot van zijn, of een man die nog nooit een vriendin gehad heeft. Stop lying ladies
||
Citaat:
![]() Niet dat ie begint te wenen bij het 1ste blauwtje. Dat is een lifestyle en geloof me het is verdomme aantrekkelijk. Maar ik spreek hier nu op logisch niveau tegen een vrouw terwjil die alleen kunnen communiceren op een emotioneel niveau ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En geld is inderdaad een voortvloeiing uit amibitie en succes (of rijke ouders of een gelukje in de loterij ![]() Dat tweede gedeelte slaat geloof ik niet op mij. ![]()
||
Citaat:
Vind het wel grappig hoe mannen hier vertellen waar vrouwen op vallen en dat de meeste vrouwen dan vertellen dat het niet zo is en die mannen dan zeggen dat het wel zo is. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je eens verder dan de tenen kijken kous, het betekent niet dat als je iets ervaart datgene voor het hele geslacht geldt.
||
Citaat:
Schoonheid is ERFELIJK = de symmetrie van je aangezicht, en dat hoeveel je ook loopt of bijkomt of vermagerd, het blijft hetzelfde! Jij zal iemand die slank en ahtletisch is AANTREKKELIJKER vinden. Maar dat heeft niks met de schoonheid te maken ![]() En daar ging het topic over toch? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bestudeer eens wat psychologie, gedragswetenschap enz. En kom dan terug ![]()
|
Kous, al vind je het in een geschreven bron je kan niet aan iemand opdringen dat hij/zij knap is. Hetgeen wat jij noemt is idealisme en dat word gevormd door reclame, magazines etc. maar niet iedereen ziet er zo uit en niet iedereen valt op zulke mensen
![]()
||
Citaat:
![]() Als je dan zonodig een smartass wil zijn, moet je het op z'n minst goed doen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil niet weten wat voor colleges jij hebt gevolgd... |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
En om dan maar eens op zijn posts in te gaan want ik heb wel degelijk opgelet.
Citaat:
Citaat:
En hier is ook een weg tussen. Je hebt pimps die blijkbaar 30 vrouwen om zich heen kopen maar waarom zou een vrouw op zo'n iemand vallen? Blijkbaar heeft hij aan een niet genoeg dus welke idioot zou een relatie starten? Het gaat hier immers om wat iemand gelukkig maakt, niet om one night stands. Voor relatie (waar het hier om gaat) een turn off, voor een simpele bats misschien wel aantrekkelijk. Daarbij kunnen mannen met hun vrienden uit zijn en rustig wat poolen ook gewoon een vriendin en onbetaalde seks hebben. Het is een ding om ongenuanceerd te zijn, het is weer iets anders om enkel de twee extremen te beschrijven en daarmee van alles uit te sluiten. Citaat:
Die tweede opmerking is puur seksistisch. Citaat:
Ik zie wel dat hij hier en daar dingen heeft opgepakt en nieuwe woordjes heeft geleerd, maar ffs wat is het frustrerend als het zo elitair "ga maar wat boeken lezen en kom dan terug" en scheef wordt gebruikt. Natuurlijk heeft hij wel een paar punten maar hij past ze verkeerd toe. Als je dan niet al zijn posts volledig leest en dan wel aan een discussie mee doet waarin je zijn gelijk claimt zonder te weten wat hij daadwerkelijk zegt ben je imo verder ook niet snugger bezig. |
![]() |
|
*zucht* gast... Ik heb me misschien niet duidelijk genoeg uitgelegd, maar wat ik probeerde te zeggen is dat hij in essentie precies hetzelfde zegt als hetgeen dat ik in mijn colleges heb gehad. In essentie dus. Zoals Velos ookal opmerkte, is hij redelijk kort door de bocht. De dingen die jij eruit pikt, zijn zijn niet zo goede beargumentaties. Dat wil nog niet zeggen dat de essentie van wat hij zegt klopt.
Bovendien heb ik nergens geschreven "Kous heeft gelijk" ik zei "Ik heb de berichten van kous niet helemaal precies doorgegeven, maar wat hij globaal noemt, werd al eens eerder in dit topic genoemd." Maarja, ik weet het, begrijpend lezen is lastig ![]() Als ik thuis ben zal ik je de bronnen die ik heb even opzoeken. Hierin staat de essentie van wat Kous probeert te zeggen, alleen dan goed beargumenteerd.
|
Geld interesseert me in een relatie niet, als er maar genoeg van is. Maar in dit land leeft het overgrote deel in behoorlijke rijkdom, dus dat lijkt me geen punt. Looks boeien me in principe ook niet, maar aangezien seks bij mij nummer 1 in een relatie moet staan, moet zij natuurlijk wel seksueel aantrekkelijk zijn.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat hier niet over globale aspecten van de voorkeur van de mens qua partnerkeuze. Het gaat er hier om wat iemand gelukkig maakt binnen een relatie. De nuance ontbreekt dus dusdanig dat het gewoon niet klopt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
't Is heel simpel - als hij rijk is maar niet aantrekkelijk en ook nog een hufter, hoef ik hem niet in mijn leven. Als hij een leuk karakter heeft maar ik voel me niet fysiek tot hem aangetrokken, dan wordt ie hooguit een vriend. Als hij lekker is maar een hufter, blijft het bij zoenen. En als hij lekker is en een leuk karakter heeft maar geen goeie toekomstverwachtingen (krijgt z'n studie niet af, kan voor geen meter met geld omgaan, etc), dan heb ik er mijn twijfels bij of hij wel in staat is om op een gegeven moment samen met mij een gezin te kunnen onderhouden, dus dan kan het ook een probleem worden. Maar gezien het feit dat ik toch met studenten rondscharrel, is er weinig reden om te denken dat ik iemand ga vinden die heel weinig verdient. Hoe dan ook verdien ik dan zelf wel genoeg...
Oftewel, wat zeikt iedereen nou? Ze moeten het gewoon allemaal hebben, de mate waarin verschilt alleen per persoon... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je nou ook nog zegt waarin ze zichzelf tegenspreekt, in plaats van de slimme jongen proberen uit te hangen.
![]() En OT: Ja, natuurlijk maken looks en geld gelukkig, in die zin dat er voldoende 'good looks' moeten zijn om uberhaupt een relatie met iemand te willen beginnen en dat een beetje geld toch fijner is dan ieder dubbeltje om te moeten draaien. Verder draait het er vooral om hoe je je bij iemand voelt en dat hangt van meer dingen af. |
![]() |
|
Mensen, neem eens een cursus debatteren ofzo. De persoonlijke aanvallen vliegen over en weer, er wordt nauwelijks iets genoemd wat echt als een argument telt. Allemaal drogredenen.
Kous noemt de "I don't care attitude" ( MAJOR ONE ). Enigszins ben ik het daar mee eens. En dan niet zozeer zoals het wordt omschreven; dat hij niet weent om elk blauwtje, maar meer dat hij zichzelf op zo'n manier uit dat het lijkt alsof hij niet perse een relatie nodig heeft. Dat hij het zo ook wel naar zijn zin heeft. Dat hij niet populair gevonden hoeft te worden om zich goed te voelen. (en dat dat dan ook zo is) In die zin ben ik het totaal met hem eens. Ontopic: geld kan me niets schelen, ze moet niet uit de vuilnisbak eten natuurlijk maar minimumloon of maximumloon (als dat bestaat) maakt me niets uit. Dan nog liever wat minder denk ik. Uiterlijk is voor mij wel belangrijk, en daarnaast oprechtheid.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #90 metallica | 497 | 04-09-2008 19:40 | |
Psychologie |
Kwaad, kwaad, kwaad.. eatdrumseatcym_ | 87 | 23-08-2008 22:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Ned] verhandeling IR thalia | 3 | 16-04-2005 13:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |