Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2008, 20:26
Verwijderd
omg
Advertentie
Oud 21-08-2008, 20:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat?
Oud 21-08-2008, 20:32
geen punt :|
geen punt :| is offline
Heb je nog niet gestemd?
Oud 21-08-2008, 20:34
Femic
Femic is offline
Uitslag? *is benieuwd*
Oud 21-08-2008, 20:42
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hoelaat is het verhaal vandaag? (en dus de deadline)
Fizzle. deadline is sowieso om halfnegen, ongeacht of wij het verhaal er midden in de nacht op zetten. Als de deadline een keer vroeger is, zeggen we dat erbij
en ik ga nu snel het verhaal en de uitslag posten en dan moet ik weer weg
Oud 21-08-2008, 20:43
Oh geen gelijkspel dus? Fizzle, heb je gestemd?
Oud 21-08-2008, 20:48
Spelleider
Spelleider is offline
Groetjes van Minke ze kon het verhaal niet posten maar heeft wel zowat het hele verhaal geschreven vandaag.
Morgen en zaterdag zijn voor ons allebei rottig met kans dat de uitslag pas de volgende ochtenden komt. Evt. willen we wel de uitslag eerder plaatsen en het bijbehorende verhaal later. We doen ons best!

“Is er iets Missy?” vroeg Kunst, toen ze haar ’s ochtends in de eetzaal zag zitten. Kunst begreep nu maar al te goed hoe het was om als eenzaam meisje in een grote groep toeristen te moeten doorbrengen. Zonder Mutsieprutsie was ze nergens meer, daar was ze inmiddels wel achter. Missy zat ook weer met een moeilijk gezicht voor zich uit te staren, ze maakte zich duidelijk zorgen. “Ik weet het niet,” zei Missy, “ik heb net nog eens de groep geteld en ik heb het idee dat er iets niet klopt. Er zat toch zo’n leuk Amerikaans gezinnetje in de groep? Waar zijn die gebleven?” Hanneke, die naast haar zat, fronste haar wenkbrauwen en Kunst nam Missy al hoofdschuddend mee naar haar slaapkamer. “Kom maar meisje, jij kunt er ook niets aan doen.”
Hanneke moest vandaag maar even de ronde langs alle kamers gaan lopen om de reizigers op te trommelen voor de dagtrip.

Røps had de hele nacht niet kunnen slapen. Naast hem lag een prachtige vrouw, maar iets in haar gaf hem telkens een beangstigend gevoel, waardoor hij zichzelf nooit helemaal bloot kon geven bij haar. Verder was Femic absoluut een potentieel, ondanks haar gekke bontjassen en vreemde taaltje, dan. En ze woonde te ver weg, dus blijvend zou het sowieso niet zijn, maar voor de laatste paar dagen van deze vakantie kon hij een beetje vrouw in zijn bed wel waarderen. Maar dat mens zat zo te vissen de hele tijd… Het leek een beetje alsof ze een dubbele agenda had. Røps nam een knäckebrød en begon er woest op te kauwen. Hij werd hier echt niet goed van…
Røps had niet door dat de vrouw naast hem niet echt sliep. Ook Femic was de hele nacht wakker gebleven. Toen ze gisteravond na een uur of drie praten had geconcludeerd dat ze het mysterie op deze manier niet uit de Zweed zou krijgen, had ze besloten om hem de hele nacht stiekem in de gaten te blijven houden. Er móest toch iets zijn dat hem verdacht kon maken. Femic keek vanuit haar ooghoeken naar de rubberboot, die nog half opgeblazen was. Er zat iets in die boot… Vlak daarna ging Røps naar de wc. Dat kwam goed uit! Femic sloop naar de boot en bekeek het rode kanten damesondergoed dat er in weggestopt was. Sexy hoor. Dit was dus het ondergoed van Azaelia, dat kon niet missen. Het was een soort van bewijs… Maar of de reisleiding er iets mee zou kunnen, was maar de vraag. Misdaden als deze werden niet vaak bestraft, sterker nog, Missy had zelf de dood van Ford Prefect op haar geweten. Nee, de dames maakten zich drukker om offtopic reacties en dergelijke. Ze moest iets anders doen om een bekentenis uit Røps te krijgen. Hem met zijn neus op de feiten drukken, dat leek haar het beste idee. Zodra hij terug zou zijn, zou ze hem het ondergoed in het bootje laten zien en hem op de man af vragen wat hij daarmee te maken had. Ze had zichzelf kapot verleid de afgelopen dagen en het had allemaal niets geholpen. Erger kon het toch niet meer worden. Het duurde trouwens wel lang voordat die gekke Zweed weer terugkwam…

In de kamer naast de twee zat Jøce. Hij huilde tranen met tuiten. Hij kon wel zwemmen in z’n gloednieuwe Disneykussen. Zat hij hier, in een goedkoop hotelletje in Drenthe, of all places… Zijn broer scoorde beter bij de vrouwen dan hij, en dat was dan ook het enige waar Røps mee bezig was. Verder had hij nieuws gehad van het thuisfront, hij was oom geworden van een nichtje. En verdørie, hij kon er niet eens naartoe gaan om teentjes te tellen! Er werd op de deur geklopt. Hanneke kwam de kamer binnen. Of hij mee ging kleiduiven schieten vandaag. “Nee!” jammerde Jøce. Hanneke zei hem dat hij zich niet zo moest aanstellen en dat hij het heus wel naar zijn zin zou hebben vandaag. “Nee! Ik ging niet meer! Punt!” riep Jøce. Hanneke haalde haar schouders op, ze begreep niet wat hij zei. De punt stond niet in haar woordenboek.

En zo ging er ’s middags een select groepje mee naar het kleiduiven schieten. Dun Hout was sinds de verdwijning van Basjeeh iedere dag in zijn nopjes en genoot ook met volle teugen van dit gekke Hollandse spelletje. Fizzle-fluffy deed niet veel dat met het spel te maken had. Wel jankte ze weer halve tissues vol. “Ik snap het nie-hiet! Dit spel is veel te ingewikkeld!” klaagde ze. Neko, die zelf weinig zin had in een sport nadat de sport gisteren nog de dood van haar vriendinnetje had betekend, ging naast Fizzle zitten en probeerde haar de regels van het spel uit te leggen. Dat ging vrij moeilijk in een andere taal, maar Fizzle was maar wat blij om toch een troostende arm om haar schouders te hebben. Na de dood van Kazet had ze die geen meer gehad. Trouwens, van Kazet hoefde ze ook niet veel armen om haar schouders te verwachten. Het deed haar in elk geval.
Missy, inmiddels dichtbij een officiële burn-out, werd al de hele dag opgevangen door Kunst, die haar overlaadde met warme croissantjes en café au lait. Toch kreeg Missy het nog niet voor elkaar om de dingen even los te laten, hoe hard Kunst haar dat ook adviseerde. Ze keek naar de kleiduiven schietende Dun Hout en naar Sherco, die vanaf de zijkant haar redder al kwijlend bekeek. Kunst zat naast haar en Fizzle en Neko daar weer naast. Jøce was thuisgebleven… Maar… waar waren Femic en Røps eigenlijk?!

Røps stond vol schaamte voor Jøces deur. Hij had hem verwaarloosd, en hij wist het. En nu had hij zijn verwaarloosde broer meer dan ooit nodig. Hij was in de war, over wat hij met Azaelia gedaan had, de dood van al zijn medereizigers, en bovenal was hij uit zijn doen door Femic, die hem zo doordringend aankeek, al twee dagen. Het leek hem beter om naar huis te gaan, stiekem. Maar hij kon zijn broer natuurlijk niet alleen achterlaten in Nederland, bovendien droeg Jøce de paspoorten bij zich. Røps haalde diep adem en opende toen de deur. Daar lag Jøce, verdrinkend in zijn eigen tranen op bed. Gek genoeg reageerde hij niet boos op Røps’ komst, maar juist opgelucht. Door zijn tranen heen ontstond een brede glimlach en hij slaakte een gelukskreet uit. “We moeten hier weg!” riep Røps. Dit kon Jøce alleen maar beamen. Juist toen ze een groots ontsnappingsplan wilde gaan opzetten, vloog de deur open. Daar stond Femic, in nachtkledij, met de rubberboot en het ondergoed in haar handen. Woest keek ze naar haar bedgenoot. “Zo meneer! En leg nu maar eens uit wat dit te betekenen heeft! Wat heb jij uitgevoerd met die Mister Ford?” schreeuwde ze. Røps stond als verstijft naast het bed en Jøces tissue bleef onaangeroerd in zijn neus hangen. Hoewel dat een grappig gezicht was, liet Femic zich er niet door van de wijs brengen. Ze vervolgde haar verhaal, aangezien er toch geen antwoord van Røps kwam. “En dan nog iets!” riep ze, en haar stem begon ineens te trillen. “Wat moest jij met Azaelia? Wat moest jij met die slllllet?!” Femics stem stond inmiddels op krijsstand en de Zweden zagen tot hun verbazing zelfs enkele tranen over haar wangen rollen. “Ik dacht dat je van me hie-hie-hield!” jammerde ze luidkeels en ze wierp zich voor de voeten van een uit het veld geslagen Røps.

Røps twijfelde wat hij moest doen. Toen nam hij resoluut een besluit. Zo goed kende hij Femic niet en ookal was ze een leuke meid, hij kon dit risico niet nemen. Hij had het al eens eerder gedaan, en kon het nu weer doen. Resoluut liep hij langs Femic, deed de deur op slot en duwde haar de badkamer in. Jøce was zo verstijfd van het hele gebeuren dat hij pas na een kwartier kon kijken wat daar was gebeurd. Røps was verdwenen. Wat hij wel aantrof was het levenloze lichaam in een bad vol met water. Femic's lichaam...

De dorpelingen hebben Femic opgehangen. Een goede keuze want zij was een weerwolf.
Zou de laatste wolf in staat zijn de dorpelingen uit te roeien?

Uice
Ford Prefect (verrader)
Kunst
Lucky Luciano (ziener)
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie (tovenaar)
Sherco
Katje (dorpeling)
Femic (weerwolf)
Basjeeh (weerwolf)
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia (dorpeling)
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet

Laatst gewijzigd op 22-08-2008 om 10:33.
Oud 21-08-2008, 20:49
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Uitslag? *is benieuwd*
Oud 21-08-2008, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh geen gelijkspel dus? Fizzle, heb je gestemd?
ja, ik heb femic gestemd, weet je nog?
Oud 21-08-2008, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Har! Mijn gevoel zei het al het hele spel goed!
Oud 21-08-2008, 21:01
Geweldig!

OMG had dit echt niet verwacht. Deze uitslag zegt in ieder geval veel, ervanuitgaande dat iedereen bij z'n stem is gebleven. Oja en Neko. Die moet dan niet op Femic gestemd hebben anders is er nog niets uit te halen. Heeft ze niet gestemd, dan zit de wolf dus tussen de kunst-stemmers (even heel kort door de bocht en op het eerste gezicht).

Super grappig verhaal trouwens, ik zat de hele tijd in spanning *wie gaat het loodje leggen* -.-
Oud 21-08-2008, 21:01
Sherco
Sherco is offline
Wauw, Femic die een weerwolf is! Dat had ik echt niet verwacht! Goezo van degenen die het wel zagen!
Oud 21-08-2008, 21:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dus Uice of Sherco zeg jij, Röps?
Oud 21-08-2008, 21:05
Sherco
Sherco is offline
Ik vermoed inderdaad dat het Uice is, als alle anderen zich aan hun stem gehouden hebben. Nou weet ik van mezelf dat ik geen wolf ben, maar ik kan er niet vanuit gaan dat jullie dat geloven Ik hoop maar dat Neko nu niet met een "owja, ik had ook nog gestemd op (...)" verhaal komt... En eerst mag onze laatste wolf eten, natuurlijk.
Oud 21-08-2008, 21:06
Sherco
Sherco is offline
Trouwens, Dun Hout is ook nog een mogelijkheid, als beide wolven op Rops gestemd hebben. Wederom niet waarschijnlijk maar je weet maar nooit...
Nee, want dan zou het gelijkspel zijn geweest. Never mind
Oud 21-08-2008, 21:09
Citaat:
Dus Uice of Sherco zeg jij, Röps?
Als Neko niet heeft gestemd wel.

Want als ze beide geen wolf zijn, staan er 2 stemmen op Kunst.
Jij en ik stemden op Femic, die heeft dus 2 stemmen.
Femic en Dun Hout stemden op mij. Ik heb dus 1 stem, want Femic is wolf.

Er was geen gelijkspel, dus had Kunst maar 1 stem. Dus is één van die stemmers wolf. Misschien was de optie:

Citaat:
- De wolven stemden op Kunst en alle Basjeeh stemmers zijn burgers, dus gelijkspel zat er sowieso niet in?
, zo gek nog niet? Hoewel ik het wel riskant vind...
Oud 21-08-2008, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Trouwens, ik moet even een *zie je wel* inserten.
Maar inderdaad, de wolf mag even zijn laatste avondmaal tot zich nemen!
Oud 21-08-2008, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als Neko niet heeft gestemd wel.

Want als ze beide geen wolf zijn, staan er 2 stemmen op Kunst.
Jij en ik stemden op Femic, die heeft dus 2 stemmen.
Femic en Dun Hout stemden op mij. Ik heb dus 1 stem, want Femic is wolf.

Er was geen gelijkspel, dus had Kunst maar 1 stem. Dus is één van die stemmers wolf. Misschien was de optie:

, zo gek nog niet? Hoewel ik het wel riskant vind...
Ik vind het wel de meest logische theorie. Maar goed, laten we de "nacht" afwachten!
Oud 21-08-2008, 22:22
Femic
Femic is offline
Kak.

Nou succes wolf!
Oud 21-08-2008, 22:58
Verwijderd
WoW twee wolven achter elkaar..
Ik ben benieuwd wie er gegeten gaat worden..
Oud 22-08-2008, 00:27
Spelleider
Spelleider is offline
Fantome, ik ben blij met het einde dat je aan mijn verhaal hebt gebreid!
En ik hoop inderdaad dat iedereen er begrip voor heeft als morgen en overmorgen verhalen pas laat geplaatst worden...
Oud 22-08-2008, 07:15
Neko*
Neko* is offline
Ik heb inderdaad gisteren niet gestemd. Ik moest naar het ziekenhuis voor uitslag van bepaalde onderzoeken, en daarna had ik de puf niet meer om achter de pc te kruipen.
Oud 22-08-2008, 21:27
Spelleider
Spelleider is offline
Lieve spelers,
Hoewel ik eerder thuis ben dan gepland, moet ik eerlijk zeggen dat ik vréselijk moe ben na een dagje door Groningen sjouwen en geen puf meer heb om een verhaal te schrijven. Dat komt dus morgenochtend.

Wel voor jullie alvast de uitslag:
Er is niemand opgegeten vandaag. Het gaat ineens lekker voor de dorpelingen! Morgen mogen jullie weer iemand hangen, stemmen graag vóór 20.30 uur. Overigens komt de uitslag dan ook laat, omdat ik de hele dag in Maastricht ben en Fantome er ook niet is, maar zij verzorgt dus wel uiteindelijk de uitslag. Sorry voor alle vertragingen, maar soms kan het gewoon even niet anders...

Uice
Ford Prefect (verrader)
Kunst
Lucky Luciano (ziener)
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie (tovenaar)
Sherco
Katje (dorpeling)
Femic (weerwolf)
Basjeeh (weerwolf)
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia (dorpeling)
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 22-08-2008, 22:01
Fijn dat je toch nog de uitslag kon posten

Ok mooi dat er niemand gegeten is. 3 opties:

- Wolfsbane
- De wolf heeft niet gegeten omdat deze afwezig was (Dun Hout)
- De wolf heeft niet gegeten omdat het toch al verloren zaak lijkt en zo Dun Hout nog verdacht te kunnen maken.

Ik ga in ieder geval op Uice of Sherco stemmen. Nog even de debatten afwachten.
Oud 23-08-2008, 00:30
Spelleider
Spelleider is offline
Omdat ik jullie zo lief vind en Minke morgen haar rust gun, heb ik toch nog een verhaaltje voor jullie Zoals Minke al zegt hadden we het allebei druk vandaag en morgen. Maar ik hoop dat dit het nog een beetje goed maakt xxx fantome

De volgende dag zou een vermoeiende dag worden. De trip zou overdag gaan naar Walibi, een ‘te gek’ pretpark, zoals Missy het, weinig enthousiast, had gebracht en ‘s avonds zou de groep doorreizen naar Friesland. Dé boerenprovincie van Nederland met een stad van slechts 92 000 inwoners als hoofdstad. Daar zouden de boerenspelletjes worden voortgezet tot grote frustratie van Fizzle. Kón ze weer niet meedoen en zou ze wéér worden uitgelachen als ze het niet snapte. Maar eerst een pretpark! Dat kon Fizzle dan weer wel waarderen. Kunst vond het ook leuk om naar een pretpark te gaan maar ze zou hoe dan ook niet in de wildwaterbaan. Dan was de kans namelijk aanzienlijk groot dat haar prachtig krullende haar zou gaan pluizen.

De hele groep bleef opgewonden doorkakelen en niemand leek Femic nog te missen. Ook de afwezigheid van Røps viel niet op.
Jøce zat er de hele tijd mee in zijn maag. Lekker is dat! Kwam zijn broer het net goed maken. Dacht hij weer dikke maatjes te worden, flikt Røps hem dit! En dat lijk van Femic in de badkuip. Dat kon hij dus mooi weer opruimen. Nu is hij nog medeplichtig ook. Hij beeft nog steeds als hij eraan denkt hoe hij het lichaam van Femic uit de badkuip had gehaald, haar in zoveel mogelijk badjassen en handdoeken had gerold en mee naar het balkon genomen. Eenmaal op het balkon nam hij de brandtrap naar beneden en heeft hij haar gedumpt in de grote vijver achter het hotel. Uiteraard had hij wel stenen aan haar lichaam gebonden, zodat ze goed zou zinken. Hij vond het verschrikkelijk. Moest iedere keer bijna huilen als hij eraan dacht en hij dacht erover na het contact met zijn broer voorgoed te verbreken…

Enkele uren later kwam de groep aan bij het pretpark. Het was ongelooflijk druk, maar gelukkig waren er veel kassa’s en poortjes voor kaartjescontrole. Missy had de kaarten al vooraf geregeld, dus men kon zo doorlopen. “!!!” riep Hanneke, die de uitvinding van meerdere uitroeptekens achter elkaar wel handig vond “Het lijkt me gezellig om met de hele groep bij elkaar te blijven, zodat we eindelijk eens groepsgevoel creeeren” vulde Missy haar aan. De groep lachte de arme Missy uit. Missy had, in hun ogen, wel bewezen dat ze niets om groepsgevoel af. Ze had notabene zélf een van de reizigers vermoord. Misschien niet expres… maar toch! Ze kon het, proffesioneel gezien, niet maken om zo kwaad te worden.

Kunst was de enige die gehoor gaf aan Missy’s oproep. Maargoed, om nu in je eentje bij elkaar te blijven? Geen optie dus. Fizzle kwam naast Kunst lopen, maar Kunst had daar helemaal geen behoefte aan: “Ja, dan moet ik je zeker elke atractie gaan uitleggen en je steeds in de gaten houden. Nee hoor, je loopt maar met de leiding mee. Die krijgen ervoor betaald en willen je vast met alle liefde uitleggen hoe alles in elkaar zit.” Terwijl Kunst dat zei, moest ze onbewust aan Katje denken.
Fizzle trok een beteuterd gezicht. Ze had er helemaal geen zin meer in en plofte neer in een rolstoel die klaarstond. Missy wilde zó graag dat iedereen een leuke dag had, dat ze besloot om Fizzle in de roelstoel rond te duwen. Bovendien scheelde dat haar wachttijd bij de rijen.

“Ik heb een boot! Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot…” Klonk het uit de telefoon van Jøce. Het was Røps die wilde weten waar ze waren, zodat hij daar ook heen kon komen. Jøce was echter helemaal niet in de stemming om met zijn broer op te trekken. Wel wilde hij hem graag nog de waarheid vertellen. Hij gaf Røps het adres van hun verblijfplaats van later die dag.

Dun Hout was druk bezig alle ‘te gekke’ attracties aan te kruizen op de kaart. Hij ging natuurlijk niet in de draai- of zweefmolen. Ook de botsauto’s en het spookhuis waren meer iets voor kinderen. Hij wilde liever in de Goliath. Hij zou de chickies wel eens even laten zien dat hij nergens bang voor was. Op Kunst, die toch overal te schijterig voor was, kon hij wel indruk maken, dacht hij. Hij stapte op haar af: “Ga je straks mee in de Goliath?” vroeg hij quasi nonchalant. “Wat denk je zelf?” Kunst keek hem spottend aan “Als je nu Basjeeh had geheten, zou ik het overwegen. Maar nu laat ik echt m’n haar daardoor niet in de war gaan.” Dun Hout’s stralende humeur was verpest. Zelfs nu Basjeeh er niet meer was, lukte het hem niet om indruk te maken. Dan kon hij net zo goed toegeven aan zijn hoogtevrees en toch gewoon een ritje in de draaimolen maken. En zo vervolgde hij zijn weg, naar het kinderdeel van het park.

Het was al laat in de avond toen de groep bij het hotel in Friesland arriveerde. De receptioniste deelde Jøce mee dat er een briefje voor hem klaarlag, en overhandigde dit hem. Jøce las het vluchtig, het was van zijn broer Røps. "Dag Jøce, ik heb hier een tijd zitten wachten, maar gezien jullie er niet waren, ben ik maar even naar de kroeg gegaan. Zie je morgenochtend".
Jøce baalde ervan, want hij had Røps zo graag de waarheid willen zeggen.
Morgen dan maar...

Zoals Minke al schreef is er niemand opgegeten door de overgebleven wolf. Jullie hebben weer tot halfnegen om te stemmen.
Oud 23-08-2008, 02:09
Verwijderd
Jeetje dit is moeilijk. Morgen zit ik vanaf 11 uur 'sochtends aan een programma vast en kan ik dus niet meer stemmen maar ik heb geen idee op wie ik nu zou moeten stemmen.

Het is heel vreemd dat er niemand is opgegeten vandaag, vooral omdat ik er van overtuigd was dat de wolfsbane zijn/haar krachten al kwijt is. Dat zou betekenen dat de wolf gewoonweg niet gestemd heeft.

Omdat ik er niet met mijn hoofd bij kan dat de wolf 'vergeet' te eten, ga ik er toch maar van uit dat de wolf probeerde de wolfsbane te eten. Dan vraag ik me af wie de wolfsbane zou willen opeten. Dat zie ik zowel sherco als uice en fizzle doen.

Ik stem nu nog niet, in de hoop dat iemand anders voor morgenochtend een reactie post op dit topic.
Anders ga ik waarschijnlijk voor fizzle, omdat ik de vorige keer op haar heb gestemd en ze zich daar misschien door bedreigd voelt.
Oud 23-08-2008, 08:56
Verwijderd
Oke niemand heeft gereageerd, dus ik stem op fizzle. Ik ben niet heel erg overtuigd, maar ik stem liever op fizzle dan op niemand of de anderen..
Dus ik stuur nu een pm naar de spelleiders, dat ikv oor fizzle ga.
Oud 23-08-2008, 09:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is moeilijk om te stemmen als er geen tips bij komen..
Oud 23-08-2008, 10:28
Kunst, waarom negeer je wat er gebeurd is met de stemlijstjes? Fizzle heeft op Femic gestemd en omdat er geen gelijkspel was is Fizzle dorpeling... dat kan niet anders, of er moet iemand wat anders gedaan hebben dan hij/zij heeft gezegd.

Het is dus Uice of Sherco. Hoewel ik nu ook wel aan Kunst ga twijfelen... Maar Uice heeft nog niets gezegd dus voorlopig gaat m'n stem naar hem. Ik heb vandaag bezoek, dus ik hoop dat ik niet vergeet te stemmen. Ik wil alleen nog even wachten of de discussie richting Uice of richting Sherco gaat wijzen.
Oud 23-08-2008, 11:35
Verwijderd

Ik ben er weer.
Oud 23-08-2008, 13:14
Uice
Uice is offline
Omdat het waarschijnlijk één van de Kunststemmers is en ik het niet ben, neig ik naar Sherco, alhoewel de anderen verdachter doen; Fizzle is al de hele tijd een verdachte chickie, Röps doet deze onlogische uitspraak:

Citaat:
Maar Uice heeft nog niets gezegd dus voorlopig gaat m'n stem naar hem.
en Kunst verdenk ik nog steeds om mijn eerder gegeven reden, en om het feit dat ze nu op Fizzle stemt. Misschien omdat de meeste mensen waarschijnlijk op mij en Sherco zullen stemmen en ze daar niet tussen wil staan omdat het dan opvalt als haar stem niet meetelt?

Dun Houts afwezigheid plus het feit dat er gisteren niet gegeten is en de wolfsbane zijn/haar krachten al heeft verloren kan ik ook niet negeren, al is het een wat flauwe reden om iemand te verdenken.

Maar ja, Sherco lijkt een logischer keuze. Alhoewel het best mogelijk is dat iemand gelogen heeft over zijn/haar stem zodat de wolf die informatie niet kon gebruiken bij het kiezen van de dorpeling onder wie hij/zij zijn/haar naam zet. Dan zou het wel handig zijn als diegene dat nu vertelde.
Oud 23-08-2008, 13:39
Sherco
Sherco is offline
Ik stem sowieso op Uice, want ik weet dat ik het zelf niet bent
Oud 23-08-2008, 13:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb gewoon op femic gestemd zoals ik in het topic heb gezegd.
Maar omdat de stemlijstjes dus waarschijnlijk niet liegen en Kunst toch op mij stemt, is zij zeker verdacht. Niet per sé omdat ze op mij stemt trouwens, ik had haar ook verdacht als ze op Röps had gezegd te stemmen.
Maar natuurlijk staan ook Uice en Sherco op het lijstje van verdachten.
Uice had steeds erg goede, ingewikkelde theorieën en daarom heb ik hem nooit verdacht, maar uiteraard sluit dat hem verder helemaal niet af van de mogelijkheid wolf te zijn.
Moeilijke keus, ik wacht nog even af wat de rest stemt!
Oud 23-08-2008, 14:29
Sherco
Sherco is offline
Hm, ik zie nu pas dat Kunst raar doet. Misschien stem ik dan idd toch op Kunst, want die vind ik sowieso verdacht, en ze maakt zichzelf nu alleen maar verdachter.
Oud 23-08-2008, 15:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Moeilijke keus, ik wacht nog even af wat de rest stemt!
Op zich is dit ook wel een extra verdenking waard, want in dit stadium is het voor een wolf natuurlijk altijd handig om te wachten wat de rest stemt en dan tactisch te stemmen, zodat het niet opvalt als zijn of haar stem niet geldig is.
Oud 23-08-2008, 15:09
Mja Uice probeert nu met allerhande redeneringen iedereen verdacht te maken, maar dat stemlijstje liegt niet inderdaad. Wat Kunst betreft, die zal het topic niet gelezen hebben. Ik ga m'n stem op Uice indienen. Als hij geen wolf is dan wordt het overmorgen Sherco.
Oud 23-08-2008, 15:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mja Uice probeert nu met allerhande redeneringen iedereen verdacht te maken, maar dat stemlijstje liegt niet inderdaad.
Dat je met 'allerhande redeneringen' mensen verdacht maakt is zo'n beetje het idee van het spel, en ik merk hier gewoon opvallende zaken op. Ik zet niets vast, ik noem gewoon alles wat ik het bekijken waard vind.

En dat het stemlijstje niet liegt is niet zeker, anders was waren er niet zoveel speculaties.
Oud 23-08-2008, 15:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat ik meega op Uice, en anders is het Kunst denk ik. Maar ik heb nu op Uice gestemd.
Oud 23-08-2008, 16:08
Uice
Uice is offline
Wat heeft iedereen opeens tegen Uice? Waarom ben ik verdachter dan Sherco?
Oud 23-08-2008, 16:18
Mja op zich vind ik je niet verdachter, Sherco wijst ook nog naar Kunst (die dmv het stemlijstje ook geen wolf kan zijn als niemand heeft gelogen... tot nu toe heeft niemand dat nog gemeld) dus doet een beetje hetzelfde als jij mbt dat anderen verdacht maken. Er moet een keuze gemaakt worden en er is nog niet zoveel verloren als de keuze verkeerd valt, al is dat wel jammer als het zo is.

Of zie jij een reden om Sherco verdacht(er) te vinden Uice?
Oud 23-08-2008, 16:58
Uice
Uice is offline
Nee, behalve misschien het feit dat ze geen verdacht gedrag vertoont, wat ironisch genoeg vaak kenmerkend is voor wolven. Maar ik verdenk haar eigenlijk helemaal niet, vandaar dat ik ook naar Kunst en Fizzle neig, omdat die gedrag vertonen waarbij het vreemd zou zijn als ze géén wolven waren. Dan lijkt het nog waarschijnlijker dat iemand gelogen heeft over zijn stem zodat de wolf die informatie niet kan gebruiken (en dat misschien niet vertelt om het trucje nog een keer te kunnen gebruiken?).

Ik heb nu een stem op Fizzle ingediend, omdat Kunst dat ook deed en die stem heeft dus een grotere kans iets te betekenen dan een stem op anderen. Tot nu toe hebben er drie mensen gezegd op mij te gaan stemmen en Kunst en ik stemmen op Fizzle, dus mocht het met deze lijst gelijkspel worden dan maakt dat de kans dat Fizzle wolf is alleen maar groter.

Maar het is natuurlijk nog afwachten wat Dun Hout en Neko doen.

Laatst gewijzigd op 23-08-2008 om 17:59.
Oud 23-08-2008, 17:10
Sherco
Sherco is offline
Mijn stem is uiteindelijk toch naar Uice gegaan
Oud 23-08-2008, 18:25
Het feit dat Fizzle op Femic stemde pleit haar toch wel behoorlijk vrij. Al heeft Kunst/Dun Hout gelogen over de stem en toch op Femic gestemd, dan nog is het 3 tegen 2 (als Uice en Sherco geen wolf zijn) en niet 2 tegen 2, dus is Fizzle dorpeling. Daar kan je moeilijk omheen lijkt me. Ik denk dat we met Uice nu wel de juiste hebben
Oud 23-08-2008, 18:56
Uice
Uice is offline
Nu ja, ik kan enkel hopen dan Dun Hout en Neko een betere keuze maken. Lees alles nog eens goed door voor je je stem indient, zou ik tegen hen willen zeggen, en maak een weloverwogen keuze.
Oud 23-08-2008, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is de deadline niet voor half negen?
Oud 23-08-2008, 21:11
Femic
Femic is offline
Citaat:
Morgen mogen jullie weer iemand hangen, stemmen graag vóór 20.30 uur. Overigens komt de uitslag dan ook laat, omdat ik de hele dag in Maastricht ben en Fantome er ook niet is, maar zij verzorgt dus wel uiteindelijk de uitslag. Sorry voor alle vertragingen, maar soms kan het gewoon even niet anders...
Oud 23-08-2008, 21:55
JS88
JS88 is offline
stelltje fokking nerds! ( nix persoonlijks )
Oud 23-08-2008, 22:36
Verwijderd
Fuck. totaal vergeten.
Oud 23-08-2008, 22:36
Verwijderd
Ik zal even lezen en melden op wie ik gestemd zou hebben.
Oud 23-08-2008, 22:38
Verwijderd
Uice.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten