Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2008, 18:19
Flowtje
Flowtje is offline
Ik zweer bij CAT.

How I Met Your Mother is de 23e weer te downloaden trouwens!
Oud 11-09-2008, 14:29
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ik zweer bij CAT.
Me too
Is gelinkt aan mijn favo tv website tv.com, dus dat is ook nog eens erg makkelijk.
Ik word trouwens helemaal blij als ik ineens bedenk dat fall season nu echt in volle gang is. Eindelijk weer wat te kijken! <3
Oud 25-09-2008, 15:08
Darko
Darko is offline
Holy shit. Ik kijk for the fun eens de pilot van Knight Rider en jezus wat een troep. De halve cast bestaat uit soapie's, er zit veeeeeel te veel cgi in, Val Kilmer's stem is gewoon boring, de dialogen zijn om te huilen zo slecht en de actie is ook nog eens bedroevend.
Pluspunten waren Paula Garces en de Spyker C8.
Oud 25-09-2008, 17:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Holy shit. Ik kijk for the fun eens de pilot van Knight Rider en jezus wat een troep. De halve cast bestaat uit soapie's, er zit veeeeeel te veel cgi in, Val Kilmer's stem is gewoon boring, de dialogen zijn om te huilen zo slecht en de actie is ook nog eens bedroevend.
Pluspunten waren Paula Garces en de Spyker C8.
Had je veel meer verwacht dan?
Oud 25-09-2008, 18:54
Verwijderd
Hmm, die stond op mijn misschien lijst.

Iemand nog Privileged of the Mentalist gekeken?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 19:25
Nothing
Nothing is offline
Ik kijk Privileged! Is wel een grappige serie. Wel weer een vrouwen serie. Het is gebasseerd op een boek. Weet niet of het wat voor je is.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 23:56
Darko
Darko is offline
Citaat:
Had je veel meer verwacht dan?
Ik had een leuke ode aan de 80s versie verwacht, waar ik niets bij hoefde te verwachten, maar dit is gewoon kut.
Oud 26-09-2008, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk Privileged! Is wel een grappige serie. Wel weer een vrouwen serie. Het is gebaseerd op een boek. Weet niet of het wat voor je is.
Hoezo niet?
Previews vond ik er wat saai uitzien, maar het idee was leuk. Maar ik wacht sowieso de reacties af.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 13:22
Verwijderd
The Mentalist gekeken ja, het was op zich wel leuk, maar wel gigantisch cliché allemaal.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 13:32
Darko
Darko is offline
Die zag ik ook net toevallig en het is een exacte kopie van Life, alleen dan met een andere gimmick. Desalniettemin wel leuk, want ik ben een sucker voor dat soort series.

Oh en de pilot van Privileged was ook vrij aardig.
Oud 26-09-2008, 14:29
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ook maar eens gaan kijken dan de eerste aflevering, ben altijd erg fan van dat soort series.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 13:17
Verwijderd
Desperate Housewives is ook weer gestart, net een stukje gezien, en 't is tof
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 15:03
Verwijderd
Project Runway was heftig.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 21:11
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hm misschien ga ik dit jaar ook maar eens downloaden. Op de één of andere manier lukt t me nooit om PR in zn geheel te volgen op de tv
Oud 02-10-2008, 21:55
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Hm misschien ga ik dit jaar ook maar eens downloaden. Op de één of andere manier lukt t me nooit om PR in zn geheel te volgen op de tv
Mij ook niet, daarom heb ik seizoen 4 nog maar eens gedownload. Welk seizoen is nu in Amerika aan de gang?
Oud 03-10-2008, 09:06
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Mij ook niet, daarom heb ik seizoen 4 nog maar eens gedownload. Welk seizoen is nu in Amerika aan de gang?
5 denk ik?
Welk seizoen was het laatst op tv hier? Dat was met die schattige Christian met dat super geweldige haar
Oud 03-10-2008, 09:20
Dexter_M
Dexter_M is offline
Seizoen 4 was laatst hier in nederland op tv. in usa is seizoen 5 alweer tijdje bezig
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 09:44
Blubje
Blubje is offline
Ok, hip. Toch maar ff kijken dan
Oud 03-10-2008, 10:55
Verwijderd
De laatste ronde is net geweest, dus volgende week de aflevering met Tim Gunn op bezoek bij de finalisten enzo.

In november start naar het schijnt alweer seizoen 6.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 11:49
Balthasar
Balthasar is offline
Gister de eerste 3 afleveringen gekeken van Heroes seizoen 3. Het was voor mij bij seizoen 2 al grotendeels voorbij, maar het is nog best vermakelijk.
Vooral nu Sylar een grotere rol heeft in het geheel.
Oud 07-10-2008, 09:49
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik vind de laatste 3 designers van seizoen 4 beter dan dit seizoen, maar ik ben wel erg benieuwd naar de finale!
Oud 07-10-2008, 12:50
Darko
Darko is offline
Gister maar eens begonnen aan Easy Money en Valentine en dat beviel beide vrij goed. Autumn Reeser in Valentine. <3.
Oud 01-01-2009, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Nieuw proberen:
  • 90210 S1 2 september (Heel benieuwd hoe het wordt, ziet iig leuk uit.)
  • Fringe S1 9 september (Zelfde sfeer als lost/prison break vind ik. )
  • Stylista S1 29 oktober (Past in het straatje van ANTM, PC/PR, JDMA. Soort van UB irl.)

Misschien proberen, pas nadat het een hit blijkt:
  • Privileged S1 9 september (Voorlopig ziet het er wat suf en eentonig uit.)
  • The Mentalist S1 23 september (Ziet er wel interessant uit.)
  • Knight Rider S1 24 september (Wel benieuwd naar. Auto ziet er gaaf uit.)
  • The Ex List S1 3 oktober
  • Crusoe S1 17 oktober (Avontuurlijk en historisch, hou ik wel van.)
Fringe ben ik gestopt, Stylista volg ik via tv nu. ;p

Vandaag The Mentalist en Knight Rider op tv, beide dubbeluur, weet niet welke van de twee ik moet kijken. ;x Wrs Mentalist.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 09:44
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Mijn lijstjes

september:
- One Tree Hill s6
- Gossip Girl s2
- Heroes s3 (moet nog wel ff wat inhalen, want loop vreselijk achter!)
- 90210 s1...heel benieuwd wat dat gaat worden
- Law and Order: SVU s10!
- Bones s4 natuurlijk
- Ugly Betty s3 (zelfde als Heroes )
- Grey's Anatomy s5 (5 alweer? wow, de tijd gaat snel!)
- CSI s9
- Desperate Housewives s5 (als ik s4 kan afkijken, maar moet ik gewoon ff voor gaan zitten haha)
- Brothers & Sisters s3 (net als bij DH, eerst ff s2 afkijken)

En dan vanaf januari:
- Dollhouse serie première
- 24 s7
- Lost s5
Ik ben heeeeel slecht bezig met mn series! Ugly Betty, Heroes, DH en B&S heb ik niet meer ingehaald, dus die volg ik niet meer. Heb nog steeds het voornemen om in te halen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik...
Ook CSI ben ik mee gestopt, vond het niet meer zo leuk nu er zoveel leuke mensen uit zijn.

24 s7 in januari gaat niet lukken. Ben nu bij t einde van 5, dus moet eerst s6 nog ff kijken. Maar die zal ik dus later gaan inhalen. Dit kijk ik altijd samen met een vriendinnetje, dus dat gaat me sowieso lukken

Ben heeeel benieuwd naar Dollhouse!! Kan bijna niet wachten. Promo's zien er veelbelovendn uit
Wel ben ik ook Supernatural gaan volgen, geweldige serie! <33
Oud 04-01-2009, 10:10
Darko
Darko is offline
Citaat:
Wat me interessant lijkt:

Gossip Girl S2
Heroes S3
Life S2
HIMYM S4
Fringe S1
Do Not Disturb S1
Life on Mars S1 (al wil ik de Britse eigenlijk ook nog zien)
Californication S2
True Blood S1
Dollhouse S1 (al weet ik daar nog geen release van)

En eigenlijk nog wel wat series, maar die moet ik eerst eens een keer bijwerken.
De helft ben ik alweer mee gestopt. Heroes, True Blood, The Ex List en Fringe niet afgekeken, nooit begonnen aan Californication en HIMYM. Valentine en Easy Money zijn alweer gecanceled.

Wat ik nog wel kijk is Life, Life on Mars en Gossip Girl. Nieuw zijn Chuck, Burn Notice, 90210, The Mentalist, The Shield en Entourage. Zat op een gegeven moment op 13 verschillende series en dat ging toch niet helemaal lekker.
Oud 04-01-2009, 10:28
Verwijderd
The mentalist hou ik erin.
Citaat:
Ik ben heeeeel slecht bezig met mn series! Ugly Betty, Heroes, DH en B&S heb ik niet meer ingehaald, dus die volg ik niet meer. Heb nog steeds het voornemen om in te halen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik...
Ook CSI ben ik mee gestopt, vond het niet meer zo leuk nu er zoveel leuke mensen uit zijn.

24 s7 in januari gaat niet lukken. Ben nu bij t einde van 5, dus moet eerst s6 nog ff kijken. Maar die zal ik dus later gaan inhalen. Dit kijk ik altijd samen met een vriendinnetje, dus dat gaat me sowieso lukken

Ben heeeel benieuwd naar Dollhouse!! Kan bijna niet wachten. Promo's zien er veelbelovendn uit
Wel ben ik ook Supernatural gaan volgen, geweldige serie! <33
Ik heb ook veel ingehaald eerst begin dit seizoen en nu zit ik heel lang zonder series kijken, want had geen zin, maar gister weer begonnen met afkijken.

Dollhouse vind ik echt niet bijzonder eruit zien, maar omdat iedereen zo enthousiast is wil ik het ook proberen.

edit: 24 download ik wel mee, kijken doe ik later als ik alles al heb en tijd heb. Daar het allemaal achterelkaar gebeurt in 24 uur, vind ik een marathon wel leuk.

edit2: Ik doe toch even een volledige reflectie.
Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

edit3: Junjou Romantica S1 heb ik eindelijk afgekeken en S2 moet ik aan beginnen nog. Maar dat zijn 12 eps van 24 min, dus dat kan later allemaal, niet nodig om strak te volgen, jaag me eigen liever niet op.
En op Nlse tv volg ik S1NGLE en Samantha Who? Wel beide een stop nu dacht ik, en twee eps gemist die ik inhalen zal.

Laatst gewijzigd op 04-01-2009 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 18:57
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Heroes inhalen moet nog steeds. Ooit zeg ik je.

En op Nlse tv volg ik S1NGLE en Samantha Who? Wel beide een stop nu dacht ik, en twee eps gemist die ik inhalen zal.
Hehe Heroes is bij mij precíes hetzelfde verhaal! Ook ergens halverwege s1 gestopt met kijken en nooit meer ingehaald. En dat terwijl ik de dvd boxen van s1 en 2 thuis heb liggen

Samatha Who? wil ik ook nog graag gaan kijken. Volgen op de NL tv doe ik jaren niet meer, echt een verscrikking. Dus die ga k binnenkort ook ff downloaden. Maar die episodes zijn zo ingehaald aangezien ze maar 24 minuten duren
Oud 04-01-2009, 19:30
Verwijderd
Haha, je hebt zelfs de dvd-boxen.

Ja, nls tv geeft je een onvrij gevoel en gedwongen. :')

Nou, 24 begint dus zondag 11 en maandag 12 januari, twee keer dubbeluur.
Dollhouse vrijdag 13 februari pas.
ANTM 11 maart.
Project Runway waarschijnlijk januari.
JDMA geen idee. ;x

Hell's Kitchen en Big Love ook deze maand, maar die kijk ik voorlopig op nlse tv.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 18:05
Blubje
Blubje is offline
Meer mensen gekeken naar Dollhouse vandaag? En wat vinden we ervan?

Het is totaal anders dan ik verwachtte, maar de pilot was aardig en Eliza Dushku is geweldig, dus ik ga sowieso de komende episodes kijken. Hopelijk wordt alles nog een beetje duidelijker
Oud 15-02-2009, 01:27
Dexter_M
Dexter_M is offline
Heb het gezien dollhouse maar kon me niet echt boeien. Maar blijft het volgen wie weet wordt het beter allemaal
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 03:57
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Heb het gezien dollhouse maar kon me niet echt boeien. Maar blijft het volgen wie weet wordt het beter allemaal
Mja, ik snap wel wat je bedoelt. Alles leek een beetje random vond ik. Maar ik wil het wel een kans geven. Denk dat t wel potentie heeft om een goede serie te worden
Oud 15-02-2009, 11:53
Darko
Darko is offline
Ook gezien, vond het niet spectaculair. Vooral op de helft dacht ik dat die persoonlijkheden verwisselen helemaal niets te maken had met de subplots, maar dat veranderde gelukkig.

Trouwens, het schijnt ook dat Fox wéér heeft lopen kloten met de serie. Whedon wilde meer introspectief, Fox natuurlijk weer meer actie. Het schijnt zelfs dat Fox nog aan de pilot zelf heeft zitten sleutelen en niet alleen het concept. Het probleem was dat Whedon volledige vrijheid kreeg van de toenmalige baas van Fox, maar toen die ontslagen werd.. Nouja, je kan het wel raden. Ik ben bang voor een herhaling van Firefly.
Oud 15-02-2009, 12:12
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Trouwens, het schijnt ook dat Fox wéér heeft lopen kloten met de serie. Whedon wilde meer introspectief, Fox natuurlijk weer meer actie. Het schijnt zelfs dat Fox nog aan de pilot zelf heeft zitten sleutelen en niet alleen het concept. Het probleem was dat Whedon volledige vrijheid kreeg van de toenmalige baas van Fox, maar toen die ontslagen werd.. Nouja, je kan het wel raden. Ik ben bang voor een herhaling van Firefly.
Idd. Ik hoop dat Joss dat een beetje probeert tegen te houden, want zijn introspect is wat mensen juist trekt in zijn shows. Dus ik hoop dat FOX dat ook kan inzien. Ik geef niet zoveel om actie, meer om goed ontwikkelde personages (én goed actie als t ff kan ).
Oud 15-02-2009, 12:40
Darko
Darko is offline
Ik moet zeggen dat ik vooral wat comic relief miste, iets wat vooral in Firefly en in mindere mate in Angel en Buffy wel aanwezig was. Maar goed, ik hoop dat Joss inderdaad wat meer controle krijgt, dan heb ik er wel vertrouwen in.
Oud 15-02-2009, 14:53
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik vooral wat comic relief miste, iets wat vooral in Firefly en in mindere mate in Angel en Buffy wel aanwezig was. Maar goed, ik hoop dat Joss inderdaad wat meer controle krijgt, dan heb ik er wel vertrouwen in.
Mja, die humor miste ik ook nog, maar die komt nog wel denk ik. Maar waarschijnlijk pas als we wat bekender zijn met de karakters.
In een interview met Joss:

Still, this won't be typical Joss Whedon fare--the silly fun factor of Buffy the Vampire Slayer won't be there. Dollhouse has to be grounded, argues Whedon, "in order for it to play, otherwise it will become too campy." When working with vampires and spaceships in previous projects, he had a little bit more leeway to be silly--not the case with Dollhouse. However, he says there is still plenty of humor in Dollhouse.
Oud 15-02-2009, 15:50
Darko
Darko is offline
Daar heeft ie natuurlijk ook weer helemaal gelijk in. Ik blijf het in ieder geval wel kijken.
Alleen die uitzendtijd, vrijdag? Het lijkt wel alsof FOX de serie geen enkele kans wíl geven.
Oud 17-02-2009, 21:29
In Your Room
In Your Room is offline
Ik heb Dollhouse gezien! Beetje vaag allemaal nog, maar ik denk dat het wel heel leuk gaat worden. En Elizaaaaa! <3
Oud 19-02-2009, 16:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ik heb Dollhouse gezien! Beetje vaag allemaal nog, maar ik denk dat het wel heel leuk gaat worden. En Elizaaaaa! <3
Haha. Het verhaal boeit stiekem ook niet.
Want Eliza.
<3

Oud 21-02-2009, 15:26
Dexter_M
Dexter_M is offline
Zojuist de 2de aflevering gezien en alweer stukken beter dan de pilot.
Blijf het zeker wel volgen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 18:23
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Zojuist de 2de aflevering gezien en alweer stukken beter dan de pilot.
Blijf het zeker wel volgen
Owja! Zou ik het zomaar vergeten
Oud 24-02-2009, 21:07
Darko
Darko is offline
Tweede aflevering was inderdaad een stuk beter. Interessante overkoepelende story arc, wat karakter uitdieping en meer actie/spanning. Jeej.

Trouwens ook begonnen aan Eastbound & Down, iemand anders nog? Geschreven door en met Danny R. McBride (die dealer uit Pineapple Express) in de hoofdrol. Speelt een vuilbekkende ex honkbalster met grootheidswaanzin. Geproduceert door Will Ferrel en Adam McKay en doordat het een HBO comedy is er genoeg gevloek
Oud 26-02-2009, 15:03
Verwijderd
Fringe kijk ik nog, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nu goed vind of niet; ik vind het wel tof dat 't nog zo in het midden hangt voor mij nu, dus ik blijf gewoon kijken welke kant het op zal gaan. (Sommige aspecten vind ik erg leuk aan de serie, maar Olivia vind ik soms echt heel irritant, maar goed, misschien ligt dat weer aan Anna Torv en daar ben ik nog niet uit...)

Dollhouse klinkt leuk, ga ik ook eens proberen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 15:15
Dexter_M
Dexter_M is offline
Aflevering van vandaag was weer heel erg matig jammer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 15:43
Verwijderd
IK heb Dollhouse niet gezien, weet ook niet of ik het wel ga zien. Ik loop alweer achter met mn series. Nou ja 'achterlopen', ik kijk ze gewoon later.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 02:21
Blubje
Blubje is offline
Haha mij gebeurde bijna hetzelfde
Maar heb Dollhouse toch vrijdag nog gekeken en deze tweede episode was echt zeker wel beter dan de eerste. Er worden wat dingetjes duidelijk en het personage die imprint was in de active was ook wat boeiender. Ook werd het een beetje duidelijker waar de serie uiteindelijk om zal draaien.
Ben benieuwd naar de nieuwe ep maandag!
Oud 01-03-2009, 09:03
Darko
Darko is offline
Precies. Ik vond deze ep absoluut niet tegenvallen. Maar, maandag?
Oud 01-03-2009, 13:33
Verwijderd
Ep 1 van Dollhouse vond ik echt geen bal aan. Maar ik zal ep 2 nog gaan proberen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:20
In Your Room
In Your Room is offline
Dollhouse wordt steeds beter! Ep3 was zeer gaaf.
Oud 02-03-2009, 18:30
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Precies. Ik vond deze ep absoluut niet tegenvallen. Maar, maandag?
Ja, ik zit in de war met de dagen. Denk steeds dat het op zondag wordt uitgezonden in de US, maar dat is dus vrijdag. Dus ik bedoelde zaterdag

Zo ff de nieuwe ep kijken. Ben benieuwd. Maar Eliza als backgroundsinger kan alleen maar geweldig zijn
Oud 04-03-2009, 10:43
Darko
Darko is offline
Hehe, ik was al siked dat er op maandag al een nieuwe episode zou komen
Reageren

Regels voor berichten