Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Op de basisschool wist ik zeker dat ik iets met kinderen wilde doen later, maar op 't VWO bleek ik goed te zijn in wiskunde en economie en hebben m'n ouders (en ik) besloten om daar iets mee te gaan doen. Nu studeer ik dus bedrijfseconomie om uiteindelijk registeraccountant te kunnen worden .
Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik jou niet ben

En Kazet, mens, spreek voor jezelf Ik vond wiskunde niet moeilijk, het was gewoon geen kloot aan om de hele dag van die suffe sommen te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2008, 21:55
Verwijderd
Citaat:
uitvinder
Dat was voor je ontdekte dat je niet tegelijk moslim en wetenschapper kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik jou niet ben

En Kazet, mens, spreek voor jezelf Ik vond wiskunde niet moeilijk, het was gewoon geen kloot aan om de hele dag van die suffe sommen te maken.
je moet ze dan ook alleen op je tentamen maken en tijdens de les af en toe een paar.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 00:16
Verwijderd
Ik heb trouwens ook nog wel eens postbode willen worden, toen mijn buurmeisje dat wilde worden en zei dat dat een veel moeilijker beroep was dan dokter.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 15:14
xTess
xTess is offline
Vroeger prinses, paardrij-juf, enzo..

Nu weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik naar het buitenland wil, maar ja, wat dan..
Ik heb wel allemaal talen in mn pakket. Engels, Frans, zelfs Spaans. Ook economie, maar geen wiskunde. Ik weet ook niet precies welke beroepen je ermee kan uitoefen en wat die beroepen inhouden.

Eerst wou ik naar de modeacademie, Artemis. Maar daar ben ik vanaf gestapt, toen ik wist dat je maar 50% kans hebt dat je daar een baan in krijgt, in de modewereld.
Daarna was het iets van een hotelschool.. Nu denk ik eraan om stewardess te worden.
Nadat ik die film had gezien over een meisje dat niet wist wat ze wou worden, en na het zien van een tv programma een boek kocht, en stewardess werd, hahah!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten