Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan het beleid voor wat betreft slotjes en verplaatsing naar onzichtbare topics niet sowieso eens ter discussie gesteld worden? De ene FB verplaatst, de andere sluit (zie N&A bijvoorbeeld vs Onzin). Het lijkt mij onwenselijk om alles zomaar te verplaatsen, omdat dan aan een van de doelen van slotjes voorbijgegaan wordt; Preventie van dergelijke topics. Daarnaast wordt er naar mijn mening ook te weinig gebruik gemaakt van de 'edit' en 'delete' functies van specifieke topics in posts (vooral op onzin) en wordt de hele topic vaak verplaatst of gesloten terwijl het nog prima te redden zou zijn met een waarschuwing van een FB en het wegediten van de desbetreffende posts.
|
![]() |
|
Ik denk dat Onzin wel een geval apart is qua slotjes en verwijderen. Topics die niet mogen verdwijnen, het is zo simpel. Nadeel is dan dat je inderdaad krijgt "O gompie, mijn topic is kwijt, wat deed ik fout?!?" en je daar dan weer achter aan moet zitten. Misschien kunnen we voortaan eerst sluiten met duidelijke toelichting en dan weggooien, op reclametopics ofzo. In het laatste geval is het voor elk lid wel duidelijk dat daar een slotje/verwijdering/ban bij hoort, toch?
![]()
|
Als een topic verwijderd wordt, lijkt het me toch wel duidelijk dat dat niet zomaar gebeurt, net als wanneer een post verwijderd wordt.
Dat overgegaan moet worden op meer slotjes in plaats van verplaatsen naar een onzichbaar deel kan ik inkomen uit het perspectief van de leden. Maar vaak staan er ook dingen in die echt niet kunnen en dat de forumbazen die liever niet laten staan is niet meer dan logisch. Sluiten met een toelichting is een goede optie, maar dan zullen de berichten die niet kunnen dan verwijderd/onzichtbaar worden gemaakt omdat er geen dingen blijven staan die niet kunnen.
||
Citaat:
moet je wel oppassen dat het weer niet te rommelig wordt.
||
Citaat:
![]() Hè ik kom vaker op BZ dan Onz!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |