Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat lijkt me niet echt iets wat per sé cultuurgebonden hoeft te zijn. Genoeg Nederlandse ouders die ook niet willen dat hun kind uit gaat of laat thuis is.
Wat mer het probleem lijkt te zijn is dat je niet vor jezelf durft op te komen. Je zegt dingen te willen, je geeft punten aan die nu al kunnen (bijvoorbeeld bij iemand slapen, al is dat maar heel zelden) maar zwakt jezelf dan gelijk weer af. Er in de eerdere reacties staan ontzettend veel tips, maar je lijkt er geen echt op te pakken. Ik voel uit je reacties weerstand om écht iets te willen veranderen vanuit jezelf. Maar het komt echt niet zomar aanwaaien of verandert met een vingerknip. Je met zelf echt wat doen om je zin te krijgen. Probéér desnods een keer te praten met je ouders hierover. En als ze je lastiger begrijpen, doe er dan wat meer moeite voor, laat zien dat dit veel voor je betekent en dat je niet gelukkig wordt van de huidige situatie. Als je dat niet doet, dan is er niet echt een kans voor je dat er wat verandert.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar. fizzle-fluffy | 30 | 27-07-2011 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Voordat ik loslaat. Verwijderd | 19 | 22-07-2005 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik mis je zo Sprinkle | 4 | 04-07-2004 21:22 | |
Psychologie |