![]() |
||
Citaat:
Ik werd destijds geconfronteerd met figuren (namely, de CDA fractie in Huizen) die zo vast zaten in hun achterlijkheid, dat ze bereid waren het college te laten ontploffen en bestuurlijke chaos te veroorzaken als er maatregelen tegen discriminatie genomen waren. Ik kon hoog of laag springen, ze wilden per sé discrimineren. Ze waren zelfs hypocriet genoeg om dat desgevraagd te ontkennen terwijl ze er pal voor stonden. Met die ervaringen, in dat licht, zou ik nooit de TS kunnen aanraden om beiden per definitie te combineren. Ik stond dan van buitenaf te trekken aan wat een dood paard bleek, maar het lijkt me verre van makkelijk om er in te zitten en datzelfde te moeten doen. Zelfs in religieuze kringen is de opmars van gezond verstand niet te stoppen en slechts te vertragen, maar goed, bij negatieve reacties ligt er dus een makkelijke oplossing klaar. Het is altijd goed om je just in case van zoiets verzekerd te weten.
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Iets kan dus nooit voor of tegen evolutie zijn, want dat is een normatieve uitspraak.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat ook helpt is iemand zoeken waarmee je er zeker weten wel over kan praten, en dan ook iemand die het accepteert. Ik kan dat eventueel over msn ook wel doen. Maar het helpt in ieder geval als je zeker weet dat er ook mensen zijn die er geen problemen mee hebben en waar je op terug kan vallen. Het is ook handig dat, als je een paar vriendinnen hebt, je het hun dus eerst 1 voor 1 vertelt... Die hebben vaak meer begrip voor dit soort dingen. En als je het dan inmiddels die mensen hebt verteld ga je pas over naar de rest van de mensen, en vooral je ouders... Breng het wel voorzichtig. En succes
![]() p.s. Mijn msn is *** (als je er behoefte aan hebt om te praten)
Laatst gewijzigd op 30-10-2008 om 14:11. Reden: Ik heb je e-mailadres weggehaald. Het is inderdaad niet slim om je e-mail zomaar op internet te zetten. :) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-10-2008 om 14:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar toch meteen je geloof laten vallen. Er zijn al genoeg mensen die steeds voor de makkelijkste weg kiezen. Hij moet gewoon z'n geloof houden, welke naam hij 't ook geeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij, wat is dit voor advies voor deze jongen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb het zelf meegemaakt in Turkije, waar ik een paar keer per jaar kom (niet in touristenplaatsen), mannen gaan vaak heel ver met elkaar! Het is een publiek geheim en zolang je niet wordt betrapt is alles ok. Voor mij was het wel wennen, maar toch heeft het wel wat! En eerlijk toegegeven: je leert heel veel hoe je de meisjes het naar de zin kan maken!
Daarom kan ik niks met de discussie homo of hetero, laat staan je eigen voorkeur. Je bent zoals je bent en daar is toch niks mis mee? Uiteindelijk kom je voor jezelf in harmonie en dat telt! Hoe anderen daar over denken is hun zaak en vaak is het hun eigen frustratie. Met m'n ouders heb ik daar heel intensieve gesprekken over gehad (ik ga bijna altijd mee met hen naar het buitenland) en ze zijn gelukkig geestelijk niet blijven hangen in (het vaak kortzichtige) nederland. Ze begeleiden me en dat is heel wat anders dan "opvoeden"! Daarom: wees jezelf, ondanks tegenwerking, zo hou je het het langst vol en heb je toch een harmonieus leven? ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2008 om 18:04. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Durf jij je geaardheid te openbaren?? DP17 | 112 | 14-09-2005 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer ben je biseksueel? Optima | 58 | 25-05-2005 20:20 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 16-05-2005 23:53 | |
Liefde & Relatie |
whelp, half aangerand door een homo TenaciousD | 94 | 09-05-2005 09:27 | |
Seksualiteit |
waarom vind men het minder vies als meisjes met elkaar zoenen... sjlot | 83 | 27-02-2005 15:30 |