Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, youtubecomments bij een review
![]() It's designed to be used? I'll rape your fucking grandchildren to death with a chainsaw worthless shit .. what kind of review is it ? .. "it has the technology inside!" .. stop yelling ! how do I make it work on my Mac?? I Have this One Check out my Pokemon Battles I used it to record about 3 of them He is such a loud person! Too loud to make me listen to the entire video. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
hm.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, een bijzonder apatische gast op youtube zit heel monotoon een webcam te reviewen.
"There's an upside down thing.. *drukt op knopje, beeld wordt ondersteboven* I don't know who the fuck would use it.." "Logitech has pretty crappy software.. Whoever works in their software department should be shot.." "There's this.. Fishlens.. I don't know why, I strongly doubt anyone would make any skatervideo's with this camera.. And there's this.. *vreemd effect met overdreven kleuren* Whooooo... Also, there are these mask-things which are.. Disturbing, I guess.. *drukt op knopje, verandert opeens in een maan met ogen en een mond* I'm the moon.. Whee.." Hij is net Mr. Mackey uit South Park, qua toon. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De audio is wel erg kut want hij heeft 'm verkeerd ingesteld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mag je d'r?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet binnenkort ook, maar mijn tandarts is wel gaaf want hij was vroeger een linkse hippie. En hij doet altijd heel rustig en gaat meezingen met de muziek enzo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, bijna geen enkele tandarts neemt nog nieuwe patienten aan, dus de meeste mensen hebben geen keus. De enige reden dat ik bij deze terechtkon is dat ik al 4,5 jaar in zwolle woon, en mijn vorige tandarts Ver Weg is. Moest ik elke keer een hele dag uittrekken voor een controle.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan zeg je alleen maar gefeliciteerd, dan hadden ze maar een verlovingsfeest moeten houden. Ze hadden trouwens gewachten met het te vertellen tot ik er echt was (wilden het niet via de telefoon vertellen) dus toen had ik dat probleem van een cadeautje ook niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zit hier een vlieg die echt de reďncarnatie van.. die nare gast uit Terminator II is, ofzo. Hij vliegt nou al een week hyperactief rond, ongeacht mijn futiele pogingen om hem te verjagen of dood te krijgen. Als je rook in zijn richting blaast wordt hij een beetje duizelig, als je 'm naar buiten probeert te jagen gaat hij smiechterig kijkend op het plafond zitten zodat je er niet bij kan en als je 'm er van langs geeft met de elektrische vliegenmepper wordt hij spastisch en verdwijnt voor een paar uur maar komt daarna weer net zo hyperactief terug. Ik wil 'm vangen en naar een laboratorium sturen, for breeding purposes.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|