Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2008, 12:40
Verwijderd
Ik wil wel een stuk brownie voor bij m'n kaneel-appelcake.
Advertentie
Oud 27-10-2008, 12:41
Lethe
Lethe is offline
Pfoeh, mijn dagje Overvecht zit erop.
Oud 27-10-2008, 12:43
Verwijderd
Mijn broer heeft mijn schoonzusje tenhuwelijk gevraagd. Maar ze zijn niet verloofd, gaan wel trouwen maar weten nog niet wanneer.
Zo direct ga ik naar mijn schoonzusje toe, geef je dan een cadeautje of zeg je alleen maaar ''ohhhhw wat een mooie ring'
Oud 27-10-2008, 12:43
Verwijderd
Overvecht, toe maar.
Oud 27-10-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn broer heeft mijn schoonzusje tenhuwelijk gevraagd. Maar ze zijn niet verloofd, gaan wel trouwen maar weten nog niet wanneer.
Zo direct ga ik naar mijn schoonzusje toe, geef je dan een cadeautje of zeg je alleen maaar ''ohhhhw wat een mooie ring'
Ik zou gewoon "gefeliciteerd" zeggen o.i.d. en tegen je broer zou ik zeggen dat het een slecht idee is.
Oud 27-10-2008, 12:44
Verwijderd
Cadeautjes geef je als ze eenmaal gaan trouwen, lijkt me? Nu moet je alleen bewonderend naar 'r ring staren en vragen stellen over 'r jurk en meer van die ongein.
Oud 27-10-2008, 12:45
Uice
Uice is offline
Geef maar een bos bloemen.
Oud 27-10-2008, 12:46
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Overvecht, toe maar.
Pauper.
Oud 27-10-2008, 12:47
Verwijderd
Haha, youtubecomments bij een review

It's designed to be used?
I'll rape your fucking grandchildren to death with a chainsaw

worthless shit ..
what kind of review is it ? ..
"it has the technology inside!" .. stop yelling !

how do I make it work on my Mac??

I Have this One Check out my Pokemon Battles I used it to record about 3 of them

He is such a loud person! Too loud to make me listen to the entire video.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon "gefeliciteerd" zeggen o.i.d. en tegen je broer zou ik zeggen dat het een slecht idee is.
Sukkel.
Verwijderd
Oja, bloemen, dat kan wel.
Oud 27-10-2008, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Ja gefeliciteerd, dat klinkt wel normaal
Citaat:
Cadeautjes geef je als ze eenmaal gaan trouwen, lijkt me? Nu moet je alleen bewonderend naar 'r ring staren en vragen stellen over 'r jurk en meer van die ongein.
jahw de ring en OMG we hebben drie jaar geleden al een trouwjurk gezien
Citaat:
Oja, bloemen, dat kan wel.
Bloemen?

hm..
Oud 27-10-2008, 13:08
Verwijderd
Haha, een bijzonder apatische gast op youtube zit heel monotoon een webcam te reviewen.
"There's an upside down thing.. *drukt op knopje, beeld wordt ondersteboven* I don't know who the fuck would use it.."
"Logitech has pretty crappy software.. Whoever works in their software department should be shot.."
"There's this.. Fishlens.. I don't know why, I strongly doubt anyone would make any skatervideo's with this camera.. And there's this.. *vreemd effect met overdreven kleuren* Whooooo... Also, there are these mask-things which are.. Disturbing, I guess.. *drukt op knopje, verandert opeens in een maan met ogen en een mond* I'm the moon.. Whee.."

Hij is net Mr. Mackey uit South Park, qua toon.
Oud 27-10-2008, 13:08
Verwijderd
mmkay.
Oud 27-10-2008, 13:09
Verwijderd
Omg ik moet ineens weer denken aan een brief die ik vanmorgen onder ogen kreeg. Een verzekerde was het niet eens met het wettelijke eigen risico, en dat kon beter zus-en-zo gedaan worden. Of dat even besproken kon worden binnen de maatschappij :')
Oud 27-10-2008, 13:11
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Haha, een bijzonder apatische gast op youtube zit heel monotoon een webcam te reviewen.
"There's an upside down thing.. *drukt op knopje, beeld wordt ondersteboven* I don't know who the fuck would use it.."
"Logitech has pretty crappy software.. Whoever works in their software department should be shot.."
"There's this.. Fishlens.. I don't know why, I strongly doubt anyone would make any skatervideo's with this camera.. And there's this.. *vreemd effect met overdreven kleuren* Whooooo... Also, there are these mask-things which are.. Disturbing, I guess.. *drukt op knopje, verandert opeens in een maan met ogen en een mond* I'm the moon.. Whee.."

Hij is net Mr. Mackey uit South Park, qua toon.
Hallo, posten.
Oud 27-10-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hallo, posten.
http://www.youtube.com/watch?v=hNTQ5_mJ_4E

De audio is wel erg kut want hij heeft 'm verkeerd ingesteld.
Oud 27-10-2008, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Omg ik moet ineens weer denken aan een brief die ik vanmorgen onder ogen kreeg. Een verzekerde was het niet eens met het wettelijke eigen risico, en dat kon beter zus-en-zo gedaan worden. Of dat even besproken kon worden binnen de maatschappij :')
zorg op maat
Oud 27-10-2008, 13:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij mij doet hij het prima, heb je wel het goede adres?
Jawel. Dus het is en groot raadsel
Oud 27-10-2008, 14:16
Verwijderd
Zo. Wat een schattig klein praktijkje had meneer de tandarts. Dat is wel wat anders dan de vorige, die 4 behandelkamers had en dus ook vier patienten tegelijk behandelde ;x
Oud 27-10-2008, 14:23
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Denk toch niet dat het zoveel uitmaakt
mag je d'r?
Oud 27-10-2008, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Zo. Wat een schattig klein praktijkje had meneer de tandarts. Dat is wel wat anders dan de vorige, die 4 behandelkamers had en dus ook vier patienten tegelijk behandelde ;x
Wtf, in z'n eentje?
Oud 27-10-2008, 14:24
Verwijderd
Sommige werkgroepbijeenkomsten zijn echt verschrikkelijk nutteloos. Ik heb daar koffie gedronken en m'n krantje gelezen.
Oud 27-10-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Wtf, in z'n eentje?
Yess. Hij had 2739934 assistentes, en die deden dan alvast de patienten hun slabbetjes voor en deden de formaliteiten enzo, en hij rende dan van behandelkamer naar behandelkamer om de tandartsdingen te doen.
Oud 27-10-2008, 14:28
Verwijderd
En nu is het eigenlijk studeertaim. Want ik moet van mezelf deze week t/m pag 210 in het boek lezen en t/m pag 45 in de syllabus. Maar.
Oud 27-10-2008, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Yess. Hij had 2739934 assistentes, en die deden dan alvast de patienten hun slabbetjes voor en deden de formaliteiten enzo, en hij rende dan van behandelkamer naar behandelkamer om de tandartsdingen te doen.
Omfg, wat ziek. Dat hij niet compleet overspannen raakt binnen drie maanden, met zo'n lopende-band-praktijk. En dat z'n patienten niet allemaal naar een andere tandarts gaan.

Ik moet binnenkort ook, maar mijn tandarts is wel gaaf want hij was vroeger een linkse hippie. En hij doet altijd heel rustig en gaat meezingen met de muziek enzo.
Oud 27-10-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
En nu is het eigenlijk studeertaim. Want ik moet van mezelf deze week t/m pag 210 in het boek lezen en t/m pag 45 in de syllabus. Maar.
Haha, maar.
Oud 27-10-2008, 14:30
Verwijderd
"Maar" is eigenlijk ook maar een raar woord, het klinkt als een natte doek.
Oud 27-10-2008, 14:32
Verwijderd
Ik moet binnenkort naar de kaakchirurg en die gaat dan met zwaar gereedschap een verstandskies verwijderen. Ik kijk er erg naar uit.
Oud 27-10-2008, 14:34
Verwijderd
Mja, bijna geen enkele tandarts neemt nog nieuwe patienten aan, dus de meeste mensen hebben geen keus. De enige reden dat ik bij deze terechtkon is dat ik al 4,5 jaar in zwolle woon, en mijn vorige tandarts Ver Weg is. Moest ik elke keer een hele dag uittrekken voor een controle.
Oud 27-10-2008, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet binnenkort naar de kaakchirurg en die gaat dan met zwaar gereedschap een verstandskies verwijderen. Ik kijk er erg naar uit.
Oh dat is ook een feestje ja :') hoeft er maar eentje uit of is de rest al geweest?
Oud 27-10-2008, 14:37
Verwijderd
Het wordt de eerste. Die is het meest dringend, volgens de tandarts. De rest komt later.
Oud 27-10-2008, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Een Franse treinreiziger is in een TGV klem komen te zitten in een wc-pot. De man had zijn mobiel in de wc laten vallen. Toen hij hem eruit wilde halen werd zijn arm vastgezogen. Na twee uur is de man door de brandweer bevrijd.
.
Oud 27-10-2008, 14:48
Missy
Missy is offline
Ik kan de werkwoorden hebben en zijn weer uit mijn duim zuigen in het Frans door het overhoren van mijn zusje.
Oud 27-10-2008, 14:48
Verwijderd
Je kent ze op je duimpje uit je duim zuigen betekent iets verzinnen.
Oud 27-10-2008, 14:50
Missy
Missy is offline
Ja, dat weet ik. Maar ik vond het wel lekker klinken.
Oud 27-10-2008, 14:55
Verwijderd
Ik mag bij m'n mams even een vorkje mee prikken, vanavond. Dat is fijn en goedkoop.
Oud 27-10-2008, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat weet ik. Maar ik vond het wel lekker klinken.
Hapslapperdapkalap. Dat betekent "Oh, oké", maar ik vind het zo lekker klinken.
Oud 27-10-2008, 15:04
Lethe
Lethe is offline
Ik vond je vorige Ava veel leuker, Kazet.
Oud 27-10-2008, 15:07
Verwijderd
Hapslapperdapkalap.
Oud 27-10-2008, 15:07
Lethe
Lethe is offline
Ik drukte op het grijze vlak van Missy, toen kwam ik in haar profiel.
Oud 27-10-2008, 15:12
Missy
Missy is offline
Citaat:
Hapslapperdapkalap. Dat betekent "Oh, oké", maar ik vind het zo lekker klinken.
Hapslapperdapkalap
Oud 27-10-2008, 15:19
Verwijderd
Koffie!
Oud 27-10-2008, 15:26
Missy
Missy is offline
Ik weet niet wat voor volk hier rond loopt in de Hema, maar ik was vandaag een uurtje aan het werk. Ik heb ook schrammen in mijn gezicht.Er werd me gevraagd of ik verkracht was. Juist ja.
Oud 27-10-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus gaat ook trouwen, ten huwelijk gevraagd door mijn schoonbroer dus

Dan zeg je alleen maar gefeliciteerd, dan hadden ze maar een verlovingsfeest moeten houden. Ze hadden trouwens gewachten met het te vertellen tot ik er echt was (wilden het niet via de telefoon vertellen) dus toen had ik dat probleem van een cadeautje ook niet.
Oud 27-10-2008, 15:28
Verwijderd
Er zit hier een vlieg die echt de reďncarnatie van.. die nare gast uit Terminator II is, ofzo. Hij vliegt nou al een week hyperactief rond, ongeacht mijn futiele pogingen om hem te verjagen of dood te krijgen. Als je rook in zijn richting blaast wordt hij een beetje duizelig, als je 'm naar buiten probeert te jagen gaat hij smiechterig kijkend op het plafond zitten zodat je er niet bij kan en als je 'm er van langs geeft met de elektrische vliegenmepper wordt hij spastisch en verdwijnt voor een paar uur maar komt daarna weer net zo hyperactief terug. Ik wil 'm vangen en naar een laboratorium sturen, for breeding purposes.
Oud 27-10-2008, 15:29
Verwijderd
Nooit gehoord van zo'n vliegenstrip? Beetje zielig, maar dan is het wel klaar
Oud 27-10-2008, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat voor volk hier rond loopt in de Hema, maar ik was vandaag een uurtje aan het werk. Ik heb ook schrammen in mijn gezicht.Er werd me gevraagd of ik verkracht was. Juist ja.
Nederland is tegenwoordig zo gevaarlijk dat de kans dat je op de hoek van de straat verkracht wordt groter is dan de kans dat je in dit slechte weer en met bladeren op de weg een schuiver maakt!
Oud 27-10-2008, 15:34
Missy
Missy is offline
Citaat:
Nederland is tegenwoordig zo gevaarlijk dat de kans dat je op de hoek van de straat verkracht wordt groter is dan de kans dat je in dit slechte weer en met bladeren op de weg een schuiver maakt!
Fijn vooruitzicht.
Oud 27-10-2008, 15:34
Verwijderd
hahaha, dan kom je dus wel in de krant als je leuk op je bek gaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten