Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2008, 22:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haha. Nazi's waren erger dan Amerikanen.
Niet per definitie.
Citaat:
In elk land heb je fanatici, als het gaat om de VS valt dat enkel meer op omdat het land nu eenmaal ontzettend vaak in het nieuws is.
Ja. Maar het is ook veel te vaak in het nieuws. En op TV. Alles wat slecht en naar is komt uit Amerika. En we hebben het er nota bene zelf heengebracht
Advertentie
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
We hebben toch teveel mensen, waarom zou dan zo'n groot deel nog een kans moeten krijgen? Ik hoop dat er snel een eind komt aan de mensheid. Al zitten er nog zulke leuke tussen. En ze mogen beginnen met amerika. Verdomme, dat laatste oordeel heeft nu al 1008 jaar vertraging, ze mogen weleens opschieten!
En jij bent oh zo superieur dat jij er wel mag zijn?
Verwijderd
Wijze woorden Darkie. Je stijgt snel in mijn achting!
Oud 30-10-2008, 22:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is een fase.
Ik ben opgegroeid in Greenpeace, deze fase heb ik al sinds ik 4 ben. Dus ik vraag me af wanneer hij ophoudt.
Citaat:
Te veel mensen voor wat? En waarom zou er een einde moeten komen aan de mensheid?
Voor de wereld. De mensheid is klaar, we zijn de aarde aan het verwoesten en ik heb het idee dat er binnenkort een eind aan de mensheid komt.
Oud 30-10-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Niet per definitie.
nou als je niet inziet waarom een idelogie zo doordrenkt van disrespect voor menselijk leven en menselijke integriteit per definitie erger is dan Amerikaan zijn (een nationaliteit!) ben je niet alleen 16, maar ook dom!
Oud 30-10-2008, 22:28
Verwijderd
bah, ik ben zo blij dat ik ben overgestapt naar D66 en me heb afgekeerd van het milieuradicale wereldje!
Oud 30-10-2008, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Voor de wereld. De mensheid is klaar, we zijn de aarde aan het verwoesten en ik heb het idee dat er binnenkort een eind aan de mensheid komt.
De wereld heeft nergens belang bij en dus kan niks goed of slecht zijn voor de wereld, en de mens is niet bij machte om de aarde te verwoesten. Hoe had je dat in gedachten, eigenlijk? Dat de mens alle atoombommen die het heeft tegelijk afvuurt, ofzo?
Oud 30-10-2008, 22:31
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik ben opgegroeid in Greenpeace, deze fase heb ik al sinds ik 4 ben. Dus ik vraag me af wanneer hij ophoudt.

Wanneer je leert dat jij niet zo bijzonder bent.

Uh, nee?
Oud 30-10-2008, 22:31
Verwijderd
nou, ik geloof wel dat onze massale CO2-uitstoot slecht voor ons klimaat is
Oud 30-10-2008, 22:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wanneer je leert dat jij niet zo bijzonder bent.

Uh, nee?
Ik heb helemaal niet het idee dat ik bijzonder ben. Ik ben namelijk een mens en ik houd niet van mensen. Maar ook wel, want ik ben een mens en dat is wat mensen doen. Maar de mensheid bevalt me niet. En dan roepen mensen 'nou dan ga je toch lekker zelf ook dood' enzo. Maar dat ga ik ook. En ik zal altijd sterven voor mijn ideaal, aangezien mijn ideaal is om de mensheid te stoppen.
Oud 30-10-2008, 22:33
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
nou, ik geloof wel dat onze massale CO2-uitstoot slecht voor ons klimaat is
Waar, maar de mens kan de aarde niet vernietigen door er alleen te zijn.
Oud 30-10-2008, 22:34
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik heb helemaal niet het idee dat ik bijzonder ben. Ik ben namelijk een mens en ik houd niet van mensen. Maar ook wel, want ik ben een mens en dat is wat mensen doen. Maar de mensheid bevalt me niet. En dan roepen mensen 'nou dan ga je toch lekker zelf ook dood' enzo. Maar dat ga ik ook. En ik zal altijd sterven voor mijn ideaal, aangezien mijn ideaal is om de mensheid te stoppen.
Nouja, je roept dat de mensheid doet moet. Hoe wil je dat bereiken, trouwens?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nou als je niet inziet waarom een idelogie zo doordrenkt van disrespect voor menselijk leven en menselijke integriteit per definitie erger is dan Amerikaan zijn (een nationaliteit!) ben je niet alleen 16, maar ook dom!
Heb je mijn posts goed gelezen?

Citaat:
De wereld heeft nergens belang bij en dus kan niks goed of slecht zijn voor de wereld, en de mens is niet bij machte om de aarde te verwoesten. Hoe had je dat in gedachten, eigenlijk? Dat de mens alle atoombommen die het heeft tegelijk afvuurt, ofzo?
Ja nou, dat hoop ik niet. Maar al zullen we dit rondvliegende rotsblok niet verwoesten, wel alles wat erop leeft en wat er mooi aan is maken we kapot. Dat vind ik verwoesting genoeg.
Verwijderd
mensen zijn heerlijk <3 wat zou ik zijn zonder de mensen die speciaal voor me zijn?
Oud 30-10-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Heb je mijn posts goed gelezen?
ja hoor, maar meer dan wat halfomlijst gebrabbel van een onwetende zestienjarige lees ik er niet in!
Oud 30-10-2008, 22:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waar, maar de mens kan de aarde niet vernietigen door er alleen te zijn.
Ze doen meer dan er alleen zijn.

Citaat:
Nouja, je roept dat de mensheid doet moet. Hoe wil je dat bereiken, trouwens?
Dat gebeurt wel. Ik hoop alleen. Ik kan niet bidden, want dat mag niet eens. Mijn ouders hebben mij, in de volste overtuiging mij vrij op te voeden, zwaar atheïstisch opgevoed. Ze keuren iederen godsdienst af. Ik mag niet eens bidden. Dus inderdaad, dan kan ik het niet. Maar ik kan het wel hopen en geloven.
Oud 30-10-2008, 22:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mensen zijn heerlijk <3 wat zou ik zijn zonder de mensen die speciaal voor me zijn?
Als er geen mensen zijn, ben jij er ook niet. Dus daar heb je geen last van.
Citaat:
ja hoor, maar meer dan wat halfomlijst gebrabbel van een onwetende zestienjarige lees ik er niet in!
Mooi! Want dat is het ook niet. De ideeen zijn het wel, maar op het forum ben ik nu eigenlijk alleen maar even aan het rellen. Ik kan me immers nergens anders op afreageren, want dan word ik meteen weer onaardig gevonden enzo.
Oud 30-10-2008, 22:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En jij bent oh zo superieur dat jij er wel mag zijn?
Hoe bedoel je ik mag er wel zijn? Dat heb ik nooit gezegd. Ik voel me vaak genoeg onwaardig en tekortschietend.
Oud 30-10-2008, 22:37
Verwijderd
nou, fizzle-fluffy - ik kan alleen maar concluderen dat je een autistische trol bent zonder vrienden met ouders die in hun eigen links-radicale manie jou in een bepaald denkpatroon hebben gedrongen zonder dat je de kans krijgt je eigen keuzes te maken - mijn libertarische hart bloedt!
Oud 30-10-2008, 22:38
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ze doen meer dan er alleen zijn.

Dat gebeurt wel. Ik hoop alleen. Ik kan niet bidden, want dat mag niet eens. Mijn ouders hebben mij, in de volste overtuiging mij vrij op te voeden, zwaar atheïstisch opgevoed. Ze keuren iederen godsdienst af. Ik mag niet eens bidden. Dus inderdaad, dan kan ik het niet. Maar ik kan het wel hopen en geloven.
Jij denkt dat alle mensen de aarde willen vernietigen?

Ik denk dat je sentimenten je logica belemmeren.
Verwijderd
vrij opvoeden en jou verbieden te bidden - laat me niet lachen!
TopDrop
TopDrop is offline
mensen zijn overrated
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vader is dan weer rechts-radicaal.
En ik geloof dat ik een mens ben en geen trol. Ik heb niks tegen trollen en die mogen van mij best blijven bestaan. Maar waarschijnlijk bedoel je daarmee dat ik automatisch lelijk ben als ik radicale gedachten heb?
Oud 30-10-2008, 22:39
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Hoe bedoel je ik mag er wel zijn? Dat heb ik nooit gezegd. Ik voel me vaak genoeg onwaardig en tekortschietend.
Je zei dat Amerikanen wel uitgeroeid mogen worden, toch?
Verwijderd
Citaat:
Ja nou, dat hoop ik niet. Maar al zullen we dit rondvliegende rotsblok niet verwoesten, wel alles wat erop leeft en wat er mooi aan is maken we kapot. Dat vind ik verwoesting genoeg.
Haha, en je denkt dat "de wereld" het iets kan schelen hoe "mooi" hij is? Je hebt dan eerst een subjectief oordeel nodig over de mooiheid van de wereld, wat weer lastig is zonder mensen. Overigens getuigt het van tomeloze arrogantie als je werkelijk denkt dat de mens in staat is al het leven op aarde te verwoesten.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij denkt dat alle mensen de aarde willen vernietigen?

Ik denk dat je sentimenten je logica belemmeren.
Nee, ik denk dat de machthebbers dat aan het doen zijn. Het voetvolk volgt hen enkel.
Citaat:
vrij opvoeden en jou verbieden te bidden - laat me niet lachen!
Dat zeg ik toch ook.
Oud 30-10-2008, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader is dan weer rechts-radicaal.
En ik geloof dat ik een mens ben en geen trol. Ik heb niks tegen trollen en die mogen van mij best blijven bestaan. Maar waarschijnlijk bedoel je daarmee dat ik automatisch lelijk ben als ik radicale gedachten heb?
haha kind, in godsnaam - ga je knopje verkennen ofzo
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je zei dat Amerikanen wel uitgeroeid mogen worden, toch?
Ja. Hoe sluit dat uit dat de rest van de wereld dat niet mag?
Lethe
Lethe is offline
Want ik negeerde alle narigheid totaaaaaaaal ♪
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
haha kind, in godsnaam - ga je knopje verkennen ofzo
knopje?
Oud 30-10-2008, 22:41
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Nee, ik denk dat de machthebbers dat aan het doen zijn. Het voetvolk volgt hen enkel.
Even een vraag: je haat mensen, maar Engelsen vind je wel heel gaaf, hoe kan dat?
Oud 30-10-2008, 22:41
Verwijderd
Hm, laatste drie posts doen me denken dat fizzle gekke dingen denkt?
Oud 30-10-2008, 22:42
Verwijderd
Het voetvolk dat de machthebbers democratisch(!!) kiest, godverdomme.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haha, en je denkt dat "de wereld" het iets kan schelen hoe "mooi" hij is? Je hebt dan eerst een subjectief oordeel nodig over de mooiheid van de wereld, wat weer lastig is zonder mensen. Overigens getuigt het van tomeloze arrogantie als je werkelijk denkt dat de mens in staat is al het leven op aarde te verwoesten.
De mens IS tomeloos arrogant. Het hoogste van de schepping enzo.
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ja. Hoe sluit dat uit dat de rest van de wereld dat niet mag?
Je hebt niet gezegd dat andere volken inferieur zijn en het wel verdienen om uitgeroeid te worden. Dan is het redelijk als ik aanneem dat jij alleen wil dat Amerikanen worden uitgeroeid.
Oud 30-10-2008, 22:43
Verwijderd
de VS is een stuk democratischer dan Nederland - wij zitten opgescheept met een monarch met verborgen macht die door erfopvolging aan de macht komt.

Republiek Nederland! Nu!
Oud 30-10-2008, 22:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Even een vraag: je haat mensen, maar Engelsen vind je wel heel gaaf, hoe kan dat?
Met engelsen heb ik tot nu toe enkel positieve ervaringen gehad, met amerikanen enkel negatieve. Maar dat doet niks af aan mijn idee van de mensheid.
Citaat:
Hm, laatste drie posts doen me denken dat fizzle gekke dingen denkt?
Wat voor gekke dingen? Ik denk geen gekke dingen! Ik ben verdomme ongesteld en moe en ik ben me aan het afreageren!
Citaat:
Het voetvolk dat de machthebbers democratisch(!!) kiest, godverdomme.
Ja, ik ben ook tegen democratie!
Oud 30-10-2008, 22:44
Verwijderd
oh, je bent ook tegen democratie? Erg verlicht hoor!
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
De mens IS tomeloos arrogant. Het hoogste van de schepping enzo.
Jij toont onze tomeloze arrogantie wel heel goed aan. Jij ziet de "aarde" als een antropomorfisch wezen dat een menselijk idee heeft van esthetica.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je hebt niet gezegd dat andere volken inferieur zijn en het wel verdienen om uitgeroeid te worden. Dan is het redelijk als ik aanneem dat jij alleen wil dat Amerikanen worden uitgeroeid.
Dat is zo. Ik wil ook wel dat ze amerika als eerste afzinken.

Citaat:
de VS is een stuk democratischer dan Nederland - wij zitten opgescheept met een monarch met verborgen macht die door erfopvolging aan de macht komt.

Republiek Nederland! Nu!
Ja precies. Democratie
Verwijderd
een clubje van je vrienden bij elkaar zoeken om een land te leiden is gelukkig WEL een transparante bestuursvorm
Oud 30-10-2008, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij toont onze tomeloze arrogantie wel heel goed aan. Jij ziet de "aarde" als een antropomorfisch wezen dat een menselijk idee heeft van mooiheid.
Ik heb helemaal nooit gezegd dat het de aarde iets interesseert ofzo!
Oud 30-10-2008, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
een clubje van je vrienden bij elkaar zoeken om een land te leiden is gelukkig WEL een transparante bestuursvorm
Nee, ik heb nog geen bestuursvorm ontdekt die goed werkt.
Oud 30-10-2008, 22:46
Verwijderd
omdat die niet bestaat, dom kind. Daarvoor zijn we mensen; we zijn nu eenmaal nogal flawed als het gaat om goed besturen gaat. Wees blij dat je in een democratie leeft; het is de enige reden dat ze iemand van jouw soort nog niet van een klif hebben gegooid.
Oud 30-10-2008, 22:46
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Als het de "aarde" niets interesseert is er geen probleem, toch?
Oud 30-10-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Wat is dan het probleem? Dat de mens de leefomgeving van de mens aantast, en daarom moet de mens maar dood?
Oud 30-10-2008, 22:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hihhi, eindelijk heb ik aandacht en een heel topic gewijd aan mij en mijn ideeën!
Mijn aandachtsbehoefte is weer bevredigd, nu ga ik slapen en morgen ben ik weer net zo vriendelijk en stil en prettig als ik de afgelopen weken was!
Oud 30-10-2008, 22:49
Swlabr
Swlabr is offline
Elmer, Sylph en ik winnen.
Verwijderd
Citaat:
Hihhi, eindelijk heb ik aandacht en een heel topic gewijd aan mij en mijn ideeën!
Mijn aandachtsbehoefte is weer bevredigd, nu ga ik slapen en morgen ben ik weer net zo vriendelijk en stil en prettig als ik de afgelopen weken was!
Nou hoera, aandacht door het verkondigen van ondoordachte standpunten.
Swlabr
Swlabr is offline
Nou, welterusten dan maar.

Regels voor berichten