![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uit: Top Ten Reasons NOT to Make ‘Batman 3′
8: Batman 3 Could Cause the Global Economic Meltdown to Go Nuclear Often a sequel is referendum on the previous film. For instance, just about everyone liked Batman Begins. However, it didn’t break any box-office records. Yet the millions who liked it told others about it and those people caught it on DVD or TV and liked it. And then when The Dark Knight opened, everyone wanted to see it in the theater because they really enjoyed the first one. And that translated into a smash-fest of box-office records. Then what normally happens is that people don’t like the sequel as much as the first one, and so they don’t flock to the third film. However, just about everybody loved The Dark Knight. So that means when part 3 opens, EVERYONE IN THE ENTIRE WORLD will skip work and see this film opening day. If you think the global economy is bad now, Batman 3 will vaporize it. Think about this. Nothing in the entire world will get done for one day, perhaps even 3 if it opens on a Wednesday and everyone sees it again during the following days. Companies will go bankrupt from the billions lost in work productivity. Utter chaos. However, the upside is that Warner Bros., the one company in the entire world left in business, will have a nice day at the stock market and pretty much own Earth afterwards. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, in de piano gestopt.
Ik moest lachen om een docent, want hij keek zo ontzettend gewichtig de kamer rond en ging toen opeens in een hoekje uit het raampje staan kijken. En toen zag hij dat ik aan het lachen was en deed de :engerd:. ![]() Hij zei ook over een personage in een film 'hij heeft het aan z'n plasser' terwijl dat personage een nare ontsteking en/of misschien prostaatkanker heeft en het allemaal heel tragisch is. En toen hij het over de voorbereiding voor het eindpaper had zei hij dat we vast alle voorbereidende opdrachten zouden overslaan want 'grote stappen, snel thuis'. En dan keek hij ons weer heel gewichtig aan. ![]() Ennn de werkgroep begon hij met 'de evaluatiegesprekken komen er over een paar weken weer aan' en ging toen stroopwafels uitdelen. Ennnnn al z'n begeleidende handgebaren kloppen niet bij wat hij zegt, want dan vertelt hij iets en gaat dan gewichtig kijkend willekeurig met z'n armen wapperen. ![]() |
![]() |
|
Hij giechelt altijd zo leuk. Hij had het een keer over een jongen die onderzoek wilde doen naar seksscenes in films, 'maar dan wel met een bepaald genre uitgesloten, ghghghghghgh
![]()
|
Wow, vandaag. Ik zat in de trein op de terugweg naar huis. En mensen gingen echt aan de lopende band naar de wc
![]() ![]() ![]()
|
Om het sperma-receptenboek.
"Semen is not only nutritious, but it also has a wonderful texture and amazing cooking properties. Like fine wine and cheeses, the taste of semen is complex and dynamic. Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants. Despite all of these positive qualities, semen remains neglected as a food. This book hopes to change that. Once you overcome any initial hesitation, you will be surprised to learn how wonderful semen is in the kitchen. Semen is an exciting ingredient that can give every dish you make an interesting twist. If you are a passionate cook and are not afraid to experiment with new ingredients - you will love this cook book!" http://www.lulu.com/content/4956212
|
Verwijderd
|
Ik en mijn zus zaten in een taverne. Ik was lasagne aan het eten en mijn zus was naar het toilet. Net op het moment dat ik een groot en heel warm stuk lasagne in mijn mond had, kwam een dienster een paar lege glazen van ons tafeltje halen. Ze vraagt: "En, smaakt het?", waarop ik met mijn ogen wijd open (de lasagne was echt nog heel warm) hectisch naar mijn mond wijs. De dienster schrikt een beetje, dus ik duw, ondanks de temperatuur, al de lasagne naar mijn linkerwang en zeg haar:"Dat betekent: ja, heel lekker." De dienster moest lachen, ik moest lachen en mijn zus, die ik het achteraf vertelde, kon bijna terug naar het toilet van het lachen.
![]() Nouja, dom verhaal misschien om zo uit te leggen, maar ik vond dat wel grappig toen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wraak Blondfun | 34 | 10-01-2005 20:37 | |