![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jaa maar tegen woordig hebben ze dit ook wel bij de Etos. dus opsich kan ze er wel aankomen. |
![]() |
|
![]() |
Voor de liefhebsters:
Als je een Samsung telefoon hebt en je typt *#0842# in om dan vervolgens op het groene telefoontje te duwen (bellen dus ![]() ![]() Dit is geen grap, het werkt echt, ik heb het met m'n eigen ogen al gezien. Jammergenoeg werkt het wel niet met elk model. Het lukt enkel bij sommige soorten Samsungs. Gewoon met elke samsung die je tegenkomt eens proberen dus ![]() Ik vond het wel redelijk grappig om te ontdekken ![]() Geniet er van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hmm okee. Maar dat met die rookworst was natuurlijk een grapje. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou je weet maar nooit,, mijn ehbo lerares had het laatst over een meisje dat een cola fles probeerde te gebruiken voor masturberen, en die zoog toen vacuüm en moest dus met de ambulance naar het ziekenhuis om daar de cola fles te verwijderen.
Hoe krijg je in godsnaam in je hoofd om een cola fles te gebruiekn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ehmm
ik gebruik wel eens zo'n wattenstaafje om je oren schoon te maken(gewoon een schone hoor! niet schrikken! XD) en dan neem je een beker, waar je wat koud water in doet en dan doe je dat wattenstaafje in het water, en dan ga je met dat wattenstaafje langs je clitoris, en je laat wat koud water langs je clitoris druppen. werkt egt! (A) douche is ook een optie, en zoek op sex.nl eens bij tienersex of gewoon naar tienersex.nl is best lekkerrr (A) |
![]() |
|
|