Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Me afvragen waarom ik überhaupt ben gaan trouwen, en dan ook nog eens in een kerk en aangezien ik altijd heb gezegd dat nooit te gaan doen het knap logisch vinden dat niemand is komen opdagen.
Edit: vragen waarom ik dan hier ben. Wat zou je doen als bij jouw bruiloft iedereen er is behalve jijzelf? |
![]() |
|
Haar er direct mee confronteren en (samen met haar) ervoor zorgen dat ze ermee ophoudt.
WZJDA je met 'n frietje mayo in je hand op 'n perron zou staan en er plotseling iemand voorbij zou komen rennen, waarbij hij je aanstoot en jij je frietje laat vallen?
|
Ik zou eerst heel erg verbaasd zijn. Als de andere persoon zijn/haar excuses zou aanbieden dan zou ik 't geneens zo erg vinden. Jammer, maar ongelukjes gebeuren.
Maar als hij/zij geneens omkijkt dan ren ik er achteraan en kan 'ie een wervelwind aan scheldwoorden verwachten en ga ik niet weg tot ik geld voor een nieuw patatje heb gehad. ![]() WZJDA als je favoriete celebrity ineens voor de deur staat en heel duidelijk laat merken dat hij/zij zin heeft, right here, right now, terwijl je een heel lief vriendje/vriendinnetje hebt waar je normaal erg trouw aan bent.
|
Verwijderd
|
Ik heb niet eens een favoriete celebrety, laat staan een waar ik het mee zou willen doen, laat staan als ik een lief vriendje had. Dus, als die situatie zich al voor zou doen zou ik hem duidelijk maken dat ik graag een koffie met 'm ga drinken maar dat 't daar bij blijft.
WZJDA de autoriteiten er blijk van geven je het land uit te willen zetten? |
![]() |
|
me afvragen of ik nog in NL wil wonen,
if nee: vak jou zeggen en naar een beter land verhuizen if ja, rechtszaak aanspannen, een hoop heisa over proberen te maken in de media, heb ik dat ook es meegemaakt. wat zou je doen als je op marktplaats iets ging verkopen, je daarvoor het artikel tien minuten met de auto weg zou moeten brengen naar een afgesproken plaats van ontmoeting, om er vervolgens achter te komen dat degene die jouw ding zou kopen niet op komt dagen omdat hij/zij het vergeten is. (en dat later onder veel spijtbetuigingen vertelt) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren/wat zou je doen als? Nummer 2. Missy | 76 | 02-06-2009 18:18 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren/wat zou je doen als..? Missy | 500 | 03-04-2009 13:25 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
Liefde & Relatie |
Peettante? Soezen | 27 | 29-05-2006 09:40 | |
Psychologie |
wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren? Fantôme | 22 | 03-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
heb je enig id wat 't met je zou doen als je nog maar een dag zou bestaan?! CoveredEyes | 62 | 06-05-2003 21:44 |