Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2008, 00:46
TopDrop
TopDrop is offline
En lettergreepstreepjes alleen daar plaatsen waar er ook daadwerkelijke sprake is van een lettergreepscheiding

ot: Ik denk dat als ik een vrouw zou zijn, ik mezelf de hele dag heel heet zou vinden. Eigenlijk gek dat de meeste vrouwen in dit topic dat niet zeggen, terwijl de meesten in mijn ogen niet zouden liegen.
Advertentie
Oud 18-11-2008, 00:49
Verwijderd
Ik ben absoluut niet heet, maar kan wel goed typen! Ook als ik gedronken heb!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 01:06
raammeer
raammeer is offline
Citaat:
Nu nog fatsoenlijk leren typen en smileys op de juiste momenten gebruiken!
klinkt gemeen.

Nog steeds vind ik mezelf een lekkerding
Oud 18-11-2008, 01:08
raammeer
raammeer is offline
Citaat:
En lettergreepstreepjes alleen daar plaatsen waar er ook daadwerkelijke sprake is van een lettergreepscheiding

ot: Ik denk dat als ik een vrouw zou zijn, ik mezelf de hele dag heel heet zou vinden. Eigenlijk gek dat de meeste vrouwen in dit topic dat niet zeggen, terwijl de meesten in mijn ogen niet zouden liegen.

ja op school
hier schrijf ik hoe IK wil
Oud 18-11-2008, 02:00
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
ja op school
hier schrijf ik hoe IK wil
Fantastisch voor je schat, maar je doet er anderen
geen plezier mee, dus niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 05:52
Verwijderd
Niet heet, maar over het algemeen vind ik dat ik er wel leuk uitzie. Lief is voor mij eigenlijk toepasselijker dan heet, maar dat geeft niet want ik heb ook niet de behoefte om er heet uit te zien. En soms vind ik mezelf wel lelijk, maar dat is als ik me slecht voel en dan zie ik er ook daadwerkelijk minder goed uit. En bij sommige foto's wil ik me ook nog wel eens rot schrikken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 07:37
Missy
Missy is offline
Genoeg geklaag over de schrijfstijl van raammeer.

Als ik leuke kleding heb of een leuk jurkje voel ik me meestal toch iets heter dan normaal. Ik heb zoiets van: 'het kan er mee door'. En dat schommelt bij mij ook van mezelf niet heet vinden tot 'wat zie ik er leuk uit vandaag.'
Oud 18-11-2008, 08:44
WolterB
WolterB is offline
Hangt heel erg van de dag af. Ben over het algemeen vrij tevreden met mezelf, kan beter, kan slechter.
Oud 18-11-2008, 09:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben niet heel blij met mezelf. Maar ik kan het wel verbeteren door er leuk (gekleed) uit te zien. Ik ben nu iig wel heel blij met m'n haar, dat zit echt de hele tijd goed maar ben erg onzeker over m'n huid. Dus bij mij schommelt het tussen 'ach, ja' en 'ik zie er best oke uit'.
Oud 18-11-2008, 10:43
Verwijderd
Ik ben erg tevreden.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 10:45
Verwijderd
im on fire!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Vroegah vond ik mezelf altijd vreselijk lelijk, maar toen begon ik meisjes die altijd zeuren dat ze lelijk en dik zijn heel irritant te vinden, dus toen ben ik daar maar van afgestapt. Ik probeer niet te /caren. Ik vind mezelf gewoon, mwa. Kan beter, kan slechter.
Dit ongeveer ja.
En leuke kleding kan wel verhittend werken soms.

Citaat:
Nee, dat is weer het andere uiterste. Maar ik denk dat de meeste mensen het arrogant vinden overkomen als iemand zegt: "Ik vind mezelf knap, wat moet ik dan zeggen, het is gewoon zo."
Gemeenschappen hebben zoveel rareg ewoontes.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 12:33
Daboman
Daboman is offline
Niet meer of minder dan gemiddeld.
Oud 18-11-2008, 12:38
Verwijderd
Ik vind mezelf niet echt heet, maar als ik de aandacht op straat moet geloven ben ik dat schijnbaar wel.

/arrogant

Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 15:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben nu 37.8°
En ik vind mezelf eigenlijk nooit heet
Oud 18-11-2008, 18:04
Neko*
Neko* is offline
Ik vind mezelf wel leuk. Niet heet, niet niet-heet, maar gewoon wel leuk. Soms, als ik gave kleren aan heb, vind ik mezelf zelfs erg leuk.
Oud 18-11-2008, 23:00
Verwijderd
vandaag vond ik mezelf echt leuk. maar dat is ook echt heel oppervlakkig, want ik heb nieuwe kleertjes en geil echt op mijn tatoeage. fijn dat er ook dat soort dagen zijn ;D
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 23:48
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Ja, ik ben heet.
Oud 19-11-2008, 09:21
Verwijderd
Ik vind mezelf meestal best wel geslaagd. Maar ik vind mezelf dan niet heet. Gewoon, leuk. Als ik iets nieuws aan heb of me gewoon heul erg goed voel, vind ik mezelf heet.
En als ik een klote dag heb, vind ik mezelf ook klote.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 10:22
Verwijderd
ik heb geen vreemde beugel
mijn neus valt niet echt op
ik lach niet gek
heb geen grote bek
geen punkhaar op mn kop

maar kijk ik in de spiegel
wie zie ik daar dan staan
het is geen lelijk eendje
maar t wordt ook nooit een zwaan
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 11:05
Verwijderd
'Gewoon te gewoon' van KvK 13, toch? <3
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Niet heet, maar over het algemeen vind ik dat ik er wel leuk uitzie. Lief is voor mij eigenlijk toepasselijker dan heet, maar dat geeft niet want ik heb ook niet de behoefte om er heet uit te zien. En soms vind ik mezelf wel lelijk, maar dat is als ik me slecht voel en dan zie ik er ook daadwerkelijk minder goed uit. En bij sommige foto's wil ik me ook nog wel eens rot schrikken.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
'Gewoon te gewoon' van KvK 13, toch? <3
Yep!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:08
Verwijderd
Ik ben denk ik geen man waar alle vrouwen spontaan van flauw vallen zodra ik mijn entree maak maar ik krijg genoeg complimenten dat ik een leuk gezicht en mooi haar heb. Overigens vind ik mezelf een stuk leuker als ik in de lente en zomer een kleurtje heb. Dat is meer voor mezelf want lijkbleek ben ik ook niet .

Vandaag leek ik echter wel meer op een junk, dit uiteraard geheel terzijde.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:27
Verwijderd
Hoe kan ik nou van mezelf zeggen of ik 'heet' ben? Ik kom toch niet van de verkeerde kant?

Ik weet toch niet hoe een mooie man eruit ziet? hoe kan ik dat dan in godsnaam van mezelf weten?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:30
Verwijderd
OMG.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:51
Verwijderd
Niet serieus, hoop ik
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:52
Verwijderd
Ik weet ook niet of ik het moet (wil) geloven, inderdaad...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:56
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hoe kan ik nou van mezelf zeggen of ik 'heet' ben? Ik kom toch niet van de verkeerde kant?

Ik weet toch niet hoe een mooie man eruit ziet? hoe kan ik dat dan in godsnaam van mezelf weten?
Ach, d'r zijn tegenwoordig hele goede medicijnen voor hoor!
Oud 20-11-2008, 22:59
TopDrop
TopDrop is offline
Als ik buiten ben vallen de mussen van het dak zo heet ben ik.
Oud 20-11-2008, 23:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je haar is roodgloeiend TopDrop!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 23:16
TopDrop
TopDrop is offline
Daar heb je het al! Dat bedoel ik!
Oud 20-11-2008, 23:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een hete donder en ik vind het heerlijk om mannen die avances maken keihard af te wijzen. Ik ben gewoon te ver 'out of their league'.

Spoiler
Oud 21-11-2008, 23:48
Verwijderd
Ik vind mezelf in sommige spiegels heet en in sommige spiegels eng. Hetzelfde geldt voor foto's, trouwens. Daaruit trek ik maar de conclusie dat ik 'gemiddeld' ben. Maar blijkbaar maakt mijn gestuiter in kroegen veel goed want ik heb wel altijd sjans. En daar gaat het om natuurlijk!!!
..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 08:29
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind mezelf in sommige spiegels heet en in sommige spiegels eng. Hetzelfde geldt voor foto's, trouwens. Daaruit trek ik maar de conclusie dat ik 'gemiddeld' ben. Maar blijkbaar maakt mijn gestuiter in kroegen veel goed want ik heb wel altijd sjans. En daar gaat het om natuurlijk!!!
..
Dat stuiteren helpt wel ja
Oud 23-11-2008, 12:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik kan heel heet zijn, maar niet op de 21e-eeuwse manier. Hoe ouderwetser mijn haar en kleding, hoe heter ik ben ofzo. Als ik me kleed zoals op dit moment in de mode is (in mijn ogen), zie ik er meestal een beetje heel erg uit als een vreselijke nerd met pluishaar.
Ik kan er heel nerderig en lelijk en uitgezakt uitzien hoor, maar dat kan iedereen wel. Maar ik kan gelukkig ook heel mooi of lief of heet zijn. Ik ben wel blij met mezelf en ik zou niets willen veranderen!
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 12:14
Miekje*
Miekje* is offline
Dat vind ik stiekum echt iets voor jou Fizzle, middeleeuwse jurken met strakke lijfjes en adellijke rokken

Ik vind mezelf tegenwoordig heeeeel soms heet. Maar dat komt omdat ik vermoed dat iemand mij leuk vind
Oud 23-11-2008, 12:17
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
dat vind ik heel erg egostrelend, maar ik lieg eigenlijk nooit. ik vind mezelf vaak ronduit kklelijk. soms loop ik rond en denk ik: "wow" en meestal is het zo van "ja, het moet maar".
Nouja, je bent ook niet heet à la 'klassieke schoonheid voor in parfumreclame' (zoals fizzle en cherry wel worden, overigens) maar omdat je precies bent wie je bent en alles met elkaar klopt en je daardoor gaafheid uitstraalt, en dat is natuurlijk net zo goed sexy.

Miekjuh ziet er in haar fotoboek het best uit op de foto waar ze stoned is, als ik zo vrij mag zijn. Dat betekent niet ik vind dat je vaker stoned moet worden (integendeel), maar dat je vaker weinig oogmake-up op zou moeten doen. Zo'n strak zwart lijntje rond je ogen geeft een harde uitstraling, vooral het lijntje aan de onderkant.

(van mij kan dit topic best wat bespiegelingen over de heetheid van anderen gebruiken. Waarom heeft bijna iedereen anders een fotoboek?)

Laatst gewijzigd op 23-11-2008 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Dat stuiteren helpt wel ja
stuitertieten

OT: ach nee
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
stuitertieten
Ze zijn niet echt groot genoeg om echt te stuiteren. Meer euh... schudden? Een beetje?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 17:07
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Ik ben gewoon heet!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 18:10
marrel
marrel is offline
Ik denk niet bijzonder wel of niet, maar kan wel een beetje m'n best doen met kleding en makeup om het wat boven m'n eigen gemiddelde uit te laten komen.
Oud 24-11-2008, 01:56
Verwijderd
Ik vind mezelf heel heet, maar dat wil niet zeggen dat ik het ben.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 14:32
Verwijderd
Als ik erbij stilsta vind ik mezelf heet en ik weet dat ik heel begeerlijk kan doen, maar meestal heb ik a la Dylan Moran nauwelijks sense of self en heb ik geen idee wat ik doe, hoe dat eruitziet en/of hoe dat overkomt op anderen. Lekker autistisch rondwiebelen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 17:32
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Als ik erbij stilsta vind ik mezelf heet en ik weet dat ik heel begeerlijk kan doen, maar meestal heb ik a la Dylan Moran nauwelijks sense of self en heb ik geen idee wat ik doe, hoe dat eruitziet en/of hoe dat overkomt op anderen. Lekker autistisch rondwiebelen
Die laatste zin ga ik gebruiken als sig.
Oud 24-11-2008, 17:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind mezelf nu een klein beetje heet omdat ik een hele wijde rok aan heb en een heel strak shirtje met inkijk als ik er geen hemdje onder aan heb
Oud 24-11-2008, 20:22
Verwijderd
niet zo heet als nocturnal
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 23:05
Verwijderd
Ik heb vandaag aan mezelf toegegeven dat ik mezelf best heet vind als ik net uit een sneeuwbui kom, met m'n sjaalmuts nog op m'n hoofd en om m'n nek. En een besneeuwd gezicht, natuurlijk.

Dus dat.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 23:06
Uice
Uice is offline
Reageren

Regels voor berichten