Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb negen maanden een vriendje gehad in maastricht...ik woon dicht bij enschede .. ![]() het ging heel goed...moest wel iets meer werken omdat de ns niet zo heel goedkoop is, maar het was het zeker waard!! na negen maanden ging hij naar Ierland...dat was me dan toch wel weer net iets te ver.... ![]() |
![]() |
|
Je kan t gwoon proberen. Mijn vriendin woont bij Heerenveen, en ik bij Eindhoven... En dat gaat nu al weer 4 maanden goed. Hij kan toch OV krijgen of niet? Dat scheelt al een hele hoop. Of koop een kortingskaart. Dan krijg je ook weer volgns mij 40% korting.
Ik zie mn vriendin bijna ieder weekend, heel af en toe kan ik of zij n weekend niet, maarjah. Als je t gevoel hebt dat hij t is, zou ik t zeker proberen. Heb je zoiets van, 'hij is leuk, maar niet de ware voor mij', dan is t wat moeilijker. Want t is toch steeds een hoop tijd en geld dat t met zich mee brengt. In ieder geval heeeeel veel suc6 ermee!!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik woon ongeveer 12 uur reizen van mijn vriendin vandaan met de trein ofzo... weet niet, moet ik dadelijk voor de zekerheid een keertje na gaan checken. Maar geloof me, ik heb er dat wel voor over, liefde gaat over grenzen. (hehehe... vandaar 12 uur reizen
![]() Maaaarrrrr... mocht jij niet al te lang zonder je vriend kunnen en ook een alleen telefonisch en mail/chat contact niet leuk vinden of er niet tegen kunnen... dan denk ik dat het verstandiger is iemand dichter bij huis te zoeken.
|
Verwijderd
|
Hey!
Wat grappig zeg! Ik woon(de) in Enschede en mijn vriend in Maastricht. Ik was 14 toen we elkaar voor het eerst ontmoetten en we hebben tot mijn 17de telkens heen en weer gereden met de trein (4 uur dus). Dat is echt wel te doen. Ik kreeg van mijn moeder een voordeeluren kaart dus ben ik nu voor twee enkeltjes € 28,40 - kwijt. Valt me reuze mee, heb ik er echt voor over. Maar ja, inmiddels wonen we praktisch samen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou zeggen, heb ik ook gedaan..je gaat op een zaterdag en komt terug op een zondag, zo kan je een weekendretour kopen..die zijn net zo duur als een dagretour, zo hoef je dus niet 2 enkeltjes te kopen. En net zoals ik altijd deed, je koopt dus gewoon een retourtje korting, en gaat in de trein op zoek naar iemand, vraag je "reist u met korting?" en als ze ja zeggen "zou je het erg vinden als ik met je mee reis?" errug leuk! zo ontmoet je nog eens mensen en het scheelt je veel veel geld
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
De gezelligste L&R meeting van 2008! [13 juni] x-spekkie-x | 435 | 17-06-2008 21:00 | |
De Kantine |
DK meet 11 Verwijderd | 500 | 08-11-2007 21:37 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #106 Verwijderd | 493 | 31-08-2007 14:51 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe lang zijn jullie onderweg? AsianDF | 146 | 24-08-2005 18:03 | |
Liefde & Relatie |
elkaar bellen noa-zut | 49 | 08-06-2005 12:19 |