Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik let niet zo goed op ![]() Maar idd... echt raar dat ze zoiets verteld. Ik snap ook niet waarom jij niet aan haar mag vragen waar je eten is. Aan mij vraagt ze ook vaak of ik haar vlees in de prullenbak heb gegooid ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb eindelijk aan mijn toekomstige vriendje (maar dat weet hij niet) gevraagd waarom hij geen geschiedenis meer heeft en oftie met mijn broer op honkbal gezeten heeft en of mijn broer een eikel was (Yvonne knoopt ook eens een gesprek aan, zeg.
![]() Moet ik hem nu dan maar monseigneur gaan noemen in plaats van mijn toekomstige vriendje (maar dat weet hij niet)?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga nu deze kijken: http://player.omroep.nl/?aflID=7757056
kijken jullie gezellig mee? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was bij de huisarts en daar hing een poster dat ze vrouwen zoeken met een bmi tussen de 30 en 40, voor een eetremmendpilletje oid.
Ik liep over de gang om een potje plas in te leveren, kom ik mijn vaste huisarts tegen (ik had een afspraak bij een andere) en die zei 'he, heb je het gezien, we zoeken nog mensen met overgewicht, wil je meedoen.' ik 'eh, ik heb echt geen bmi 30 ![]() ![]() ![]() dok 'hmm hmm, jammer. het is zo moeilijk om mensen te vinden met een bmi van boven de 30'. wtf echt ![]() dan zou ik iets van 20 kilo zwaarder moeten zijn om een bmi van 30 te hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind pip helemaal niet zo dik, trouwens. En des te beter dat je dat zelf ook vind, ik kan er niet tegen als mensen zichzelf zo vadsig vinden dat ze denken dat ze alleen maar propjes vet zijn. ![]() Stomme dokter.
|
Nou is overgewicht objectief en als Pip zegt dat ze wel een beetje overgewicht heeft, zal dat wel zo zijn. Of ze afzichtelijk en dik is dan weer heel anders. (en dat is ze niet, just to clarify)
|
![]() |
|
|