Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik waardeer wat mn ouders de laatste tijd allemaal voor me doen.
|
![]() |
Dat ik allebei mijn vakken met een 7 afgesloten heb en niet heb hoeven herkansen,
Dat over drie weken mijn lessen pas weer beginnen, Gratis B&J ijs, Gaan slapen met het idee dat ik zo lang kan uitslapen als ik wil, Lezen, Mijn nieuwe painttekening, Schrijven.
|
Verwijderd
|
22 zijn kan ik waarderen. Je kunt alle dingen doen die je als kind wilde maar niet kon en mocht, zoals nachten doorhalen, spijbelen en sex, drugs & rock 'n roll en ontbijten met patat en bier en dat alles in je eigen huis en daarnaast kun je naar hartelust de burgerkut kunt uithangen zonder een sneue saaie huismoeder te zijn want daar ben je te jong voor <3
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat ik geen internet had, waarom weet ik niet, dus toen ging ik mij itunes-bibliotheek netjes maken, toen zag ik dat last.fm gewoon beschrijving gaf van wat ik had geluisterd. En toen stond er opeens bij itunes dat ie albumilustraties op ging halen, en toen dacht ik van "maar ik heb geen internet!"
Maar dat had ik dus wel. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag vrij zijn (ofwel gewoon niet naar school gaan) kan ik wel waarderen. We gaan waarschijnlijk toch alleen maar Japanse filmpjes of filmpjes van gehypnotiseerde mensen kijken en dat is wel leuk, maar ook weer niet zo leuk dat ik er drie uur voor onderweg ga zijn. En ik ben vroeg opgestaan, dat kan ik wel waarderen. En zometeen ga ik lekker douchen met cocos-shampoo en daarna prutsen met mijn contactsheets voor fotografie. En daarna denk ik maar alvast aan de slag voor mijn herkansing of zo, en mijn map in orde krijgen voor de vakbeoordeling van beeldstudie, oh ja en uitzoeken naar welke films ik wil met het filmfestival. <3
|
![]() |
|
Mijn sms-sessie met twee vrienden, terwijl we alledrie nu in bed zouden moeten liggen. En het ging lekker snel en informatief
![]() 1 aan 2: 'de kennissen komen niet, wisk kan doorgaan, komt 3 ook?' 2 aan 3: 'ga je mee wiskunde doen?' 3 aan 2: 'ok' 2 aan 1: '3 gaat mee, tot vanmiddag!' <3 ![]() |
![]() |
|
Gisteren tijdens het sporten draaiden ze, tussen 2 Unlimited en wat flauwe trancedeuntjes door, opeens "The Girl in Byakkoya" van de film Paprika. Dat had ik nou niet verwacht van mijn doorgaans zo fletse, gewone schooltje.
Niet dat het goede muziek is, daar niet van, maar het is wel apart om dat eens ergens buiten de aftiteling van de film te horen ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag een 7 gehaald voor zowel beeldstudie als fotografie. Fijne kritiek ook, iedereen is het er toch wel over eens dat ik heel erg vooruit ga. En dat is natuurlijk altijd leuk om te horen. Maar de volgende keer ga ik voor de 8!
![]() Zojuist zette ik mijn telefoon aan en toen bleek ik een voicemail ontvangen te hebben, was het een lief berichtje van A. Hoera! Maar het duurt nog negen dagen voordat ik hem weer zie.. Ik denk dat ik hem dan ga bespringen of zo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het wel waarderen dat het deze week op school leuk was, dat ik uiteindelijk in het buitenland stage kan lopen<3 , dat ik een duisentgeweldig vriendje heb waarmee ik ga samenwonen, dat ik nu niks hoef te doen, alleen internetten en lekker lezen en douchen met mijn fijne nieuwe douchegel.^^ Oja, ik kan het ook waarderen dat het internet het nu nog doet, want dat vliegt er in het weekend steeds uit sinds een half jaar.*even afkloppen*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |