Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 09:43
Bauduin
Bauduin is offline
Tsja ik zelf heb het niet zo op die fuck-buddy's ofzo. Maar een meisje uit m'n klas, ze kende een jongen waar ze gewoon goed bevriend mee was. Ze hadden beide behoefte aan sex enzo, ze zijn ook meerdere keren met elkaar naar bed geweest en volgens mij waren ze een tijdje wel verliefd op elkaar, maar iig, ze hadden dus sex maar op een gegeven moment ging het niet meer omdat ze uiteindelijk toch meer voor elkaar begonnen te voelen en toen zijn ze er maar mee gekapt. Gast was btw niet uit te staan maar goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 10:29
Verwijderd
Het lijkt idd best wel ideaal. Maar na al die verhalen te hebben gelezen vind ik het toch wel goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:10
Verwijderd
haha, die heb ik, maar dat wist je al
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Bauduin schreef:
Tsja ik zelf heb het niet zo op die fuck-buddy's ofzo. Maar een meisje uit m'n klas, ze kende een jongen waar ze gewoon goed bevriend mee was. Ze hadden beide behoefte aan sex enzo, ze zijn ook meerdere keren met elkaar naar bed geweest en volgens mij waren ze een tijdje wel verliefd op elkaar, maar iig, ze hadden dus sex maar op een gegeven moment ging het niet meer omdat ze uiteindelijk toch meer voor elkaar begonnen te voelen en toen zijn ze er maar mee gekapt. Gast was btw niet uit te staan maar goed
Daantje, geloof me, fuck-buddy's zijn goed voor je ego en ook nog eens goed voor de spijsvertering ofsow
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Alet schreef:

geen humor
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:35
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
Bauduin schreef:
Gast was btw niet uit te staan maar goed
leek een beetje op jellerd dus...
Oud 07-08-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
OrangeWedge schreef:

leek een beetje op jellerd dus...
nee jou kop trekt volle zalen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Daantje, geloof me, fuck-buddy's zijn goed voor je ego en ook nog eens goed voor de spijsvertering ofsow
ja hoor.
Oud 07-08-2002, 18:55
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
jellerd schreef:
geen humor
mag iemand misschien zelf uitmaken of hij/zij humor heeft of niet? Zo'n uitspraak valt bij mij (ook) niet onder de categorie humor.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:57
Onlyme
Onlyme is offline
Sportfucking
Oud 07-08-2002, 22:39
Alet
Alet is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
mag iemand misschien zelf uitmaken of hij/zij humor heeft of niet? Zo'n uitspraak valt bij mij (ook) niet onder de categorie humor.
(k)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Bauduin schreef:
je hebt t toch neit over XANDER he?!~!?! ( die heeft iets van 3 fuck buddy's echt niet normaal...)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Eaglewing schreef:
Het leuke van grappen is nou juist dat niet iedereen ze leuk vindt. Zou dat wel zo zijn, dan zou je nooit iemand anders hoeven te spreken: dan zou je jezelf 24 uur per dag aan het lachen kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 00:12
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het leuke van grappen is nou juist dat niet iedereen ze leuk vindt. Zou dat wel zo zijn, dan zou je nooit iemand anders hoeven te spreken: dan zou je jezelf 24 uur per dag aan het lachen kunnen maken.
Mag ik u erop attent maken dat het hier ging om de uitspraak: "geen humor".
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Eaglewing schreef:

Mag ik u erop attent maken dat het hier ging om de uitspraak: "geen humor".
mag ik u er op attent maken dat uw bloeddruk stijgt
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:01
disaster
disaster is offline
Citaat:
jellerd schreef:
humor
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Sportfucking
Wilt u niet spotten met sport en sex. Dat zijn 2 verschillende onderwerpen die wel eens samengaan
Oud 08-08-2002, 17:51
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
a new noise schreef:

straight edge was toch GEEN sex zonder liefde?
Oud 08-08-2002, 17:53
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
hmm ik wil het wel, maar kan het toch niet. want ik ga pas met een jongen naar bed als ik hem echt wel leuk vind en ja als ik hem leuk vind dan ga ik er denk al snel meer voor voelen... dus dat gaat niet lukken.
ik denk ook eigenlijk dat de meeste vrouwen het niet zo zien zitten..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 00:56
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Natuurlijk, dank u...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:07
PardonMe
PardonMe is offline
Nee zelf zou ik niet opzoek gaan naar een fuck-buddy ofzo...
Ik zou niet met iemand naar bed kunnen gaan zonder dat ik daar verder gevoelens voor heb.. mjah dat ben ik dan weer.

Kan me anderzijds misschien wel voorstellen dat er mensen zijn die wel op zoek zijn naar zoiemand..
En als je beide precies weet waar je staat en er duidelijke afspraken over zijn, en ze plezier hebben.. "why not...?"
mjah wel vervelend als een van de 2 toch meer gevoelens begint te ontwikkelen voor de ander, en de ander niet....
Oud 10-08-2002, 17:37
Bauduin
Bauduin is offline
Citaat:
jellerd schreef:

spijsvertering? wtf?

maaruhm, thnx but no thnx
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 18:05
blutske
blutske is offline
Ik denk niet dat je een sex-relatie met iemand kunt hebben zonder op den duur gevoelens voor elkaar te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:10
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
Mcadamian schreef:
Het lijkt idd best wel ideaal. Maar na al die verhalen te hebben gelezen vind ik het toch wel goedkoop.
shit! weer een gelover minder
Oud 17-08-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
Nee zelf zou ik niet opzoek gaan naar een fuck-buddy ofzo...
Ik zou niet met iemand naar bed kunnen gaan zonder dat ik daar verder gevoelens voor heb.. mjah dat ben ik dan weer.
Interessant, want over wat voor gevoelens hebben we het? Ik kan me voorstellen dat het niet lukt met zomaar een wildvreemd iemand, maar met een gewone echt goede vriend dan? Daar heb je als het goed is ook wel bepaalde gevoelens voor, alleen niet het soort gevoelens wat over het algemeen wordt toegedicht aan liefdesrelaties...

Tenminste, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn (waaronder ikzelf die het best een keer zou willen proberen) die gewoon 'voor de lol' met een goede vriend(in) naar bed gaan, dat het wel hartstikke leuk en gezellig is met die persoon maar dat je er gewoon geen relatie mee hoeft...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 00:46
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik wens je veel suxxes , welke man wilt dit nou niet ? Je mag dan ook wel een beetje goed zijn in bed anders komen ze niet zomaar weer. Ik heb zel iets gehad wat op een sexrelatie leek , was int begin wel lache maar na een tijdje ist ook saai

Je kan neit van zo een persoon houden. Als zij zo makkelijk bij jouw in bed komt dan kan ik je garanderen dat jij niet de enige bent ....
Oud 18-08-2002, 01:37
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kul

Elke man wil dat...don't deny yourself
masked mage nie
Oud 18-08-2002, 01:39
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Chelsea schreef:

masked mage nie
ik wil het ook niet , zit je straxx lekker met allemaal ziektes
Oud 18-08-2002, 10:44
Saartje*
Saartje* is offline
Mmz, en ik kan saai klinken, maar ik kan gewoon geen seks hebben waar ik niet eens iet voor voel.... Anders zou ik het gevoel hebben dat ik het alleen maar doe om mezelf te kloten...
Reageren

Regels voor berichten