Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij gaat me niet zeggen dat jij alleen kan vallen op innerlijk en uiterlijk als een extraatje ziet? Ik denk niet dat jij snel verliefd op wordt iemand die ontzettend lelijk is maar wel heel lief,leuk, andersom natuurlijk ook. Het gaat echt om een totaalplaatje, het is allebei belangrijk |
![]() |
|
Maar als je zou moeten kiezen tussen een vreselijk knappe kerel, die je constant afzeikt, slaat, en die soort dingen... Iemand waar je niet op verliefd kán worden. Of een iemand die zo lelijk is, zoals je nog nooit hebt gezien, maar die wel lief, grappig, aardig, romantisch enzo is... Ik denk wel dat je dan een andere keuze maakt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oftewel als je een leuke jongen kent die qua persoonlijkheid helemaal geweldig is maar je vindt 'm fysiek echt niks, en d'r komt een knappe jongen met leuke uitstraling voorbijsjouwen die jou ook wel ziet zitten, maar je kent 'm nog helemaal niet, dan ga je daar eerder mee daten?
...eh ja ik ook geloof ik ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoezo ben ik een DBZ-freak?
![]() ![]() Ik denk eigenlijk dat de vraag is ''ga je voor een goed uiterlijk, of een goed innerlijk?'' ervan uitgaand, dat het andere niks uitmaakt: Je hebt een erg knappe jongen. Hij heeft geen innerlijk(in principe gewoon een pop ![]() En je hebt eerder een geestachtigs iets, maar hij heeft wel een fantastisch innerlijk. Waar ga je voor? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beide is ontzettend belangrijk, en het een kan niet zonder het ander, vind ik. |
![]() |
|
Beide. Mijn vriend is redelijk gespierd omdat hij o.a. aan berbeklimmen en kung fu doet en daarom krijg ik wel eens de vraag of vrouwen inderdaad alleen maar op gespierde mannen vallen of de opmerking dat ik maar blij moet zijn met een vriend met zulke gespierde armen. Dit komt vooral van mensen die mijn ex-vriendjes nooit gezien hebben, die varieerden van type: lang en slungelig, kort en wat meer gespierd, groot/teddybeer type, gemiddeld met een beginnend buikje. Van alles en nog wat. Qua innerlijk varieerde het van het type foute jongens die het simpelweg niet waard zijn een vriendin te hebben tot mijn huidige vriend die in het weekend 's ochtends bosbessen pancakes bakt.
Uiterlijk is zeker belangrijk, helemaal voor een 1e indruk, maar als je elkaar vervolgens niks te zeggen hebt is er ook niks aan natuurlijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk Verwijderd | 16 | 07-01-2017 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk? Silvergirl98 | 2 | 13-02-2016 09:45 | |
Liefde & Relatie |