Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 22:49
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Laatst heb ik mijn klerenkast opgeruimd en kwam ik nog broeken tegen van tig jaar geleden. Ik ga nou één broek open knippen. Van een andere broek haal ik bijv. de achterkant van de linkerpijp af en die zet ik dan tussen die opengeknipte broek en aan de andere kant de achterkant vd rechterpijp... Daarna ga ik hem zwart verven zodat je het kleurverschil niet meer zo ziet. Nja, het is heel erg vaag uitgelegd, maar in mijn hoofd is het wel een koel idee
wat je ook kan doen is de broek aan de zijkant open knippen en daar een stuk van de andere broek tussen zetten,bijvoorbeeld van 2 verschillende soorten spijkerstof.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 22:50
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
wat je ook kan doen is de broek aan de zijkant open knippen en daar een stuk van de andere broek tussen zetten,bijvoorbeeld van 2 verschillende soorten spijkerstof.
Ja, had ik al bij een andere broek gedaan, maar deze broeken zijn allemaal veel te klein en als ik die stukken er tussen zet zijn ze waarschijnlijk precies wijd genoeg... Aangezien ik er nu dus niet in pas.
Oud 11-08-2002, 22:51
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ja, had ik al bij een andere broek gedaan, maar deze broeken zijn allemaal veel te klein en als ik die stukken er tussen zet zijn ze waarschijnlijk precies wijd genoeg... Aangezien ik er nu dus niet in pas.
Hehe ja dat heb ik ook gedaan omdat ik ze niet meer paste ,ik bij een oude jynx aan de zijkanten stukkken ribstof gezet...en het ziet er best wel leuk uit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:52
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Hehe ja dat heb ik ook gedaan omdat ik ze niet meer paste ,ik bij een oude jynx aan de zijkanten stukkken ribstof gezet...en het ziet er best wel leuk uit
Maar ribstof moet je dan weer helemaal gaan kopen en die broeken had ik dus nog .
Oud 11-08-2002, 22:57
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Maar ribstof moet je dan weer helemaal gaan kopen en die broeken had ik dus nog .
Hmm ja das waar ,tis wel een slim idee...zo slijt je gewoon al je kleren af,en ligt het niet alleen maar in de kast te liggen..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:59
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Hmm ja das waar ,tis wel een slim idee...zo slijt je gewoon al je kleren af,en ligt het niet alleen maar in de kast te liggen..
Precies, en als de broeken op zijn ga je verder met de truitjes
Oud 11-08-2002, 23:01
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Precies, en als de broeken op zijn ga je verder met de truitjes

Totdat je de inhoud van je kledingkast gehalveerd hebt omdat alles aan elkaar vast zit

Hmm je brengt me op een idee,ik heb 2 precies dezelfde shirtjes..alleen andere kleur,zijn saai dus draag ze nooit...maar als ik ze allebei door de helft knip en aan elkaar zet word het misschien wel wat
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 23:04
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Totdat je de inhoud van je kledingkast gehalveerd hebt omdat alles aan elkaar vast zit

Hmm je brengt me op een idee,ik heb 2 precies dezelfde shirtjes..alleen andere kleur,zijn saai dus draag ze nooit...maar als ik ze allebei door de helft knip en aan elkaar zet word het misschien wel wat

Eén probleem is dat ik nooit afmaak waar ik aan begin
Oud 11-08-2002, 23:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

Eén probleem is dat ik nooit afmaak waar ik aan begin
Same here...zodra ik er aan begin zie ik het helemaal zitten,maar na een dagje prutsen is de lol er een beetje af en ben ik mn creatieve bui kwijt en een kledingstuk minder
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 23:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Same here...zodra ik er aan begin zie ik het helemaal zitten,maar na een dagje prutsen is de lol er een beetje af en ben ik mn creatieve bui kwijt en een kledingstuk minder
Ja, precies...

En nou ga ik naar bed.
Oud 11-08-2002, 23:10
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ja, precies...

En nou ga ik naar bed.
bye
Met citaat reageren
Advertentie