Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De forumbazen pleiten mijn inziens helemaal niet voor een ‘hoog niveau’ en toen ‘tiswah’ er was, waren de meeste reacties op N&A evenmin van een hoog niveau. Ik zou bepaalde reacties wel willen bestempelen als hoogdravend, maar dat is wat anders dan... De forumbazen willen meer leden en vooral meer jongere leden aantrekken om op N&A te reageren. Het eerste is een reëel streven en het tweede vind ik minder reëel, maar wel nobel zolang de ouderen er niet te veel de dupe van gaan worden. Persoonlijk vind ik dat door de nieuwe maatregel nu meer keuzemogelijkheden zijn aan onderwerpen waar ik op zou kunnen reageren. (althans ik vind het nu een stuk overzichtelijker en toegankelijker dan toen het tiswah topic er was.) Zolang er niet te streng op formuleringen wordt gelet vind ik dat de spijker op zn kop is geslagen.
Laatst gewijzigd op 06-03-2009 om 10:19. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Pfff. Er wordt gezegd dat jeugdjournaalniveau prima is. Ik vind dat dat veel te laag is omdat je anders ook een subforum moet gaan openen voor Jip & Janneke fans.
Er mag best wel diepgang in materie zitten zonder dat je iets gecompliceerd maakt, maar het niveau van het jeugdjournaal vind ik gewoon te laag voor een forum als N&A. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Dat neemt niet weg dat ik het niveau van het jeugdjournaal (op zich) prima vind.
Laatst gewijzigd op 06-03-2009 om 12:50. |
![]() |
|
Probleem: We hebben te weinig topics.
Oplossing van de FB: ik voeg twee topics samen die niks met elkaar te maken hebben zodat er 1 doodbloed. ![]() O en voordat er iemand begint te huilen dat dit via pm moet, als ik niet weet wie mijn titels aanpast en mijn topics samenvoegt kan ik ook geen pm sturen. Ontopic: het jeugdjournaal is prima ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie daarom geen verband daarom tussen het aantrekken van jeugdige bezoekers naar dit forumgedeelte en de aanwezigheid of afwezigheid van het tiswah-topic. Verder kan je als forumbaas zelf ook "jeugdige onderwerpen" plaatsen. Maak zelf een "licht onderwerp" aan en zet er wat vraagstellingen bij. Dan kunnen de 'leuk voor op het toilet-nieuwsberichten' in een tiswah topic geplaatst blijven worden.
||
Citaat:
Als iets uit de hand loopt is dat prima af te splitsen. Door direct naar het regelboekje te grijpen in zo'n ontstaan dat soort zijspoor-topics niet. Bovendien krijg je altijd een risico van slechtere sfeer: wat als bijvoorbeeld een forumbaas het laatste woord grijpt in een zijspoor binnen een discussie, en daarna stelt dat het weer ontopic moet? Da's machtsmisbruik, en doelbewust of bij toeval maakt niet veel uit voor de gevolgen en beeldvorming. Daar regels tegen maken betekend dat FB's buiten de discussie moeten blijven bij een zijspoor omdat ze misschien de rest tot de orde moeten roepen, wat weer lullig is voor de FB's.. Laissez faire qua offtopic posts over een ander onderwerp, en die afsplitsen wanneer die discussie redelijk begint te lopen lijkt me een beter en makkelijker uit te voeren alternatief.
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Het tiswah topic werd te vaak gebruikt om verhalen in te stoppen die wel leuk zijn om over te discussieren en waar ook over te discussieren viel. In principe. Misschien is het handig om een naamsverandering door te voeren voor het tiswah topic, zodat duidelijk wordt wat er precies mee bedoeld wordt. Want ja, je kan in principe op elk nieuwsbericht antwoorden met "tiswah". "Opmerkelijk nieuws" ofzo.
||
Citaat:
Het lijkt mij persoonlijk beter om het maar even achterwege te laten, ik ben bang dat het anders zo terugvalt en ik vind N&A echt weer een stuk leuker geworden zo. Het zit hem in basis in die verzameltopics, niet zozeer in het tiswa topic. Ik heb op andere forums ook gezien dat dat soort topics uiteindelijk het hele forum (afgezien van dat ene topic) hebben uitgeholt, terwijl toen ze bedacht waren het echt goede ideeën waren en ook realistisch. Mijn ervaring is ook dat zelfs strakkere regels etc niet dit effect hebben. Al met al ben ik dus enorm huiverig voor terug laten keren van het tiswa topic, ook al heet het misschien anders. Misschien in de toekomst, maar ik zou eerst het op N&A de kans willen geven om zich eerst hierop aan te passen om te kijken wat er gebeurt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
N&A: Het posten van (nieuws)artikelen Verwijderd | 7 | 13-03-2007 21:58 |