![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-03-2009 om 10:23. Reden: Reacties op beleid zijn nog steeds niet gewenst |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oosterhuis maakt zich schuldig aan die toekomstige extra gevallen baarmoederhalskanker door zijn uitspraken, en dat is laakbaar als arts zijnde.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-03-2009 om 10:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat er wel is: Is het vaccin alleen voor meisjes/vrouwen? Nee, de vaccins zijn goedgekeurd voor meisjes/vrouwen van 9 tot 26 jaar en voor jongens van 9 tot 15 jaar. Omdat de HPV infectie seksueel overdraagbaar is kunnen ook jongens beschermd worden tegen ontwikkeling van het HPV virus. De HPV vaccins mogen wettelijk gezien alleen bij deze leeftijdsgroepen gevaccinineerd worden. Bij de farmaceut lopen onderzoeken om te kijken of het mogelijk is te vaccineren bij andere leeftijdsgroepen. http://www.kwfkankerbestrijding.nl/i...objectid=16739
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.journals.uchicago.edu/doi/abs/10.1086/597309 en wat vind jij deadlock?
Laatst gewijzigd op 07-03-2009 om 16:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Beste Hokee,
Ik vind dat je dit stuk, over het telefoongesprek met de huisartspraktijk, heel herkenbaar hebt geschreven. Ik ben zojuist lid geworden van dit forum omdat ik het helemaal met je eens ben, maar helaas nooit veel mensen tegen kom die hierover hetzelfde denken. Misschien is het in het dagelijkse leven ook moeilijk om hierover te praten. Ik ben bang dat veel mensen meteen denken dat je een zeurende veel-gebruiker bent, dus daarom durf ik hierover in het "echt" niet te praten. Ik vind dat wij eindelijk eens onze stem moeten laten horen. Bijvoorbeeld door een handtekeningen-actie of een advertentie. Als iedereen die ontevreden is nu eens zijn eigen verhaal zou schrijven? Het spreekt vanzelf dat er ook goede praktijken zijn, maar er is een ontwikkeling gaande, die jij namelijk beschrijft, dat er geen dokter meer aan te pas komt. De enige oplossing is voorlopig om te stemmen met je voeten: loop weg als klant bij de huisartsenpraktijk die je niet zint! Hopelijk merken ze dan snel genoeg dat ze onvoldoende kwaliteit en service leveren. |
![]() |
||
Citaat:
En als de patient dan na een paar maanden echte klachten krijgt is het, "jammer joh, u bent te laat, we kunnen niks meer voor u doen". Het zijn de buitenlanders die het het eerste opvalt, toen gingen m'n ogen open. Nooit geweten dat we qua 1e lijns zorg op een 3e wereldniveau zitten. We hebben alles in huis, professoren, de nieuwste medisch snufjes en mogelijkheden tot DNA onderzoeken, maar actief en snel ingrijpen in beginnende klachten ligt op zo'n "herintredende huisvrouw-" niveau dat ik het gewoon eng vind worden. Iedereen schijnt er ook van overtuigd te zijn dat een beter systeem onbetaalbaar zou zijn (want we betalen al zoveel) dus ja.. kom maar niet met een voorstel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[artikel] Grote zorgen om seksmoraal Capelse jongeren Dekaloog | 7 | 18-03-2015 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Zorgen arPos | 3 | 30-10-2013 15:47 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Psychologie |
Zorgen om niks? rickl | 5 | 13-03-2006 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Betaalgedrag jeugd baart zorgen Gatara | 29 | 18-11-2003 07:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kwaliteit zorg achteruit door bezuinigingen? Gatara | 16 | 02-11-2003 23:41 |