Advertentie | |
|
![]() |
|
ik word afgeschilderd als zijnde dom, kortzichtig etc terwijl ik eigenlijk meer recht van spreken heb in dit geval
je mag er wel een (negatieve) mening over hebben, uiteraard, maar zeg dan dat het je niet veel soeps lijkt. en ga dus niet onterecht elitair zitten doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nergens heb ik een waarde-oordeel over GS gegeven, alleen over de vaak domme reacties. Dat heaumeau vind ik een quasi-grappige manier van schrijven dat zo vaak wordt gebruikt dat het zijn vermeende cynische lading is kwijtgeraakt. Iedereen neemt het maar klakkeloos over omdat het zo grappig is, ofzo. Maargoed, het heeft dus een oorsprong. Kun je even toelichten hoe men dan aan "heaumeau/deaud" e.d. komt. En "nekschot"? PS. Nergens zeg ik dat je dom bent omdat jij wél van GS houdt, Bendeben. Hooguit minder intelligent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is niet eens dat ik het ALTIJD inhoudelijk oneens ben met GS, want ook ik heb een bloedhekel aan de overdreven politieke correctheid van links-conservatieve hippies. Maar GS is de laatste jaren zo irrationeel bezig dat ze niet door hebben hoe hypocriet ze zijn geworden. In de beginjaren waren ze zo af en toe nog wel geestig, maar tegenwoordig druipt de hardvochtigheid en frustratie er vanaf.
|
Ik heb een aflevering gezien, het bestond uit een interview met Ella Vogelaar over hoe het met haar ging, een gesprek met Bert van der Veer over wat voor programma het zou moeten worden en een wannabe-BNN-stukje waarin ze de banden van de Telegraafvrachtwagen gingen laten leeglopen. Er was niets rechts, brutaals of vernieuwends aan.
||
Citaat:
|
GeenStijl-directeur Dominique Weesie vindt het raar dat de kranten het nieuws nu pas oppikken, omdat het twee weken geleden al op internet te lezen was. "Het is dus al oud. Bovendien schrijft NRC Handelsblad dat het om 160 leden gaat, maar het zijn er slechts 30. Dat is te overzien. We hebben afgesproken met het Commissariaat dat als wij de 50 duizend leden halen, we die 30 buiten beschouwing laten." Hij voegde eraan toe dat iedereen moe is en op zijn tandvlees loopt, maar dat ze het magische getal zeker zullen halen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu zijn ze er sowieso al, natuurlijk. |
![]() |
|
|