Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: Kijk je er naar uit om je dit jaar weer in je badkleding te vertonen?
ja 23 25.00%
nee 36 39.13%
ja, maar wel als ik wat afval 15 16.30%
ja, maar wel als ik bruiner ben 11 11.96%
ja, andere reden: ... 7 7.61%
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2009, 15:44
wup
wup is offline
Heb laatst eens gepast wat ik nog in de kast had en alle past nog, dus dat is mooi. En heb het gevoel dat ik steeds minder haar op mijn benen krijg en dat is helemaal fantastisch Hoef me bijna niet te scheren..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 12:26
Allure
Allure is offline
Ik ben niet dik, maar ik vind mezelf wel te dik om in bikini rond te lopen (mijn benen vooral). Daarom ben ik nu een beetje aan het afvallen. En het gaat best goed, dus hopelijk kan ik me straks zonder gêne in bikini vertonen. Oh ja, een beetje bijkleuren moet ook wel.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 15:09
Verwijderd
wit ben ik sowieso wel, wat wil je met blond haar, blauwe ogen? verkleuren gebeurt wel.. maar minder dan de rest
Ach bikini's .. echt fijn is het niet.. Het "afzak gebeuren"vind ik erger.. ben slank dus over mijn gewicht zit ik niet in.. Zorg gewoon dat je er verzorgd bij loopt! En vooral niet onzeker lijken ;-) Als mensen kijken, waarvan jij niet wil dat ze kijken.. blikken negeren!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 13:01
Fantôme
Fantôme is offline
mja agh... heb er geen groot probleem mee en heb al echt zin in de zon enzo. Maar om nou te zeggen dat ik mezelf echt mooi vind in bikini, niet echt. Voel me vaak mooier in leuke kleren.
Oud 16-05-2009, 14:23
Verwijderd
O heeerlijk.. Ik houd van zon zee en strand! En ja in bikini lopen ook. Heb absoluut gen perfect lichaam, maar dat cared me weinig. Ik ben iets aan het afvallen, maar dat is echt niet om een bikini reden.
Ik word snel bruin en verder.. ach boeiend. Ik heb al zin in een snikhete stranddag sinds oktober!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 19:41
Rivka
Rivka is offline
Nou, naar aanleiding van deze poll mijn bikini nog maar eens ingedoken
Maar het gaat qua gewicht wel lukken, ben alleen zo bleek als een melkfles
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 20:05
Verwijderd
het met vrienden en bikini's is alleen een heikel punt want die rotjochies (ja boven de 20 zijn ze nog steeds zo) proberen de hele tijd alles los te maken enzo
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 10:47
RupertTM
RupertTM is offline
Ik heb er wel zin in! Ik bedoel, als ik badkleding aan heb lig ik toch echt bijna altijd aan het strand en daar heb ik heel veel zin in! Lekker naar Griekenland!

Afgelopen 1,5 jaar 3 keer per week naar de sportschool, lekker old-fashion trainen met de losse gewichten! Nu flink aan het hardlopen om het resultaat van 18 maanden hard trainen onder een klein vetlaagje vandaan te halen! Ben alleen altijd kapot van het hardlopen omdat ik met een vriendin loop en wij veel te veel lullen xD
Oud 23-05-2009, 13:50
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nee, want
1. mijn lichaam en ik zijn geen goede match
2. ik hoef niet iedereen te laten zien wat er allemaal onder mijn kleding zit
3. Ik loop ook niet graag in ondergoed + bh, dus ook niet in bikini
4. Ik voel me onzeker omdat ik me teveel vergelijk met anderen
5. ik ben wit en word rood of blijf wit- mag ik weer de hele zomer gaan vertellen dat ik niet bruin word. (En eerlijk gezegd vind ik dat niet bruin worden nog wel het minst boeiende van het hele zwemgebeuren)

En dit ^ is allemaal nog erger als het ook nog moet waar bekenden bij zijn.
Wat een herkenbaarheid
Maar ik ga denk ik nog een shirtje over mijn bikini heen dragen Anders overleef ik het niet
Oud 25-05-2009, 08:13
Verwijderd
Ja hoor, ik hou van het strand.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 10:48
kevah
kevah is offline
niet op dit moment,
maar na me examens ga ik fitnessen dus hoop dat er dan wel al iets verbetering in zit...
en dat ik dan naar omstandigheden tevreden ben.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 19:14
Vluggertje
Vluggertje is offline
Ik heb eigenlijk nooit zin in zwemmen, dus nu ook niet in me vertonen in een bikini. Komt doordat ik overal littekens heb van allerlei operaties...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten