Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2009, 19:32
wup
wup is offline
Gaat wel lekker. Sinds mijn schouder normaal doet, is de pijn in mijn kaak en oor ook weg. Zal wel met elkaar in verband hebben gestaan dan. Zou mooi zijn, want morgen tandarts en ik wil dat mijn kaken en kiezen normaal doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 12:16
wup
wup is offline
Ow ik moet even kwijt hoe lief mijn nieuwe tandarts is <3 Eindelijk een die me niet als gebit ziet, maar als mens. Ze is lief en komt met goede ideen. Zij mag vaker mijn gaatjes boren! Ze gaat binnenkort mijn lelijke voortand aanpakken. Ben helemaal blij. Moedervlek weg, straks die tand weer fatsoenlijk.. Kan ik me eindelijk mooi voelen.
Verder heb ik nu een half verdoofde smoel en das kut, want ik heb honger!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 23:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hmm voel me wel goed eigenlijk! Mijn hooikoorts is nog niet begonnen (als het goed is *afklop* pas over een maand)
En daar is het dan. Ik voel me bek af van al het gesnotter en gesnuit de afgelopen 2 dagen. Mijn neus is kapot van alle zakdoeken die het heeft gevoeld, mijn ogen zijn rood omdat ik het gevecht van op mijn handen zitten heb verloren en mijn rug doet zeer van het vele niezen met 200 km/u. Buh.
Oud 01-06-2009, 08:34
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn verstandskiezen beginnen eindelijk helemaal door te komen, wat heel veel pijn doen maar ook fijn is want dan hoeven ze waarschijnlijk niet getrokken te worden
Verder nogal drukkende hoofdpijn, maar dat schuif ik maar op de stress af.
Oud 01-06-2009, 09:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me goed! Ik ben weer redelijk bijgeslapen, echt moe zijn is niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 13:57
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
En daar is het dan. Ik voel me bek af van al het gesnotter en gesnuit de afgelopen 2 dagen. Mijn neus is kapot van alle zakdoeken die het heeft gevoeld, mijn ogen zijn rood omdat ik het gevecht van op mijn handen zitten heb verloren en mijn rug doet zeer van het vele niezen met 200 km/u. Buh.
+1
Oud 01-06-2009, 14:49
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik kwam vanmorgen met mijn duim tussen een la en dat doet nog best wel zeer
Heeft iemand tips zodat de pijn minder wordt of sneller weggaat?
Oud 01-06-2009, 16:05
Verwijderd
ga erop zitten.

elke ochtend als ik uit bed/bad stap val ik bijna flauw en val ik soms om en word het helemaal paars voor mn ogen
help.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 20:28
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ga erop zitten.

elke ochtend als ik uit bed/bad stap val ik bijna flauw en val ik soms om en word het helemaal paars voor mn ogen
help.
Ga roken, dat verhoogt je bloeddruk.
Oud 01-06-2009, 21:56
Kitten
Kitten is offline
Ik voel me gezond en dat is fijn.
Oud 01-06-2009, 22:24
Verwijderd
*klaag*

buikpijn/koppijn/spierpijn van weet ik niet/zere tanden want verstandskiezen groeien/blaren onder mn hakken van mn nieuwe slippers/dieet/moeie ogen.

oh wat fijn dit topic
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 09:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, ik had de afgelopen dagen (vooral vrijdag en zaterdag) ook flink last. Maar ik heb erg geluk, ik heb bijna geen last van mijn neus, alleen wat niezen af en toe. Het zijn vooral mijn ogen, helemaal dik en jeukerig en tranerig, en wat hoofdpijn, eigenlijk al irritant genoeg.

Maar verder gaat het best oké.
Oud 02-06-2009, 14:48
wup
wup is offline
Sterkte aan alle hooikoorts patienten. Ik blijf het bijzonder vinden dat ik als enige in mijn familie nergens last van heb. Heb altijd zo medelijden met mijn broers en zussen.

Voel me wel goed, maar begin wat moeilijk te doen over eten. Betrapte mezelf erop de caloriën op een pak afwasmiddel te zoeken
Ow en ik heb een nieuwe voortand en ben er superblij mee de kleur kreeg ze niet helemaal goed, maar ze staan weer recht!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 14:58
Verwijderd
Goed want ik kan weer normaal eten en mijn schouders doen ook weer normaal! Al merk ik wel dat ik wat meer moet gaan bewegen, als ik veel op de fiets zit, voel ik me toch beter, geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 15:17
markjan1985
markjan1985 is offline
ahh... het hooikoorts seizoen slaat weer toe! Heeft er iemand voor mij een website waar ik nieuwe methodes tegen hooikoorts kan vinden? En heeft er iemand ervaring met de mailing/sms services?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 09:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeetje, ik zeg ook nooit meer dat het bij mij dit jaar wel meevalt, zeg. Ik word gek van mijn neus nu
Oud 04-06-2009, 18:21
Martiño
Martiño is offline
Verkouden en een klein beetje rugpijn.
Oud 04-06-2009, 19:12
Verwijderd
Ik voel me oud en versleten zoals bijna altijd, mijn lichaam is niet mijn beste vriend. Mijn -haast chronische- buikpijn wordt alleen maar erger, bijna al mijn gewrichten doen pijn, ik ben moe terwijl ik het niet zou moeten zijn, mn huid heelt langzaam, ik ben duizelig op rare momenten, alsof ik te weinig gegeten heb. Maar ik ben níet meer zo vaak verkouden .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 20:38
marrel
marrel is offline
Last van m'n schouder en arm, en beetje lam.
Oud 04-06-2009, 23:09
wup
wup is offline
Kilo aangekomen! En ben er eigenlijk wel blij mee Schouder doet al een week normaal, dus dat is goed. Beetje jammer dat mijn oor weer steeds dicht zit, maar daar valt mee te leven. Ow, en ik heb te veel gegeten vanavond, dus heb een volle buik en dar voelt niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 08:26
Verwijderd
mijn linkeroog is dicht en nu keek ik net en nu heb ik aan de binnenkant van mijn bovenste ooglid ofzo een puistje of iets zitten wtf
nou ja t doet vooral pijn
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 14:29
Boas
Boas is offline
Citaat:
mijn linkeroog is dicht en nu keek ik net en nu heb ik aan de binnenkant van mijn bovenste ooglid ofzo een puistje of iets zitten wtf
strontje?

Hier ok; btje last van mn enkel na het zwemmen (!) en vooral moe van werken maar nu weekend dus dat is .
Oud 05-06-2009, 14:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een poos geleden een vervelend velletje uit mijn neus gekrabt, en dat ging bloeden. Nu zit mijn neus vol met korstjes en dat doet zeer. Maar ik moet er dus niet aankomen, want steeds gaat het weer bloeden en begint de ellende met korstjes weer opnieuw. *zucht*
Verder gaat het eigenlijk wel goed.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 19:18
Verwijderd
ruk. zwaar. bwah. En wetende dat het me gewoon niet lukt en ik weer aangekomen ben. Anyway, ik kijk blij uit mn ogen, dat scheelt de helft!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 12:10
wup
wup is offline
Citaat:
Ow, dat heb ik ook wel eens gehad. Doet inderdaad vies zeer! Mijn moeder heeft er een of anders smerig woord voor, maar het is niets iig..

Gister weer last van mijn schouders, bah. Voel me ook wat futloos, snel moe weer
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 12:25
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft er een of anders smerig woord voor, maar het is niets iig..
Strontje
Oud 06-06-2009, 14:19
Verwijderd
ja volgens mij is het dus strontje ja, heeeel irritant wel. Vandaag jeukt het als een gek dus ik spoel het met kamillethee. Ik hoop dat het morgen wel over is
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 16:03
wup
wup is offline
Haha, nee potscheet ofzo , een soort pukkeltje op je ooglid, of tussen je winpers. Bij strontje denk ik meer aan de troep in je ooghoeken als je je niet wast
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 16:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Haha, nee potscheet ofzo , een soort pukkeltje op je ooglid, of tussen je winpers. Bij strontje denk ik meer aan de troep in je ooghoeken als je je niet wast
Ik heb heel snel 'troep' in m'n ooghoeken, na een paar uur al weer. Ik heb het idee dat het door m'n lenzen komt en mijn ogen fanatieker aan het reinigen zijn ofzo. Maar dat zijn niet 'strontjes' hoor, dat zijn juist die pukkeltjes.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 18:07
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Elke morgen giga last van niezen en jeukogen. Maar gelukkig werken de pillen tegen 9 uur en voel ik me super!
Verder nergens last van, geen sneetje, blauwe plek of niets
Oud 07-06-2009, 09:29
Nijn*
Nijn* is offline
Sterkte nog aan alle hooikoorts mensen! Hoop dat het inmiddels over is, of minder aan het worden is!

Voel me niet lekker, heb een dubbele keelontsteking, koorts en hoofdpijn, bah.
Oud 07-06-2009, 10:56
Miekje*
Miekje* is offline
Min neus zit al een week dicht En mijn vriendje zegt dat het komt omdat ik misschien wel hooikoorts heb maar volgens mij ben ik gewoon verkouden. En ik heb spierpijn, maar dat kom omdat ik gisteren heel fanatiek met honden in ze zee heb gespeeld.
Oud 07-06-2009, 16:55
Verwijderd
buikpijn, bah, altijd op dit soort momenten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 20:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben om 5.15 uur opgestaan en echt kapot nu. Ga nog drie dingen strijken en dan brood maken en lekker slapen
Oud 09-06-2009, 08:33
Cven
Cven is offline
slaaptekort nog niet bijgeslapen
bleh
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 13:00
Verwijderd
Beetje snotterig, maar ik voel me verder wel fit.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 13:24
Dith
Dith is offline
Koortslip.
Oud 11-06-2009, 13:56
Cven
Cven is offline
mn aft is aan het genezen *juich en jubel*
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 16:34
justhanna
justhanna is offline
Er zit al een paar dagen iets 'fout' in mijn rug waar ik toch wel hinder van ervaar, bij sommige bewegingen schiet de pijn me door het lijf. Ik kan niet bedenken dat ik iets vreemds heb gedaan waardoor ik dat heb gekregen, dus ik hoop ook maar dat het vanzelf weer weg gaat..

Daarnaast snotter ik nog steeds, en ik vraag me af of het nog echt hooikoorts is of dat het ook gewoon een beetje verkoudheid is, aangezien ik geen last meer van m'n ogen heb.

En m'n verstandskies doet vervelend, die komt steeds verder door en drukt daarbij op de kies die er voor zit, wat nu ontstoken begint te raken. Hopelijk stopt m'n verstandskies daar nog even mee want ik moet nog een maand wachten voordat ik terecht kan bij de kaakchirurg...
Oud 13-06-2009, 16:10
Verwijderd
Niet onaardig, ik nies me alleen helemaal onderuit en dat is echt zwaar klote
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 17:35
wup
wup is offline
Gister vreselijk. Last van mijn schouders wat enorm doortrok naar mijn hoofd. Hele tijd steken als ik opstond ofzo. Leuk, als je mensen wilt helpen verhuizen

Vandaag goed! Schouders voelen wat dood, maar geen pijn. Mijn ogen tranen de laatste tijd wel snel. Voelen ook warm aan ofzo.. beetje gek. Geen hooikoorst, want het jeukt niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 17:47
Wammus
Wammus is offline
Ik voel me in principe prima. Alleen na een dag hard werken zoals vandaag ben ik gewoon kapot. Dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik onregelmatig slaap dus zo gek is het niet. Ook heb ik sinds een paar weken ineens een rode bult op m'n rechterwang zitten waarvoor ik maandag maar eens naar de dokter ga.
Oud 13-06-2009, 18:19
Verwijderd
Prima, veel slapen en zon, dus vrolijk en fit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 19:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Last van m'n rug en van m'n nek. En daardoor heb ik hoofdpijn. Bah, ik heb het de laatste tijd vaker. Stress is denk ik de oorzaak.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 10:08
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Last van m'n rug en van m'n nek. En daardoor heb ik hoofdpijn. Bah, ik heb het de laatste tijd vaker. Stress is denk ik de oorzaak.
tentamenstress?
Oud 15-06-2009, 19:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
tentamenstress?
Nou, gewoon de combi van alles wat ik moe(s)t doen. Ik heb het mezelf iets te druk gemaakt de afgelopen tijd. En zo aan het einde van het jaar kom ik mezelf dus tegen, aai.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 19:33
justhanna
justhanna is offline
Ik hoest me de longen uit het lijf..
Oud 16-06-2009, 21:45
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Op zich goed. Mijn tandvlees reageert alleen erg sterk op mijn stress, dus eten en tandenpoetsen is niet echt fijn.. Maar ik zal het weer healthy krijgen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 12:52
wup
wup is offline
Stront verkouden... bah.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 15:20
Heksjuh
Heksjuh is offline
Beroerd. Ik heb op mijn arm twee muggenbulten, eentje net onder mijn elleboog en eentje op de zijkant, en ik heb er een op de achterkant van mijn voet. Ze jeukten vannacht en vanmorgen, nu niet zo heel erg meer (alleen op die mijn voet als ik lage schoenen aan heb, dan schuurt dat randje er langs en dat jeukt). Maar ze doen wel echt zeer, vooral op die mijn elleboog, en ze zijn rood en gezwollen en heel warm.
Verder ben ik misselijk.

Regels voor berichten