![]() |
|
Mijn verstandskiezen beginnen eindelijk helemaal door te komen, wat heel veel pijn doen maar ook fijn is want dan hoeven ze waarschijnlijk niet getrokken te worden
![]() Verder nogal drukkende hoofdpijn, maar dat schuif ik maar op de stress af.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar verder gaat het best oké.
|
![]() |
Sterkte aan alle hooikoorts patienten. Ik blijf het bijzonder vinden dat ik als enige in mijn familie nergens last van heb. Heb altijd zo medelijden met mijn broers en zussen.
Voel me wel goed, maar begin wat moeilijk te doen over eten. Betrapte mezelf erop de caloriën op een pak afwasmiddel te zoeken ![]() Ow en ik heb een nieuwe voortand en ben er superblij mee ![]() |
![]() |
|
![]() |
ahh... het hooikoorts seizoen slaat weer toe! Heeft er iemand voor mij een website waar ik nieuwe methodes tegen hooikoorts kan vinden? En heeft er iemand ervaring met de mailing/sms services?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me oud en versleten zoals bijna altijd, mijn lichaam is niet mijn beste vriend. Mijn -haast chronische- buikpijn wordt alleen maar erger, bijna al mijn gewrichten doen pijn, ik ben moe terwijl ik het niet zou moeten zijn, mn huid heelt langzaam, ik ben duizelig op rare momenten, alsof ik te weinig gegeten heb. Maar ik ben níet meer zo vaak verkouden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier ok; btje last van mn enkel na het zwemmen (!) en vooral moe van werken maar nu weekend dus dat is ![]()
|
![]() Verder gaat het eigenlijk wel goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gister weer last van mijn schouders, bah. Voel me ook wat futloos, snel moe weer |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Sterkte nog aan alle hooikoorts mensen! Hoop dat het inmiddels over is, of minder aan het worden is!
Voel me niet lekker, heb een dubbele keelontsteking, koorts en hoofdpijn, bah.
|
Min neus zit al een week dicht
![]()
|
Er zit al een paar dagen iets 'fout' in mijn rug waar ik toch wel hinder van ervaar, bij sommige bewegingen schiet de pijn me door het lijf. Ik kan niet bedenken dat ik iets vreemds heb gedaan waardoor ik dat heb gekregen, dus ik hoop ook maar dat het vanzelf weer weg gaat..
Daarnaast snotter ik nog steeds, en ik vraag me af of het nog echt hooikoorts is of dat het ook gewoon een beetje verkoudheid is, aangezien ik geen last meer van m'n ogen heb. En m'n verstandskies doet vervelend, die komt steeds verder door en drukt daarbij op de kies die er voor zit, wat nu ontstoken begint te raken. Hopelijk stopt m'n verstandskies daar nog even mee want ik moet nog een maand wachten voordat ik terecht kan bij de kaakchirurg...
|
![]() |
Gister vreselijk. Last van mijn schouders wat enorm doortrok naar mijn hoofd. Hele tijd steken als ik opstond ofzo. Leuk, als je mensen wilt helpen verhuizen
![]() Vandaag goed! Schouders voelen wat dood, maar geen pijn. Mijn ogen tranen de laatste tijd wel snel. Voelen ook warm aan ofzo.. beetje gek. Geen hooikoorst, want het jeukt niet. |
![]() |
|
Ik voel me in principe prima. Alleen na een dag hard werken zoals vandaag ben ik gewoon kapot. Dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik onregelmatig slaap dus zo gek is het niet. Ook heb ik sinds een paar weken ineens een rode bult op m'n rechterwang zitten waarvoor ik maandag maar eens naar de dokter ga.
![]()
|
Beroerd. Ik heb op mijn arm twee muggenbulten, eentje net onder mijn elleboog en eentje op de zijkant, en ik heb er een op de achterkant van mijn voet. Ze jeukten vannacht en vanmorgen, nu niet zo heel erg meer (alleen op die mijn voet als ik lage schoenen aan heb, dan schuurt dat randje er langs en dat jeukt). Maar ze doen wel echt zeer, vooral op die mijn elleboog, en ze zijn rood en gezwollen en heel warm.
Verder ben ik misselijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik hier mee moet. Mensch | 3 | 19-02-2011 21:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe voel jij je op lichamelijk gebied? Verwijderd | 152 | 07-09-2005 17:40 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 14:18 | |