Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2009, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ben je nu boos op me Lisaluur?
Nee nooit!
Advertentie
Oud 15-05-2009, 23:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pas recentelijk is het voortplantingsmechanisme van het zilvervisje ontdekt. Het mannetje laat een spermatofoor, een spermacapsule, achter. De locatie van deze capsule wordt door middel van biochemische signalen door een vrouwelijk zilvervisje bepaald, waarna zij de capsule opneemt.

Vrouwelijke zilvervissen leggen ongeveer 100 eitjes in hun leven. Eitjes worden in groepen tot maximaal 3 eitjes tegelijk gelegd. Deze eitjes komen uit in zes weken. Kleine zilvervisjes zien er hetzelfde uit als volwassen, alleen zijn ze nog wit van kleur. In vier tot zes weken krijgen ze de volwassen kleur. Volwassen zilvervissen kunnen 2 tot acht jaar oud worden. Ze blijven hun hele leven vervellen, wat uitzonderlijk is bij de insecten. Zilvervisjes zijn geslachtsrijp in 3 tot 24 maanden.
Zilvervisjes kunnen 8 (!!!) jaar oud worden
Oud 15-05-2009, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ja hoe groot schat je de kans dat ik op die link ga klikken hmm ?
Ik speel het graag op nieuwsgierigheid. Geef toe, je hebt al geklikt en bent nu vol gruwel aan het lezen hoe het verhaal gaat.
Oud 15-05-2009, 23:14
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Zilvervisjes kunnen 8 (!!!) jaar oud worden
Ik las heel even spermacapsule opeet en toen moest ik meteen denken aan die ene man in japan die liters inktviskwak had binnengekregen en daardoor naar het ziekenhuis moest.
Oud 15-05-2009, 23:15
Verwijderd
Waarom haat je zilvervisjes zo, Chick Rock? Ze zijn wel vies, maar ze doen tenminste niet zo irritant als muggen en vliegen. En ze zijn ook veel makkelijker dood te krijgen.
Oud 15-05-2009, 23:15
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik speel het graag op nieuwsgierigheid. Geef toe, je hebt al geklikt en bent nu vol gruwel aan het lezen hoe het verhaal gaat.
Kut het werkt wel een beetje maar als ik ga dromen straks wil ik niet dat het over een spermaverzamelman gaat
Oud 15-05-2009, 23:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom haat je zilvervisjes zo, Chick Rock? Ze zijn wel vies, maar ze doen tenminste niet zo irritant als muggen en vliegen. En ze zijn ook veel makkelijker dood te krijgen.
Ja ik weet niet.. ik vind ze gewoon echt heeeel vies. En ze worden soms heel groot, en ze kunnen heel hard rennen en dan gaan ze zo ppppprrrrrrtttttt snel over de grond/muur/je bed lopen, en bah . Oja, en als je ze doodmaakt vallen ze in stof uiteen als ze klein zijn, maar als ze groot zijn zijn ze echt vies prutachtig .
Oud 15-05-2009, 23:18
Verwijderd

Die jongen, daar heb ik dus een week bij doorgebracht. Deze foto vond ik via google.
Oud 15-05-2009, 23:19
Laisve
Laisve is offline
Moest je een week oppassen ?
Oud 15-05-2009, 23:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha is dat die uitwisselingsjongen?
Oud 15-05-2009, 23:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik wil slapen. Dus ik ga!

Slaap lekker forum .
Allure
Allure is offline
Zilvervisjes zitten altijd in toiletruimtes.
Laisve
Laisve is offline
Trusten !
Oud 15-05-2009, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Haha is dat die uitwisselingsjongen?
Ja.
Oud 15-05-2009, 23:21
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Die jongen, daar heb ik dus een week bij doorgebracht. Deze foto vond ik via google.
Oh, Sonic is zijn autistische fixatie?
Oud 15-05-2009, 23:22
Verwijderd
Japan.
Oud 15-05-2009, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik las heel even spermacapsule opeet en toen moest ik meteen denken aan die ene man in japan die liters inktviskwak had binnengekregen en daardoor naar het ziekenhuis moest.
"
Verwijderd
Pitten.
Verwijderd
Ik zit al zo'n tien minuten gefascineerd naar die foto te kijken.
Oud 15-05-2009, 23:24
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Haha, ik zag 'm in het lachentopic en ik dacht 'wat een prachtfoto, hij smeekt om photoshop'. En nu lees ik dat het je autist is. Ik ga 'm alsnog photoshoppen hoor, nu ben ik al begonnen.
Oud 15-05-2009, 23:26
Verwijderd
Omg ik wou eigenlijk gaan slapen maar ik wacht nog even
Oud 15-05-2009, 23:27
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
"
Als iemand mijn googlegeschiedenis gaat bekijken... is nu aangevuld met squid sperm japan.

Maar anyway, kwam dit tegen:

A 57-year-old woman experienced pain from foreign bodies in her oral cavity after eating raw squid. Examination of her oral cavity revealed 20-30 small foreign bodies embedded in the mucous membrane. After all the foreign bodies were pulled out, the pain was allayed and the wounds eventually healed. The foreign bodies, 5mm in length, were white and of elongated conical shape. Under microscopy, a large number of sperms was observed in the bodies. These foreign bodies were determined to be sperm-bags of the squid. It is supposed that this woman ate squid with spermatophores, thereafter sperm-bags were discharged from the spermatophores into her oral cavity. Although only a few similar cases heretofore have been found, it might increase among the Japanese who frequently eat raw squid.
Oud 15-05-2009, 23:28
Verwijderd
Die dude die anderhalf miljoen heeft gewonnen met poker zit nu met een schuld van zes ton, .
Oud 15-05-2009, 23:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh arme barabas

Muggen zijn helemaal niet zo moeilijk dood te krijgen, volgens mij heb ik het van mijn vader overgenomen. Als hij ook maar denkt een mug te horen of te zien springt hij in een soort preditor-modus en dan gebruikt hij wat dan ook om dat beest te vinden en uit te schakelen.
Ik probeer het heel stealthy te laten klinken want zo komt het op me over als hij dat doet.
Oud 15-05-2009, 23:35
Allure
Allure is offline
Beter dan zonder V? Je bedoelt beter dan met V denk ik Barabas?
Oud 15-05-2009, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Die dude die anderhalf miljoen heeft gewonnen met poker zit nu met een schuld van zes ton, .
Wtf. Waar zijn die twee miljoen heen dan?
Oud 15-05-2009, 23:44
Verwijderd
Hij had toch een of andere deal gesloten al in een vroege ronde ofzo en had beter neit kunnen winnen maar deed dat toch voor de eer.
Oud 15-05-2009, 23:45
Swlabr
Swlabr is offline
Summer in the city.
Oud 15-05-2009, 23:55
Verwijderd
City in the Summer klinkt eigenlijk mooier.
Oud 15-05-2009, 23:59
Swlabr
Swlabr is offline
Jaw0l.
Oud 16-05-2009, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Omg ik wou eigenlijk gaan slapen maar ik wacht nog even
Aww, als ik op tijd had gelezen dat je er helemaal voor op ging blijven had ik tussendoor geen dingen gekeken op youtube. Maar hij is af, zie lachentopic.
Oud 16-05-2009, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Hoe leren jullie precies voor een tentamen? Vatten jullie alle leesstof samen, of lezen jullie nog een keer door wat jullie gemarkeerd hebben, of of of?
Ik neem 4 oude tentamens en bestudeer aandachtig de oplossingsmethode voor de verschillende sommen.
Oud 16-05-2009, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Aww, als ik op tijd had gelezen dat je er helemaal voor op ging blijven had ik tussendoor geen dingen gekeken op youtube. Maar hij is af, zie lachentopic.
O niet erg! Echt fantastisch, ik lag echt dubbel.
Oud 16-05-2009, 00:36
Verwijderd
Nou, graag gedaan. Zie het als je beloning voor het doorkomen van een ongetwijfeld oncomfortabele week bij je uitwisselingsautist. Komt er eigenlijk nog een reisverslag? Ik kan me beloftes over iets dergelijks herinneren.
Oud 16-05-2009, 01:12
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Oh, ik dacht dat dat een oude foto van jezelf was
Oud 16-05-2009, 05:43
Verwijderd
Goede titel
Oud 16-05-2009, 06:52
Verwijderd
Ik ga te laat komen omdat ik nu nog zonodig een sigaret moet roken.
Oud 16-05-2009, 06:57
Verwijderd
Ik heb normaal geen problemen met trilspinnen in de kamer. Maar als er in een nacht opeens drie in een hoekje verzamelen, vind ik dat een beetje ongemakkelijk. Vooral als het twee geile mannetjes zijn die het vrouwtje met moeite proberen te bestijgen en elkaar ook steeds aanvallen. Straks valt er nog een naar beneden ofzo. Bah.
Oud 16-05-2009, 09:29
Verwijderd
Tijd voor vet eten. Zal ik pokeren en blijven muziek luisteren of zal ik series kijken?
Oud 16-05-2009, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb normaal geen problemen met trilspinnen in de kamer. Maar als er in een nacht opeens drie in een hoekje verzamelen, vind ik dat een beetje ongemakkelijk. Vooral als het twee geile mannetjes zijn die het vrouwtje met moeite proberen te bestijgen en elkaar ook steeds aanvallen. Straks valt er nog een naar beneden ofzo. Bah.
Nou ik wil toch helemaal niks aan spinnen en muggen en andere dieren op mijn kamer ;x
Oud 16-05-2009, 09:35
Verwijderd
MJa, ze staan normaal toch alleen stil in hoekjes.
Oud 16-05-2009, 09:36
Verwijderd
Ja nou, dat denk jij. Als je met open mond slaapt eet je spinnen op.
Oud 16-05-2009, 09:37
Verwijderd
Als er van die beestjes zijn kan ik ook niet zo goed slapen
Oud 16-05-2009, 09:39
Verwijderd
Ik slaap met mond dicht en zo eentje past echt niet in mn mond zonder dat ik het merk. Bovendien let zo'n spin wel beter op dan in mn mond te komen.
Oud 16-05-2009, 09:40
Verwijderd
Bovendien vangen ze soms enge vieze grote dikke huisspinnen voor je.
Oud 16-05-2009, 09:41
Verwijderd
Huisspinnen zijn juist die hooiwagens maar dan zonder vleugels.
Oud 16-05-2009, 09:42
Tink*
Tink* is offline
Trilspinnen bedoelt ie toch ook die langpoters mee?
Oud 16-05-2009, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Huisspinnen zijn juist die hooiwagens maar dan zonder vleugels.
Citaat:
Trilspinnen bedoelt ie toch ook die langpoters mee?
Dit ja.
Oud 16-05-2009, 09:44
Verwijderd
Maar wat bedoel je dan met huisspinnen
Oud 16-05-2009, 09:45
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post29113643 dit was dus die spinnenactie, paar posts naar benden de foto's
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten