|
|
Bekijk resultaten poll: Welk verhaal is het beste? | |||
De Ridder van Nassau |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 20.00% |
De Tempel |
1 | 10.00% |
De Verlorene Geliefde |
1 | 10.00% |
Een Duik in het Verleden |
3 | 30.00% |
- geen titel - |
2 | 20.00% |
Graal |
1 | 10.00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, maar dit druist tegen het hedendaagse taalgevoel in, omdat 'bent' enkelvoud lijkt te zijn en 'heksen' meervoud is. Maar ik vind ook dat je met dit thema best ook wat ouderwets taalgebruik erin mag gooien
![]()
|||
Citaat:
Het verhaal heeft wel veel humor, maar lijkt een beetje voor kinderen geschreven ![]() Citaat:
Net als 'desalniettemin' trouwens. Ik zette het in een dialoog om aan te geven hoe hij praat, dan krijg je daar een beetje een beeld bij. Ik vond het mooier dan 'toch'. Je kunt je karakter in principe alles laten zeggen, op die manier kun je het de vorm geven die de lezer moet ervaren.
||
Citaat:
![]()
|
Oké fizzle, bijt mijn hoofd er niet af, het stak gewoon uit in de verder vrij soepele golf. Lange verhalen zitten er trouwens tussen, geesh.
|
Stemmen zijn gecontroleerd, zie topic
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Tsja, mensen hebben er gewoonlijk niet zo'n zin in om allemaal verhalen te gaan lezen, zeker niet als ze zelf niet meegedaan hebben. Eigenlijk zouden we een jury moeten hebben! Ik zou wel graag in de jury zitten
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Wat wordt het thema voor de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 100 | 09-06-2005 15:13 | |
Beleidszaken |
nieuw deelforum? Shitonya | 30 | 26-03-2004 20:04 |