Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had mijn haar in twee knotjes in groep acht en begin 1e, maar dat was eigenlijk wel leuk ook al was het wat kinderachtig.
Ik heb van de kaki "skatebroeken" zoals we ze toen noemden gedragen, gewoon van die jongensbroeken met heel veel zakken. Ik deed altijd een wedstrijdje met mijn broertje wie de meeste zakken in zijn broek had, dat was het enige wat voor mij telde bij de leukheid van een broek. Als een jas een binnenzak had dan was het sowieso al goed. (handig bij buiten spelen als je bijvoorbeeld schroeven of pijpjes vond of stuiterballen mee wilde nemen of elastieken kreeg van de postbode) In midden middelbare schooltijd heb ik teensokken gedragen: ![]() ![]() ik had er één in het oranje.
|
ja die, ik had er ook een maar ik weet echt niet meer hoe oud ik was, ik schat een jaar of 8. die warem wel verrekte handig, met dat elastiek haha.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
presentatie engels Verwijderd | 10 | 16-01-2011 17:51 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête Mode KiNkY-lAy-D | 21 | 25-03-2010 12:32 | |
Lifestyle |
Mode van 'vroeger' *oma* | 52 | 02-12-2008 23:47 | |
Lifestyle |